Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

jeg har og stusset på at Diego ikke har fått vise seg frem. nå kan det hende at Skarsfjord har fått kartlagt disse så bra på trening at de signerer uansett. men det er vel litt av den innviklede filosofien til Skarsfjord. uansett hvor bra man gjør det på trening, så har Skarsfjord det vanskelig for å endre på laget.

 

kan godt være pga det ikke har funket så verst med spillerne, men allikevel. de kunne fått mer spilletid. det lille jeg har sett av Diego kan tyde på at han har veldig god balanse og kroppsbeherskelse, og bra spilleforståelse. Ergo, god teknikk og smart spiller. men er veldig lite det vi har fått se, så førsteinntrykket kan være feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja ut sesongen. Tull å sende de på lån til Brann når de aldri får spille.

 

Jeg liker Hansen godt og håper han blir værendes i brann. Men han må få flere sjangser enn det han har fått i år. Gi han et par kamper på rad så han blir varm i trøya, da kommer målene :thumbup:

 

Enig, hadde dem vært over 25, så hadde dem gått rett inn på laget

Lenke til kommentar

Ser Prica er skuffet over entusiasmen i Trondheim etter at Rosenborg vant serien. Slik er det selvsagt når de er skjemt bort med 15 seriemesterskap de siste 18 årene.

 

Det merker man også når Eggen går ut og sier at norske klubber bør selge sine talenter billig til RBK, ellers vil ingen norske klubber kunne hevde seg i Europa. I Trondheim klappes det litt når man vinner serien, og man sier "som forventet". Forskjellen fra 90-tallet er vel at andre fans har innsett at RBK i Europa ikke er bra for de andre klubbene i norsk fotball...

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om talentene våre er nok for å fylle hullet som Solli, PVM og Bakke lager. Tror det er riktig å hente inn noen spillere gratis til neste sesong. Torp har vist seg fra en veldig god side denne sesongen, selv om han spiller for et, unnskyld meg, dritt lag. Kanskje jeg var litt tidlig å snakke om det mtp. kampen i kveld :ermm: Det seg dog ut som at Haugen kan få seg en fast plass på førstelaget til neste sesong, noe som jeg syns han fortjener etter klassespill for Løv-Ham denne sesongen! Enormt talent!

Lenke til kommentar

Vi rykker aldri ned for vi e brann! Pisser på Kongsvinger! Hvorfor er jeg ikke på stadion i dag? Kjører Peugeot :(

 

Morsomt med ironien i tjukk og feit og full :p

 

neste sesong det vet du ;)

 

Spørsmålet er om talentene våre er nok for å fylle hullet som Solli, PVM og Bakke lager. Tror det er riktig å hente inn noen spillere gratis til neste sesong. Torp har vist seg fra en veldig god side denne sesongen, selv om han spiller for et, unnskyld meg, dritt lag. Kanskje jeg var litt tidlig å snakke om det mtp. kampen i kveld :ermm: Det seg dog ut som at Haugen kan få seg en fast plass på førstelaget til neste sesong, noe som jeg syns han fortjener etter klassespill for Løv-Ham denne sesongen! Enormt talent!

 

hvorfor drar du inn PVM her? Han blir han. Får Haugen en som kan pushe han mtp playmakerrollen enten det blir PVM eller noen andre, så vil det hjelpe veldig på. tror man er veldig lysten på å tilknytte seg brasilianerne, ihvertfall i følge Skarsfjords uttalelser. ser stallen ut slik jeg vil den skal se ut i 2011, så vil vi være med i medaljekampen og det tror jeg Rune og resten også ser.

 

førsteelleveren ser ihvertfall meget bra ut hvis Jaiteh finner tilbake godformen. vi må ha inn en playmaker. Så trenger vi en som kan ta Bakke-rollen. får vi inn de to spillertypene, så er vi veldig godt forspent. kanskje vi må ha litt bedre dekning defensivt?

 

her laget jeg ser for meg.

 

opdal

 

Sæv/Fakiri-Zsolt-Yaw-Kalvenes

 

Austin-Jaiteh

 

Huseklepp-PVM-Mjelde

 

Ny targetspiss

 

Evt. så kan vi få inn en kant slik at PVM kan fortsette i rollen hvor han kan være den kreative vi trenger sammen med Haugen. tar da mye press av Haugen noe som kan være fint mtp at det er TL og de enorme forventningene han har på Brann-forum og her inne...

 

da ser jo benken lovende ut, bokstavelig talt.

 

Udjus, Sæv/Fakiri, Grorud, Holmvik(vel og merke hvis han holder minimum formen fra vårsesongen. føler vi har blitt svekket litt etter at Fakiri kom over.),Haugsdal, Kalve, Haugen, ny venstrekant,Guastavinho.

 

Så får vi se om vi henter opp en junior på topp. forresten, slik Solli spiller for øyeblikket mot KIL, så tror jeg Haugsdal enkelt erstatter han greit. hvis det er noen som har fulgt med Haugsdal, så har han vel fremdeles drivet og teknikken vi fikk se noen glimt av i fjor og i år?

 

"Mourinho" gjør meg overbevist om at han med en hel sesong hadde ført oss opp i toppen av tabellen. enda to kamper igjen etter KIL-kampen og poengsummen andre halvdel av sesongen *2 så kunne vi nok ha kjempet om å være topp 4. Med Haugen og en erstatter for Bakke, så tror jeg vi kan ta steget opp. Skarsfjord er flink til å få det beste ut av spillerne, god på å gi spilleplan, vet hva som må rettes på og har gitt effektivitet til laget. jeg har klokketro på laget rett og slett pga at Skarsfjord har gitt de en god spilleplan og bruker spillerne bra.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

lol for en dive.

 

ellers:Fantastisk av Brann :D .

 

ellers er Cato Hansen ett trist syn. har en eneste ekstremferdighet og det er farten.

og den klarer han ikke å bruke til noe som helst. skal han noensinne bli en brukbar fotballspiller, så foreslår jeg at han sitter seg ned og studerer Tevez gjennom en hel City-kamp. kanskje han da kan bli en god førsteforsvarer med mer?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...