Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oja, har jeg ikke fått med meg. Ingen kjendsskap til han heller så litt vanskelig å sammenligne med vår mann.

 

Ang rike onkler så har hardball kun sett på Brann som en måte å tjene penger på. Kjøpe unge lovende spillere for å så ta 50% av det de blir solgt for senere. Hvor bra det har gått er en annen sak. Vi har mye å takke hardball for, samt Trohn Moen og CHESS. Ikke alle som kan leve på CL penger i dette landet.

Lenke til kommentar

Step Up! Reiser til utlandet i morgen for å studere og stakk på TGI Friday's med familien her i Bergen i kveld for en liten goodbye-middag og gjett hvem som satt rett foran meg?

 

Your main man! PVM!

 

Har et par bedre bilder som jeg tok med broren sin mobil men de gidder jeg ikke finne nå! :p Han chillet med et par øl og tror han spiste en kylling pasta, Alfredo eller noe. Nå vet jeg hva du spiser på Friday's neste gang, Step up! ;)

post-146243-1283388616,7035_thumb.jpg

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oja, har jeg ikke fått med meg. Ingen kjendsskap til han heller så litt vanskelig å sammenligne med vår mann.

 

Ang rike onkler så har hardball kun sett på Brann som en måte å tjene penger på. Kjøpe unge lovende spillere for å så ta 50% av det de blir solgt for senere. Hvor bra det har gått er en annen sak. Vi har mye å takke hardball for, samt Trond Mohn og CHESS. Ikke alle som kan leve på CL penger i dette landet.

 

I går slo det meg hvorfor Huseklepp og andre bergensere ikke slår gjennom før de er langt oppe på 20-tallet i alder. Grusbanene vi spiller på rundt i Bergen gjør at vi trenger noen år på å trene opp teknikk til gress og kunstgress igjen..

 

Trond Mohn har donert xx antall kunstgress baner rundt om i Bergen, og forhåpentligvis åpner han snart gaveblokken igjen. Vi trenger kunstgress på slettebakken! :)

 

Edit:

Glemte å påpeke at vi også har blitt sponset av Auto23.

 

Hardballs penger har forøvrig også blitt sløst bort på spillere som Big Mac, Björnsson og Gashi. I tillegg fikk vel Hardball lite igjen for sine "investeringer" i Andresen, Soma og Sigurdsson, iallefall om man teller kroner på Hardballs konto.

 

Step_up:

Mener at Hardball var i bildet når vi hentet verdens beste Brannspiller også.. (Mulig jeg tar feil, men jeg er 50 % sikker på at de stod for minst 50 % av beløpet).

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Step Up! Reiser til utlandet i morgen for å studere og stakk på TGI Friday's med familien her i Bergen i kveld for en liten goodbye-middag og gjett hvem som satt rett foran meg?

 

Your main man! PVM!

 

Har et par bedre bilder som jeg tok med broren sin mobil men de gidder jeg ikke finne nå! :p Han chillet med et par øl og tror han spiste en kylling pasta, Alfredo eller noe. Nå vet jeg hva du spiser på Friday's neste gang, Step up! ;)

 

Sniktar du bilder av folk? :ph34r:

Lenke til kommentar

I Championship så har han vel 24 kamper på en og en halv sesong.

Den siste halve sesongen i Championship så virker det som at han var fast og spilte semifinalene og finalen i play-offkampene. Burnley rykket ned forrige PL-sesong, og da er det veldig lett å være etterpåklok og vurdere han som spiller pga at han ble benket i PL. Kanskje han skulle spilt mye mer enn tre kamper for det vi vet...

 

F.eks får ikke Benny Mccarthy spille på landslaget. Slike ting kan skyldes at managere liker en person bedre enn en annen, o.l...For å si det sånn da: De aller fleste fotballspillere i Norge i dag får aldri spille i PL og er mange som ikke en gang blir kåret til sesongens beste spiller i sin posisjon. Kalvenes har blitt årets venstreback i skotsk PL og har fått spille i PL. Der har du meritter ganske mange spillere i TL aldri oppnår...Hadde han blitt i Dundee lengre så skal man ikke se bort fra at han kunne ført opp ett cupmesterskap på listen og.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

vist det var opp til meg, ville jeg kjørt denne forsvarsfirern.

 

Kalvenes - Korcsmár/austin - amankwah - sævarsson

 

Så brukt enten austin eller Korcsmár som def midt. Visst Austin vil på midten igjen bør han skjerpe seg litt. Men jeg klandrer han ikke for å være rusten igår, er jo lenge siden han har spilt midt. Men jeg syntes at de siste kampene så har han spilt ganske bra så midtstopper sammen med Amankwah, syntes de passet bra ilag.

 

Fullstendig enig:)

Lenke til kommentar

Ang rike onkler så har hardball kun sett på Brann som en måte å tjene penger på. Kjøpe unge lovende spillere for å så ta 50% av det de blir solgt for senere. Hvor bra det har gått er en annen sak. Vi har mye å takke hardball for, samt Trohn Moen og CHESS. Ikke alle som kan leve på CL penger i dette landet.

Ikke alle som er gode nok til å spille i CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...