Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Røyka Shurger? Du kan ikke si at laget er for dårlig. Vi har spillere som Huseklepp, Petter Vaagan Moen, JG Solli, Mjelde, Austin, Korcsmar ++. Vi har en god spiller stall, men spillerene klarer ikke prestere utifra taktikkene som blir lagt opp.

 

Huseklepp og Vaagan Moen er gode spillere uten tvil.

 

Resten kan jeg nok ikke skryte så mye av. Han ungareren har jeg sett for lite til å snakke om. Men av de Brann kampene jeg har sett, er det kun Huseklepp og PvM som faktisk spiller godt. Austin er en av de styggeste spillerne jeg vet av i TL, så han setter jeg uansett ikke pris på. Solli var god en gang for mange år siden. Mjelde hadde en god sesong i SF, i Brann har han vært søppel.

 

Fakiri, Kalvenes, og resten av forsvaret har jo vært en vandrende katastrofe i hele år?

Lenke til kommentar

Austin har vært betraktelig roligere denne sesongen, heldigvis, for han tenker ikke alltid helt klart når han hopper inn i taklinger. 5 gule og 1 rødt er ikke så gale fra den defansive midtbane rollen egentlig. Forsvaret, uten om Korcsmar, har vært dårlig, men om du ser spiller for spiller så er det mange gode. Synd de ikke har fått det helt til, noe som reflekterer tilbake på treneren som spiller de i uvante posisjoner.

Lenke til kommentar

Det tenkte jeg også for et år siden. Nå ser jeg derimot at Nils Arne er passé.

Med den stallen RBK har bør de feie over alt av lag i eliteserien, men det klarer de ikke. RBK slipper inn mål i hver kamp, mens da de hadde Hamrén som trener scoret de like mye uten å slippe inn mål.

I tillegg er mannen blitt senil - tenk intervjuet med Martin Andresen...

Lenke til kommentar

ELENDIG SESONG FRA START TIL SLUTT.

 

Slik oppsummerer jeg årets sesong. Både Skarsfjord og Nilsen har vært svake, nærmest alle spillere har underprestert (med unntak av f.eks Vaagan Moen) og publikumstallet har vært gjennomgående dårlig (noe som er et direkte resultat av svake sportslige resultater).

 

Slik jeg ser det:

 

1) Brann mangler en klasse-keeper. Opdal er varierende og svak til tider.

 

2) Forsvaret er "ok", men vi slipper veldig ofte inn unødvendige mål (ref. Opdal også). Dersom Korcsmar og Kalvenes blir tror jeg ikke det trengs forsterkninger her.

 

3) Midtbanen er forsåvidt grei. Vaagan Moen har vært gjennomgående svært god i hele år, Solli mer varierende / svak. Jaiteh må få litt tid på seg og lære å ikke bare slå støttepasninger.

 

4) Angrep, det store ankepunktet. Huse hadde en medioker sesong. Det lukter ikke mål av han i år, som i fjor. Bakke var ikke helt komfortabel med spissrollen. Cato Hansen må lære seg å putte ballen i nettet, og ikke bare løpe rundt som Forrest Gump. En spiss til som kunne utfylt Huse hadde vært perfekt, dersom Huse blir.

Lenke til kommentar

What?

 

Får satse på ein betre plassering enn det i 11/12 sesongen

 

;)

 

ELENDIG SESONG FRA START TIL SLUTT.

 

det var voldsomt til svartmaling av den andre halvdelen. hva var det du ikke likte med den?

 

Slik oppsummerer jeg årets sesong. Både Skarsfjord og Nilsen har vært svake

 

Skarsfjord? jeg synes ikke at Nilsen fortjener å bli nevnt i samme setning som Skarsfjord en gang, så der er vi tydeligvis forskjellige.

 

nærmest alle spillere har underprestert (med unntak av f.eks Vaagan Moen) og publikumstallet har vært gjennomgående dårlig (noe som er et direkte resultat av svake sportslige resultater).

 

Austin, Huseklepp og PVM synes jeg har gjort gode sesonger(PVM en veldig bra). Videre synes jeg at Mjelde gjorde en grei halvdel defensivt.(tilsvarende elendig offensivt). ellers så sier vel nr.4 seg selv. men det er vel hovedsaklig fordi vi bare har to spisser.

Der tipper jeg Skarsfjord henter en tankspiss på topp og sikkert en spiss til. det blir veldig spennende å se hva som kommer inn der.

 

avhengig av hvor PVM skal spille neste sesong, så trenger vi en til å fylle ett hull i en av de to posisjonene...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hva skal man si? En forferdelig sesong som heldigvis er ferdig. Desverre mister vi noen gode spillere som jeg helst ville sett at vi beholdt.

Nå er det bare til å se fremover og bygge opp laget til neste sesong.

 

Håper Kalvenes får ny kontrakt, og at brann klarer å hente Zolts tilbake til Bergen. Men vi trenger offansive spillere så jeg er spent på hva som skjer på den fronten. Men så mange spillere ut, burde vi ha råd til å hente inn noen spillere og gi de en grei lønn.

 

Håper de unge guttene får sjangsen til å vise seg frem.

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

Jeg har ingen tro på at Skarsfjord klarer å ta oss over topp 8 til neste år - uavhengig om PVM blir eller ei.

Jeg synes det er dritkjipt å se oss slå lange baller på en omskolert midtbanespiller fordi han kan heade en ball. Det synes tydeligvis mange andre også, og Brann spiller for halvtomme tribuner. Ledelsen i Brann er visst fornøyd med retningen vi går i, og treneren blir tilbudt 3 års kontrakt.

 

Takk for meg, vi snakkes om 3 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...