Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

eeeh, medgangssupportere som bare vil finne det negative vil nok gjøre det ja. de som faktisk støtter laget i tykt og tynt vil få ett mer nyansert og riktig bilde synes jeg. Ikke bare er det enorme forskjeller mellom Skarsfjord og Nilsen(ord overflødig).

bare se på poengfangsten under Rune som har vist hva som bor i laget. han ga de en plan, under Nilsen hadde de ingenting å gå etter og det blir straks vanskeligere uten en som kan gi de noen få enkle retningslinjer.

For å evaluere det sportslige og laget så må man se på spillerne som ble hentet ved sommervinduet og som kommer inn etter sesongen. så må man i tillegg ta med poengfangsten fra to trenere for å skjønne hvordan det sportslige ligger an. som jeg sa så var første ett arbeidsuhell. det er sånt som skjer.

for å bevise at det var ett arbeidsuhell så kan man se hvor vi hadde vært med Skarsfjords poengfangst i begge halvdelene av sesongen. Så er det bare å ta med det ubestridelige faktum at vi vant andre omgang 2-0. det lignet mye mer på det Brannlaget vi kjenner under Rune sin tid som hovedtrener.

faktisk så er Rune en trener med de kvalitetene ale ser etter i en hovedtrener. god faglig kompetanse, vet hva som må endres på, er tydeligvis ikke redd for å si i fra til spillerne og har en klar plan og klare tanker for laget. ingenting er bedre enn en trener som klarer å presse ut mye av spillerne.

Da skulle det meste være sagt i denne sammenhengen.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noe spesiellt er det ihvertfall med folk som skal dømme laget på bakgrunn av en kamp. en tendens som går igjen og igjen. når ett lag over en lengre periode(som f.eks en halv sesong) får gode resultater, får en god poengfangst og viser mye bra angrepsspill, da er det veldig spesiellt å gå tilbake til den første halvdelen av sesongen og si at dette laget er ikke bra :roll:

Lenke til kommentar

Ingen som dømmer det på bakgrunn av ÈN kamp heller, men det er som regel ett tap laget kommer fra og jo flere tap det blir på rad jo enklere er det å kritisere. Og det må du og andre tåle siden alle har lov å ha sine meninger, og desto flere tap det blir og laget faktisk sliter med å unngå å rykke ned så er det jo bare en selvfølge at folk klager på laget, noe laget fortjener til de grader når de bare vinner en kamp i måneden og sliter som aldri før for å unngå å rykke ned.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Berre for folk seier sin mening om et lag etter ein kamp, så betyr jo ikkje det automatisk at dem er medgangsupportere. For da hadde det ikkje være ein eneste personen som hadde vært skikkelig supporter.

Det samme er det jo med større lag, du høre supporterene si negative ting om prestasjonen til laget etter eit tap. Men dem bli ikkje sett på som medgangsupportere.

Selv seier eg kunn min mening om brann spillerene sine prestasjoner på banen, men selv om det av og til er negativ støtter eg forsatt laget.

Lenke til kommentar

Solli, kanskje. ikke det store tapet. Forutenom han så tror jeg at alle andre blir forutenom Gylfi, Guntveit, Nielsen(som går inn i en trenerrolle). Kanskje Bakke og, det får vi se. er mulig en jeg har glemt her, men det er jeg ikke sikker på. forutenom disse så håper jeg at Cato Hansen drar til en annen klubb og. Når disse spillernes kontrakter utløper så frigjør det penger, og da kan vi muligens hente en playmaker av rang og en targetspiss. da er vi omtrent komplett, med forbehold om at alle spillerne som er på kontrakt blir-de spillerne jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...