Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

få ihvertfall Hassan vekk fra venstrebacken. Skjønner egentlig ikke hvorfor Holmvik ble vraket. Var under Nilsen ett av få lyspunkter på laget i år og gjorde sakene bra og når Skarsfjord tok over. Tingene begynte å se langt verre ut når Hassan overtok.

Men Kalvenes bør være førstevalget, uansett hvordan Holmvik har gjort det...

Lenke til kommentar

Det burde vært slik at Holmvik ikke mistet plassen og at Kalvenes hadde blitt førstevalg når han kom...33 år er ingen alder for en fotballspiller. Ihvertfall ikke for Kalvenes. Og tenk, han var PL-spiller rundt juletider og har meritter en gjennomsnittsspiller i TL bare kan drømme om og ville nok gjort det sterkt for Dundee i cupfinalen 09/10? hvis han fremdeles hadde vært der...Han hadde jeg helt klart sett for meg i Europacup for Brann i 2012...

Lenke til kommentar

Supporter møte på Stadion idag, "geniale" svar fra ledelsen:

 

6:58

 

 

[Kommentarer fra LarsLars: ]

Så hvorfor er ikke Brann laget mere tent utpå banen? De glimter til tider. Men så faller de helt i do... Bør man ikke sette mer krav til intensiteten til spillerne utpå banen? Ihvertfall når mange har en betydelig lønn å skilte med...

mandag 23.august 2010 6:58 Lars

6:58

 

 

Rune Ulvik:

Moldestad sa følgende om det tidligere på møtet: - Prøv 10-12 av løpene til Jan Gunnar (Solli) hjemme i gaten.

 

Resten kan leses her: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5235434.ece

Lenke til kommentar

Bra poeng av Moldestad ;) .

 

Osdal har visst ikke fått med seg at ett helt styre er byttet ut som Moldestad og sa.Ett greit poeng til de som faktisk :dontgetit: snakker om entusiasme bare fordi det kommer nye folk, så ser man jo hvor publikum er når Brann faktisk sliter. De er jo borte vekk...Er så utrolig mange medgangssupportere i Bergen at det er kvalmt...Det har jo faktisk kommet nye folk i disse stillingene som vel er hele poenget.

 

Synes at man på møtet ikke snakket så mye om det gode utgangspunktet man har til å få sportslig suksess de neste årene...7 av de siste 8 kampene sier en del om det...Med ett par spillere inn, så kommer vi nok til å gjøre det sterkt de neste årene med medaljer og E-cup :thumbup: .

Lenke til kommentar

håper gutta som har kontrakt som går ut etter sesongen signerer ny.

 

Bakke har vel sagt at han skal vende hjem igjen til Sogndal eller? Mener jeg leste det for en stund siden.

 

Gylfi kunne vi iallefall solgt og fått litt penger for han, han er ikke god nok for brann syntes jeg. Boss!. Og ikke minst Guastavino. Fikk aldri sansen for han. Han har sine moments av og til men det holder ikke. Han skal altid dribble og skyte fra håpløse vinkler og distanser, noe som ødelegger gode brann angrep.

 

Gleder meg til Viking kampen, håper gutta gruser de ekle siddisene.

Bare banen ikke er blitt total ødelagt av Aha konserten på lørdagen. Brann må vel få litt peng for å låne stadion ut da eller ?

 

Vet ikke helt om jeg ville gitt David Nilsen en ny kontrakt heller. Jeg liker fyren, men syntes han har tapt seg mye. Heller gitt Hansen sjangsen fremfor Nilsen som spiller på sine siste strenger.

 

Vi har jo fått 2 brasser som jeg håper og tror kommer til å gjøre det bra når de får spille. Håper de får spilletid på mandag.

 

Faen at vi ikke har Helstad lengre :( Savner han så utrolig mye!

Endret av andre3028
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hassan er en søppespiller av dimensjona. Men forsatt bli han brukt på første laget. Ser ikje skarsfjord at alle spillere med litt fart og kvikke vendiger får han vekk uten problemer?

Burde gi plassen til Kalvnes eller Holvik. Selv om eg ikkje kan uttale meg om dems kvaliteter, så er det iallefall garantert at dem er betre alternativ enn Hassan.

 

Også har vi egoisten, der må vi få inn Cato hansen som faktisk blør for drakten og som veit kva lagspill er. Ellers er vel troppen noe lunde grei. Eneste som mangler er insiteten på spillerene gjennom kampen.

 

Også må vi få inn ein ny keeper. Kan ikkje fighte om medaljer, når vi har ein keeper som Opdal. Han har tapt seg veldig, veit ikkje om det er selvtilliten som er problemt. Kvifor får ikkje noen andre keepere prøve seg, som for eksempel Udjus. Har brann noen andre keepere? Mohus, er han i klubben?

Lenke til kommentar

Cato Hansen har ikke levert en dritt. SÅ frem til overgangsvinduet så håper jeg vi fortsetter med Bakke på topp som vinner duellene med mindre motspiller er så høy at hans ekstremferdigheter i duellspillet blir overflødig. Men god til å holde på ballen og er smart taktisk. men vi får se ved det neste vinduet hva Skarsfjord tenker. for tror ikke det kommer flere inn nå...Enig hva gjelder Opdal...

 

Andre:Tidenes prestasjon hvis vi får penger for en spiller som skal ha duellspill og det defensive som sitt spesialfelt, som ikke klarer det og ikke gjør en innsats for å få det til...Og hadde Gustav visst når han skal skyte og når han skal sentre så hadde han ikke spilt i TL for å si det sånn. Det verste er jo at han gjør det han gjør for så å syte til avisen...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Må jo uttrykke min frustrasjon. Samtidig som at jeg ikke var helt klar over at man må trykke på full editor for å få til multisitat. Men det ser jo heller ikke bra ut med få poster. Men det var vel og ett bra tegn på at trafikken må bedres.

 

Brann:Skjerp nå forsvaret. Hvor er presset? Ikke la de få slå upresset!

 

Alle spillerne bør se på Mjelde. DET er bra forsvarsspill!

 

Men dette er tredje gangen Hassan ikke ser sine egne begrensninger. Spill ballen!

 

Gustav?!?!?!

 

 

er det ingen som sier til PVM at han har mann i ryggen? Ser ikke sånn ut...

 

oooh, den ser ut som straffe...

 

Hvorfor jogger de ved siden av ballfører? :nei:

 

Holmvik inn for Hassan, Skarsfjord.

 

Opdal? HELVETE hvor er forsvaret??? :mad:

 

Kan vi for Helvete se til å våkne bakover???

 

Gustav:Ta den før den spretter.

Skarsfjord:Bytter takk!

 

Nok en gang Gustav for Helvete?

 

Kødder du Berntsen? Er det fordi han skyter etterpå så er det fullstendig latterlig dømming! Selvfølgelig er han fokusert på den ledige ballen der og er ikke lange tiden han har på å reagere på fløyten. Tvilsomt frispark og!

 

FAEN Brann! :nei: Dette laget skal vi klare å slå! pokker ta!

 

Hahahaha!! Dette var JÆVLIG morsomt å lese gjennom uten å ha sett kampen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

blir gjerne slik med dårlig trafikk under kampen. Vi må virkelig skjerpe oss med kamptråder og andre tråder. Håper at folk skjerper opp i trafikken! Vi kan vel ikke mase på Latias og be han om å lage kamptråder. Men det kan jo hende at han liker det ;)

 

KOM IGJEN GUTTA! 3 poeng nå!

 

Er ingen krav at kamptrådene må ha masse informasjon i førsteposten. Hvilke lag kampen er mellom, hvor og når den spilles er alt man trenger å ha med. Absolutt alle burde greie å få opp en slik tråd, så det er ingen unnskyldning. Brann-kategorien er ikke den mest aktive, og folk får begynne å ta initiativ om den skal overleve. ;)

 

Siden dere vil ha kamptråder, så fortsetter videre diskusjon rundt Viking-kampen her. :)

Hvilket kan sidestilles med å synge under motstanders nasjonalsang f.eks i en landskamp hvor spillerne er oppstilt!

 

Forresten skal Danielsen ha gult i situasjonen ser det ut som og noen skal ha kort for å sparke bort ballen i etterkant! Det skulle vært frispark til Korcsmar på frisparket!

 

Korrupte Jævel Edvartsen! Han snubler, ergo ikke straffe!

 

Latias:Men det har jo ikke vært så mye trafikk i kamptrådene heller. Prøver selv å få folk til å lage trafikk i forumet.

Jeg vil at den skal forbli uansett. Men det bør ikke bli tvil om forumets videre eksistens blant de som styrer showet med moderering og slikt. For da blir det Helvete!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

blir gjerne slik med dårlig trafikk under kampen. Vi må virkelig skjerpe oss med kamptråder og andre tråder. Håper at folk skjerper opp i trafikken! Vi kan vel ikke mase på Latias og be han om å lage kamptråder. Men det kan jo hende at han liker det ;)

 

KOM IGJEN GUTTA! 3 poeng nå!

Er ingen krav at kamptrådene må ha masse informasjon i førsteposten. Hvilke lag kampen er mellom, hvor og når den spilles er alt man trenger å ha med. Absolutt alle burde greie å få opp en slik tråd, så det er ingen unnskyldning. Brann-kategorien er ikke den mest aktive, og folk får begynne å ta initiativ om den skal overleve. ;)

 

Siden dere vil ha kamptråder, så fortsetter videre diskusjon rundt Viking-kampen her. :)

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...