Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å dra bort diskusjonen fra Start, folk med start-briller og den kampen,
Mener du virkelig at hele forumet har Start-briller? For alle er jo uenige med deg, til og med andre Brannsupportere og Opdal selv. Har ikke tenkt over muligheten for at du kanskje har litt for tykke Brann-briller da?Jeg er nyskjerrig.

 

vi får se hvordan de neste svarene er i Hoff-tråden. Har ikke sett noen Brann-supportere si noe om saken. Mjelde sa at han oppsøkte situasjonen og videoene synes jeg støtter han i hans argument...

 

 

Du kunne ikke gi deg, om ingen andre er intr i å fortsette diskusjonen og du kommer gang på gang og skal dra den samme diskusjonen opp igjen så tror eg du gjør det mer for å kverulere enn å diskutere.

 

enig... :thumbup:

Lenke til kommentar

for å legge evt uheldigheter bak oss, så er det jo ikke problematisk å selge Huseklepp nå. 40/50 mill for han? ikke umulig.

 

dessuten så har man nok lært av gamle feil på stadion. Nå kan vi nok gjøre stallen komplett med disse pengene for Huseklepp.

Jeg gleder meg til fremtiden, gjør ikke dere?

Lenke til kommentar

Er jo helt greit at de synger før, under eller etter kampen så lenge det ikke ødelegget kampen tenker jeg. Men når jeg så et bilde fra TV2 så sto alle brann spillerne på rekke landslagsstyle, mens motstanderen bare står å trasker rundt på banen blir jo dette helt idiotisk.

 

Men er du brann fan LunaticFanatic? For hadde vært intresangt å vite hva brann fans mener om dette?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Kan ikkje seie kvifor NFF har godtatt da, mn det finnest sikkert svar på Brann.no :)

Synest selv at det er kjekker å synge Nystemten når kampen blåsest av. Enn at man skal vente på at ein persone som står utpå banen å synger den, selv om eg ikkje har noe imot det heller :)

 

Men gleder meg til å gå på stadion og synge Nystemten ilag med resten av supporterene, enn å sitte i stuen hjemme å synge den :p

 

Men Flotte mål av Husekleppe idag, men føste målet var han litt heldig med. Men andre målet der var han isklad :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

I «Turneringsbestemmelser Tippeligaen 2010» står følgende i vedlegg 4 som omhandler nedtelling før avspark:

 

« -00:02:30 Håndhilsningsprosedyre. Klubbsang kan avspilles over PA-anlegget i inntil 2 minutter»

 

I Brann velger de å se humoristisk på Jonevrets utbrudd etter kampen.

 

– Vel har vi hatt noen spesielle solister i år, men å påstå at Nystemten varer i fire minutter er i drøyeste laget. Nystemten i normalt tempo tar cirka 83 sekunder, sier arrangementssjef i Brann Jan Tore Guntveit til bt.no.

 

Kilde:http://fotball.bt.no/eliteserien/article175785.ece

Lenke til kommentar

Nystemten er jo noe helt spesielt i Bergen by og jeg ser virkelig ikke hvorfor vi ikke skal få lov. Ble meget irritert da jeg hørte denne tjukke svensken klage på Bergens nasjonalsang!

 

Ang Huseklepp så har han en klausul i kontrakten sin som sier at han kan gå for 8 millioner denne sommeren. Litt kjedelig om vi kun får det for han. En 20 mill hadde vært rimelig greit :)

Lenke til kommentar

Eig med Zlazor. Men jeg må si jeg er overrasket over tidligere budgivning. Er vel knapt noen om noen i det hele tatt som har Huseklepps ferdigheter i Norge. Rart at det ikke er vanlig med 30+ bud. Men vi får satse på at det snart kommer ett bud på 20+.

Da får man en erstatter som kan generere penger i fremtiden og man kan kanskje hente 2 spillere for summen for Huseklepp. Da bør Huseklepps navn skrives med gullskrift i historien :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...