Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Tapet kom til slutt. Starten av første omgang spilte brann bra. Men så kommer det en straffe imot, som eg ikje skal uttale meg om. For har ikkje sett situasjonen skikkelig. Men er noen brann spillere som overhode ikkje kan være fornøgd med seg selv.

 

Men så kommer det som irriterer meg mest, å det er Guastavino. Er det noen som kan forklare den mannen at det ikkje berre er han som er på banen, at han har medspillere. For denne fyre veit vist ikkje korti man skal sentre og få skapet større sjanser. For når han har balle, så kan like gjerne resten av laget se på. For sjansen for at han får ballen videre er minimal.

 

Men nå får Brann sjå igjenomm og evaluerer ting som var bra og dårlig og prestere betre til neste kamp. Så kommer nok det inn flere poeng :D Å havne i Addecoligaen det kan eg ikje se for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag var brann ute å kjørte. Alt for lite bevegelse fremme i banen og mistet ballen på elendige pasninger i tillegg til at de skulle gjøre alt så komplisert.

Start var effektive i motsetning til brann og brann ble straffet.

 

Blir irritert av å se Guastavino spille, klarer jo faen aldri å gi fra seg ballen nesten, og skal alltid skyte i fra håpløse vinkler og distanser. Makan til egotripper. Huseklepp hadde heller ikke dagen desverre, fikk ikke til å mye. Og fakiri var elendig.

 

Irriterendes at Hansen ikke fikk spilletid, men at skarsfjord tok inn nilsen istedenfor. Han har ikke spilt bra de gangene han har fått sjangsen, og jeg mener at Hansen ville tilføyet mer fart og bevegelighet foran Start målet slik brann manglet.

 

Men men, det er bare min mening. Håper ikke vi får se denne tafattige utgaven av brannlaget flere ganger.

Lenke til kommentar

hvis vi først snakker om å bli eid, så er kanskje ikke å legge seg i hver duell man taper å eie noen. han er først og fremst litt høyere enn Bakke, litt lettere å vinne duellene da. problemet var jo at de gangene han tapte så spilte han noe så jævlig. Så Bakke bruker ufine midler fordi han vant noen dueller? Deg om det...

Lenke til kommentar

Idag var brann ute å kjørte. Alt for lite bevegelse fremme i banen og mistet ballen på elendige pasninger i tillegg til at de skulle gjøre alt så komplisert.

Start var effektive i motsetning til brann og brann ble straffet.

 

Blir irritert av å se Guastavino spille, klarer jo faen aldri å gi fra seg ballen nesten, og skal alltid skyte i fra håpløse vinkler og distanser. Makan til egotripper. Huseklepp hadde heller ikke dagen desverre, fikk ikke til å mye. Og fakiri var elendig.

 

Irriterendes at Hansen ikke fikk spilletid, men at skarsfjord tok inn nilsen istedenfor. Han har ikke spilt bra de gangene han har fått sjangsen, og jeg mener at Hansen ville tilføyet mer fart og bevegelighet foran Start målet slik brann manglet.

 

Men men, det er bare min mening. Håper ikke vi får se denne tafattige utgaven av brannlaget flere ganger.

 

Nok eingang helt enig:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

For å dra bort diskusjonen fra Start, folk med start-briller og den kampen,

 

Mener du virkelig at hele forumet har Start-briller? For alle er jo uenige med deg, til og med andre Brannsupportere og Opdal selv.

 

Har ikke tenkt over muligheten for at du kanskje har litt for tykke Brann-briller da?

 

Jeg er nyskjerrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...