Dotten Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvis Brann spiller slik som dette i tippeligaen så er det jo ikke tvil om at gullet ryker. Mjelde virket jo ikke som om han faktisk så hvor ille det var. Midtbanen jogget jo når de presset, med unntak av Solli. Andresen var jo uhyggelig dårlig og rotet bort ballen flere ganger i farlig poisjon (det ble jo langt bedre det øyeblikket han forsvant ut). Det var overhodet ikke bra av Brann. Men Walde greide seg nå bra, spesielt i luften. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hørte det var forferdelig spill av Brann til tider, dette lover ikke bra for bortekampen. Vi får konsentrere oss om tippeligaen vi da. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 arg.. trenger 2 biletter til søndagen, men er jo ikke flere sitteplasser igjenn.. irreterendes... noen som vet om hvordan eg kan skaffe? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hør på Bataljonen.no om det er noen som har et par biletter til salgs. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Merkelig å bytte ut Helstad - Bjørnsson er så ufattelig lite farlig. Bakke skjøt rett på keeper fra seks meter, rett etterpå headet Karadas samme sted fra samme sted som Bakke. Huseklepp gjorde det bra - utenom frisparket helt på tampen. Jeg fikk dessverre ikke sett målet til Brugge - hvordan var det? 9538583[/snapback] Fint angrep, tåpelig forsvarsspill Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Noen som vet startopstillingen i morgen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Håkon Opdal - Bjørn Dahl, Kristjan Örn Sigurdsson, Olafur Örn Bjarnason - Jan Gunnar Solli, Martin Andresen, Eirik Bakke, Petter Vaagan Moen - Azar Karadas, Torstein Helstad Står på BA.no Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sounds good. Må slå Odd i morgen, helst med mange mål. Uavgjort på Nadderud hadde også smakt godt. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Elsker Brann! Eneste ulempen er at jeg bor i Oslo, så det er vanskelig å få sett mange nok kamper Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Helveeete! Hvorfor fungerer ikke tv2's webtv, sitter her i USA og får ikke sett kampen! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 4-0 Brann! Gullet skal hem! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vel, hva kan man si: Deilig resultat igjen... Brann knuser motstanderen igjen. Spiller Stabæk - Lsk uavgjort i nå, tør jeg påstå at det er gjort. Da kan Brann tape mot både lsk og viking uten at det betyr noe, selv om selvfølgelig ikke skjer. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 JAAAAAAAA! 4-0 igjen, Brann er vanvittig i siget! Genialt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg er fremdeles skeptisk til gull, har noe å gjøre med at det ikke har vært i byen siden 1963, men jeg tror det går veien nå. Slik vi spiller nå klarer vi å slå både Lillestrøm og Viking. Håper bare ting går veien i Europacupen... Lenke til kommentar
operg Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva skjedde mellom Hanstveit og Mjelde på slutten? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg tror vi snart kan gratulere bergenserne med seriegullet, og det er vel fortjent Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kanskje idiotisk å begynne å spørre om dette nå, men siden jeg må reise fra Oslo må jeg jo planlegge litt. Om Brann vinner seriegullet, vil festen da være etter kampen som sikrer gullet eller siste seriekamp? Og hvor blir det? Torgallmenningen eller festplassen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Blir selvfølgelig sammenhengende fest fra seriegullet sikres til serien er ferdigspillt . Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Var på kampen idag, og som den tromsøfanen jeg er, så må jeg si at jeg ble ganske imponert. I stygt regnvær, og med "bare 12000-13000" fans på tribunen var det likevel enormt med liv. Verdige vinnere av Tippeligaen 2007. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 8-0 dei siste to kampane, neste borte mot LSK blir ekstremt viktig. Uavgjort er eit OK resultat, siger er fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå