Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjerp deg du vet jævli godt hva eg mener.

 

Spiller som en gjeng med 11-åringer, wow ETT mål og vi er på vei til å snu kampen? Fyttefaen, idioten får rødt kort, vi spiller med en mann mindre, måtte kjempe med hud og hår for å unngå nedrykk, men jada nå når de fikk en redusering så blir jo ALT helt annerledes. :roll:

 

nei jeg vet ikke det. ingen vits i å dra frem slikt språk, da er det bedre å begrunne det. selv om han får rødt kort, så er det mulig at det var refleks og i 99% av tilfeller med situasjoner i boks så blir det ikke blåst. enda verre blir det å tenke på at tullingen klarer å gi ny straffe hvor jeg slett ikke er sikker på at han er så uskyldig selv. i tillegg er det vel på overtid...

 

hva med nedrykkskampen?

 

i forhold til å snu kampen, så kunne det blitt annerledes ja. men selvfølgelig så ga den ubrukelige dommeren å gi ny straffe hvor jeg allerede har begrunnet hvorfor det ikke burde vært gitt.

Lenke til kommentar

Heeeeeeeeeeeiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Braaaaaaaaaaaaann.. De lærer ikke heller..drar Årøy HVER jævla gang. Heia Løv Ham!!

 

Spar oss Step. Laget taler for seg selv

 

hva mener du med laget taler for seg selv? er noen store forbehold her som i mine øyne ganske åpenbart gjør at kampene vi har tapt den andre halvdelen må ses på isolert fra hverandre.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

brann89:er rimelig sikker på at han mener det om laget fra forrige kamp eller en lagoppstilling fra denne halvdelen av sesongen og ikke denne kampen. ett spisspar som ikke er sammendrillet, en ving i feil posisjon, den andre har ikke spilt ving på en stund, en som hovedsaklig er stopper på midten, en som ikke har spilt i posisjonen på lang tid ved siden av han, en venstreback på stopperplass og en rusten venstreback som riktignok har spilt bra i dag(og førstehalvdel av sesongen før han av merkelige grunner ble vraket). så er rimelig sikker på at han ikke mener dagens lag. ;)

Lenke til kommentar

ellers så bør Brann ikke gå for noen annen trener enn Rune hvis denne treneren ikke beviselig er bedre til å sette planen til livs enn Rune. vedkommende må ha resultater å vise til og at vedkommende har en plan og flere planer som kan settes til livs hvis denne ikke fungerer.

 

ellers er jeg rimelig overrasket over at Hansen får spille og at man lar Guntveit varme opp i det hele tatt, men er sikkert en plan bak det.

 

jeg vil se Diego :(

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

hva er du ikke fornøyd med av Holmvik fra denne sesongen? etter mitt syn var han ved siden av Yaw den beste blant de fem bakerste den første halvdelen. og selv om Opdal er utrygg til tider og ustabil så holder han grei eliteseriekvalitet, noe han og viste en del i dag. er ikke der vi trenger forsterkninger mest. dog så trenger vi ikke noe særlig med forsterkninger i mine øyne. men snarere det siste krydderet. vel og merke hvis vi beholder de aller fleste fra laget vi har nå.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...