Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå i denne perioden skulle eg ønsk eg budde i berge, så eg fikk støttet laget:) Men skal på Brann - Rbk, min første kamp denne sesongen, så veldig skuffende!

 

Men 3 - 3 i en kamp Brann kunne ha vunne vist forsvaret hadde unngått de standard feila dem bruker å ha i forsvaret. Men einaste målet som skuffer meg enormt er første mål. Kor passivt kan et forsvar i tippeligaen være! Det står 3 vikingspillere klare til å heade ballen i mål, mens vi kan se 3 - 4 brann spillere berre står gapende å ser ballen daler ned å treffer en vikingspiller og i mål.

 

Men stolt av laget at dem faktisk sto sammen som eit lag og kom tilbake fra 0 - 2. Den eneste spilleren som skuffet meg var Kalvnes, selv om eg er usikker på om det er Midt forsvarer han er.

Har lite sans for Fakiri, mn han kan eg ikje kritisere i den kampen:)

 

Men forsetter Brann å spille som igår, borsett fra Forsvaret som dem holdt på med i starten av 1.omgang, så trur eg Brann greie seg i år også:)

 

Brann for livet:D

Lenke til kommentar

Ein ting eg ikkje skønner, kvifor bytter vi spillere fra forsvars stopperene. Eg syntest Amankwa - Austin funket bra. Når har vi jo fått Korscmâr, som virker som en god stopper. Men synd å måtte ofre Amankwa, når han og Austin har jobbet bra sammen.

 

Austin har sagt selv at han ønsker seg tilbake til midtbane rollen, som er hans opprinnelege plass.. Men synest ikje har funker noe særlig der. Mye betre som en forsvars stopper.

 

Kunne man kanskje rokkert med dem 3 i midten, eller blir det for risikabelt?

Lenke til kommentar

vist det var opp til meg, ville jeg kjørt denne forsvarsfirern.

 

Kalvenes - Korcsmár/austin - amankwah - sævarsson

 

Så brukt enten austin eller Korcsmár som def midt. Visst Austin vil på midten igjen bør han skjerpe seg litt. Men jeg klandrer han ikke for å være rusten igår, er jo lenge siden han har spilt midt. Men jeg syntes at de siste kampene så har han spilt ganske bra så midtstopper sammen med Amankwah, syntes de passet bra ilag.

Lenke til kommentar

enig med Zlazor. Man kjøper vel ikke en kaptein fra ett U-21 bronselag som stopper for å bruke han på midten. Yaw-Zsolt bør absolutt være stopperparet slik at vi får Austin opp på midtbanen...

 

Den backrekken står ikke tilbake for noe særlig i TL!

En brukbar back som ligger rundt sjiktet til sitt landslag, en lovende hjemlig stopper som kan bli aktuell for utlandet med tid og stunder, en toppklassestopper i sin aldersklasse ved siden av og en klasseback som kommer rett fra PL som har blitt kåret til årets venstreback i Skotsk PL for 2/3 sesonger siden...Jeg gleder meg til å ta fatt på neste TL-sesong med den backrekken, nå med god dekning på de aller fleste plasser...En sentrallinje inn og vi kommer til å kjempe om de 3 øverste plasseringene neste sesong...

 

Angående Austin som stopper:Tror han har rust en 4/5 ganger denne sesongen som og har vært en direkte konsekvens til like mange baklengsmål. Austin som stopper=Nei takk! for min del. Han hører hjemme på midtbanen hvor han i 2008 gjorde seg aktuell for Stoke, en posisjon han og spiller på landslaget.

Lenke til kommentar

Rosenborg slår den backrekken ganske greit.

 

Ikke på venstrebacken. Tror Zsolt rangeres bak Lago pdd, men foran de andre...Demidov er ikke regnet med ;) Er usikker på Yaw vs svensken, men han holder nok ett høyere nivå enn Wangberg...

 

RBK-spillerne får tenke på seg selv, så får Brann-spillerne konsentrere seg om sin medaljekamp neste sesong...Gleder meg til Europa i 2012 :D

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Rosenborg slår den backrekken ganske greit.

 

Ikke på venstrebacken. Tror Zsolt rangeres bak Lago pdd, men foran de andre...Demidov er ikke regnet med ;) Er usikker på Yaw vs svensken, men han holder nok ett høyere nivå enn Wangberg...

 

RBK-spillerne får tenke på seg selv, så får Brann-spillerne konsentrere seg om sin medaljekamp neste sesong...Gleder meg til Europa i 2012 :D

Whaaat? Dorsin er da mye bedre enn både Kalven, Holmvik og Hassan, beklageligvis. Og Yaw vs svensken? Hva svenske er det du snakker om?

 

Det er bare å bøye seg i støve for den syke stallen til RBK, desverre så er de fittene norges rikeste klubb!

Lenke til kommentar

Lol? Dorsin er da mye bedre.

 

Og med svensken mener han nok Bjärsmyr, en svenske vi signerte for et par dager siden som erstatter for Stadsgaard. Han er ikke like rask som Stadsgaard var, men er bedre på andre ting, blant annet hodestyrke

 

Det er bare å bøye seg i støve for den syke stallen til RBK, desverre så er de fittene norges rikeste klubb!

I motsetning til andre norske klubber trenger vi heller ingen rike onkler.

Lenke til kommentar

Kalvenes kommer rett fra PL. Tapte cupfinalen han spilte med Dundee, men hadde mest sannsynlig vunnet den hvis han hadde vært der nå sist sesong. Han ble kåret til årets venstreback i Skotsk PL for rundt 3 sesonger siden.Kalvenes er og blir en klasseback og var viktig i opprykket til Burnley og. hvorfor han ble premiert med benken i PL kan man spørre de som tok laget ned til Championship om...

Lenke til kommentar

Kalvenes kommer rett fra PL. Tapte cupfinalen han spilte med Dundee, men hadde mest sannsynlig vunnet den hvis han hadde vært der nå sist sesong. Han ble kåret til årets venstreback i Skotsk PL for rundt 3 sesonger siden.Kalvenes er og blir en klasseback og var viktig i opprykket til Burnley og. hvorfor han ble premiert med benken i PL kan man spørre de som tok laget ned til Championship om...

Visste du at spillere blir eldre? :ohmy:

 

 

Kalvenes er ikke den beste i TL, det er i alle fall helt sikkert. Kan ikke bare leve på gamle meritter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...