Torstein Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) JAAAAAAAAAAAAAA!!!! Endret 27. oktober 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Han ville ikke fått ny kontrakt uansett, og alle visste han kom til å reise. Han hever nok uansett lønn ut året.. Edit: har ikke lest rykter om dette, men PVM har fortsatt ikke ny kontrakt. RBK henter vel gutten. Endret 27. oktober 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 har ikke lest rykter om dette, men PVM har fortsatt ikke ny kontrakt. RBK henter vel gutten. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tenk det DJ: Verdens desidert beste midtbanespiller til RBK! Da snakker vi målpoeng! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Han går nok til England om han får sjansen. Der vil han gjøre som Riise (den yngre), samtidig som han selvsagt er garantert fast plass på landslaget fordi han "spiller" i en Engelsk klubb... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ser meg positiv til en QPR overgang for Petter. Ikke at jeg har følgt veldig mye med, men om en ser utifra det jeg har lært fra FM, ja FM, fra QPR så tror jeg Vaagan Moen hadde passet veldig bra inn. Fint å få prøvd seg på øverste nivå i England, som er alle gutters våte drømm. QPR rykker opp i år, det er vell like sikkert som at Liverpool ikke vinner serien. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tenk det DJ: Verdens desidert beste midtbanespiller til RBK! Da snakker vi målpoeng! Ikke glem at vi kan tjene eventuelt 70 mill på å selge han etter en sesong Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Håper virkelig ikkje PVM går til RBK, for ein stor skuffelse! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 tvile. Vist ikke det blir utlandet tror jeg han blir i brann. For han sin del håper jeg han finner seg en klubb i utlandet, for oss og branns del håper jeg at han blir Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jah, blir han i Brann er jo det gull i seg selv for Brann. Men den tunge økonomiske situasjonen som Brann er i no fordtiden så tviler eg på da. Å da ser eg helst at han drar til utlandet. Er vel alle norske spillere største drøm:) Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vell, nå som Solli, Bakke og IKKE MINST Gylfi forsvinner bør vi ha råd til å lønne Pettern! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jah, Men vi får vel ikkje noe for de spillerene. Altså, de går vel som bossmanspillere? Å når vi får inn nye spillere, så får vel de som vanlig noen gode kontrakter. Håper RBH har lært av sine feil Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 blir spennendes å se ikveld kordan Zolts kler rollen som midtbaneanker. Godt med Yaw tilbake i midtforsvaret Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 huff hvor dårlig vi er på kamptråder... hvorfor skal det være så greit for de to andre lagene med forum? er ingenting som skal tilsi det! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Eg gir opp dette laget. Fy FAEN så patetisk. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 og hva sier du nå? så du gir opp laget pga en kamp hvor vi nå prøver å komme tilbake igjen og er på god vei til det? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Opdal skulle ha vært benket for lenge siden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Skjerp deg du vet jævli godt hva eg mener. Spiller som en gjeng med 11-åringer, wow ETT mål og vi er på vei til å snu kampen? Fyttefaen, idioten får rødt kort, vi spiller med en mann mindre, måtte kjempe med hud og hår for å unngå nedrykk, men jada nå når de fikk en redusering så blir jo ALT helt annerledes. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kom igjen da, Brann. Vi har ikke spilt allverden sålangt. Blir vanskelig å komme tilbake med 10 mann. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 HAHAHA! det var på tide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå