Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjetil Rekdal. Bakke forsvinner og Brann trenger en mann som kan få det beste utav hver en mann! Kontrakten hans går vell ut med Ålesund etter denne sesongen om jeg ikke tar feil og han har hintet til at han vil trene brann. Da kan vi faktisk ansette en manager og som kan ta over litt av jobbene som styret ikke har kontroll på.

Jonevret etter han gikk ut å slengte drit om Nystemten? Trukke det du :)

Børven kommer aldri tilbake til Brann. Iallefall ikke før han er gammel og grå.

Lenke til kommentar

Kjetil Rekdal. Bakke forsvinner og Brann trenger en mann som kan få det beste utav hver en mann! Kontrakten hans går vell ut med Ålesund etter denne sesongen om jeg ikke tar feil og han har hintet til at han vil trene brann. Da kan vi faktisk ansette en manager og som kan ta over litt av jobbene som styret ikke har kontroll på.

Jonevret etter han gikk ut å slengte drit om Nystemten? Trukke det du :)

Børven kommer aldri tilbake til Brann. Iallefall ikke før han er gammel og grå.

Helt enig. Selv om eg vett det er få folk i bergen som har noe til overrens med rekdal, så er iallefall det en person som tør å si sin mening. Å det er noe av det noen i brann stallen som trenger.

Lenke til kommentar

at det er noen som trenger det baserer du på?

...første halvdel? for det har vært ett helt annet lag etter at Skarsfjord ble hovedtrener. Jeg vil heller si at spillerne var motivert til å gi alt på banen, men det var kun Skarsfjord som klarte å gi de en plan til å klare det. hvilket poengene på høstsesongen viser.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jah, mn det er ikje mye og for meg virker det ikje som om det har hjulpet laget. Det er grett at han har begynt å sentre ballen mer, mn det er som oftast når medspillerene har gjort ferdig sine løp og da er passningen til ingen nytte.

Får håpe det er noen som faktisk får han til å forstå at lagarbeid er viktig.

Lenke til kommentar

Brann har blitt et lag som plukker betraktelig flere poeng etter at Skarsfjord tok over som trener. Han har bare fått litt over en halv sesong på seg til å få laget opp fra nedrykkssumpen, noe som var det mest realistiske målet da han tok over. Derfor mener jeg at han bør fortsette som trener neste år for å bygge videre på det han han har gjort i sommer/høst. Hittil har han vist seg som en trener som er kvalifisert for jobben, og jeg tror at han kan klare å løfte Brann selv om ambisjonsnivået skrus opp til neste år.

Jeg ser på Kjetil Rekdal som et annet alternativ dersom ikke Skarsfjord får videre tillit etter sesongen. Han er som kjent en person som liker seg når det er støy og press rundt seg, og har sagt at han ønsker seg til en større klubb enn Aalesund. Selv om årets tabell i Tippeligaaen sier noe annet, så er det ingen tvil om at Brann er en større klubb enn laget fra Sunnmøre. Ja, han er kontroversiell og kan skape noe uro i troppen, men likevel tror jeg at han kan være rett mann for jobben. Ikke bare har han ambisjoner og ønsker å oppnå noe med laget han trener, men han er også dyktig.

Skarsfjord er nok en billigere løsning enn Rekdal, og siden han allerede er trener bør han få videreføre det han har gjort i år.

• Liker 2
Lenke til kommentar

en ting er i alle fall sikkert, vi har en trener med en utrolig god galgenhumor :p . Ellers er dette den dårligste kampen etter at Skarsfjord tok over. først sinnsykt uflaks som åpner kampen for LSK, så vet jeg ikke om det var kommunikasjonssvikt på andre, men Opdal opptrer jo på en litt klønete måte på begge de andre målene. i tillegg er det jo helt latterlig det Solli gjør på tredje.

jævlig surt at ett slikt mål skal åpne kampen for ett lag på den måten. men dette tar jeg som ett arbeidsuhell og ikke mer. problemet er jo at trangsynte, medgangssupportere nå vil bruke dette mot laget. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...