Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Step_up: Du må slutte å fremstille ting på en totalt feil måte. Det er andre enn deg som ser kampen, så du kan ikke bare skrive akkurat det du vil og tro at folk tror på deg.

Start dominerte i 80 av kampens 93 minutter. Og hva slags påstand er det at DOMMEREN VAR PÅ VÅR SIDE?! Han favoriserte jo Brann så til de grader. En ordentlig dommer hadde gitt Bakke fjorten gule kort. Antall frispark vi fikk i løpet av kampen kan nok telles på ei hånd. Kunne fort hatt to straffer til også. Om Hoff filmet eller ikke vil jeg ikke uttale meg om enda, da jeg ikke har fått sett den episoden i reprise.

Lenke til kommentar

Vel, mitt syn er at Hoff filmet, vi ble snytt for straffe, dine meninger om Bakke er fullstendig feil og at dommeren blåste oss av banen i alle situasjoner. Tror nok at både ballinnehav og sjanser var ganske jevnt fordelt i denne kampen..Vet ikke helt hva du legger i å dominere en kamp. Start var effektive, men synes banespill og sjanser var ganske jevnt fordelt...Hvor du tar de to straffene du snakker om fra, vet jeg ikke...har du link?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si annet enn: :rofl:

Gidder ikke bruke tid på å diskutere kampen mer, blir bare irritert og oppgitt over at det er mulig å se kampen på den måten du tydeligvis har sett den.

Og, hadde jeg vært Brann-supporter, hadde jeg holdt meg i skammekroken resten av uken etter Bakkes oppførsel i dag... :roll:

Lenke til kommentar

at Pepa er litt stygg i duellene kan da ikke han noe for. Var mye filming hos Start i dag. ellers får vi bare bli enige om å være uenige ser jeg... :!:

PEPA stygg i duellene? MYE filming? Du har sett en helt annen kamp, tydeligvis...

Skal VI i skammekroken pga noen andres oppførsel?

Supporterne og spillerne er en enhet. Sier du ikke at "Vi spiller mot Start i dag?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...