Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er lenge igjen. Og tre tap på de tre siste kampene, så blir det sølv igjen.

Men knusene seier over FFK fint at Azar er tilbake.

Hansa Gull-øl ftw!

Lenke til kommentar

Herregud for en deilig seier, må si at jeg nesten begynner å bli optimist her. Liker ikke helt at alle avisene har Brann som serievinner allerede, vet jo at sånt har en tendens til å ødelegge for Brann, men fortsetter de som 2. omgangen i går, lukter dette gull.

Har fantasert i hele dag om den ville festen det kommer til å bli i byn om de faktisk klarer å dra dette i land, herregud dette har vi ventet lenge på!

Lenke til kommentar

Er det mulig?

Gratulerer Brann!

NordicBet er overbeviste om at Brann blir årets seriemester i Norge. Derfor har vi alt utbetalt premiene til de som har spilt på Brann som årets Tippeligavinner! Vi gratulerer Bergen med det første gullet siden 1963. (Og skulle andre vinne utbetaler vi selvsagt premiene til de også..)

Fra nordicbet.com

Lenke til kommentar
Er det mulig?

Gratulerer Brann!

NordicBet er overbeviste om at Brann blir årets seriemester i Norge. Derfor har vi alt utbetalt premiene til de som har spilt på Brann som årets Tippeligavinner! Vi gratulerer Bergen med det første gullet siden 1963. (Og skulle andre vinne utbetaler vi selvsagt premiene til de også..)

Fra nordicbet.com

9513802[/snapback]

HEH.

DET kaller jeg belønning til trofaste bergensere som har spillt på brannseier siste 10 årene :p.

Lenke til kommentar

Blir vel sikkert samme rutine som FFK kampen, at Bjørnsson starter, og Karadas kommer innpå når det andre laget er sliten, og han får regjere alene. Synes det funket fryktelig bra forrige kamp, og håper historien gjentar seg!

Fått meg billetter og skal kose meg på Stadion imorgen! Satser på seier, det skylder Brann meg i bursdagsgave ;)

Lenke til kommentar
Sigurdsson og Winters ute i morgen. Walde og Bjørnsson inn. Utrolig at Bjørnsson får spille. :)

9529321[/snapback]

Mjelde er ikke en trener som slenger en ny spiller inn med det første. Skulle ikke forundre meg om han ville latt Ronaldinho sitte benken i 3-4 kamper før han ble aktuell fra start.

Det er ikke nødvendigvis en negativ ting, vi så jo alle hvordan det gikk i fjor når laget ble byttett på ganske så brått.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si. Brann spilte veldig dårlig, men det er jo helt håreisende å ikke blåse straffe på den situasjonen. Dommeren står et par meter unna og ser Helstad bli klippet ned. Irriterende. For ikke å snakke om at vi har en spiss som bommer fra en halv meter og som får spille hele kampen....

Bra innhopp av Bakke og Huseklepp.

Lenke til kommentar

Merkelig å bytte ut Helstad - Bjørnsson er så ufattelig lite farlig. Bakke skjøt rett på keeper fra seks meter, rett etterpå headet Karadas samme sted fra samme sted som Bakke. Huseklepp gjorde det bra - utenom frisparket helt på tampen. Jeg fikk dessverre ikke sett målet til Brugge - hvordan var det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...