DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Du fikk heller ikke med deg at vi sa det på en litt humoristisk måte. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 i som at dommeren gjorde mye for Start i denne kampen og Rune ikke kunne gjort noe i det hele tatt? Ja, da ser jeg det morsomme :!: Dog, vanskelig å se slikt i en kamp vi taper. det verste er måten det skjedde på... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Step_up: Du må slutte å fremstille ting på en totalt feil måte. Det er andre enn deg som ser kampen, så du kan ikke bare skrive akkurat det du vil og tro at folk tror på deg. Start dominerte i 80 av kampens 93 minutter. Og hva slags påstand er det at DOMMEREN VAR PÅ VÅR SIDE?! Han favoriserte jo Brann så til de grader. En ordentlig dommer hadde gitt Bakke fjorten gule kort. Antall frispark vi fikk i løpet av kampen kan nok telles på ei hånd. Kunne fort hatt to straffer til også. Om Hoff filmet eller ikke vil jeg ikke uttale meg om enda, da jeg ikke har fått sett den episoden i reprise. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Vel, mitt syn er at Hoff filmet, vi ble snytt for straffe, dine meninger om Bakke er fullstendig feil og at dommeren blåste oss av banen i alle situasjoner. Tror nok at både ballinnehav og sjanser var ganske jevnt fordelt i denne kampen..Vet ikke helt hva du legger i å dominere en kamp. Start var effektive, men synes banespill og sjanser var ganske jevnt fordelt...Hvor du tar de to straffene du snakker om fra, vet jeg ikke...har du link? Endret 8. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kan ikke si annet enn: Gidder ikke bruke tid på å diskutere kampen mer, blir bare irritert og oppgitt over at det er mulig å se kampen på den måten du tydeligvis har sett den. Og, hadde jeg vært Brann-supporter, hadde jeg holdt meg i skammekroken resten av uken etter Bakkes oppførsel i dag... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) at Pepa er litt stygg i duellene kan da ikke han noe for. Var mye filming hos Start i dag. ellers får vi bare bli enige om å være uenige ser jeg... :!: Endret 8. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Skal VI i skammekroken pga noen andres oppførsel? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 at Pepa er litt stygg i duellene kan da ikke han noe for. Var mye filming hos Start i dag. ellers får vi bare bli enige om å være uenige ser jeg... :!: PEPA stygg i duellene? MYE filming? Du har sett en helt annen kamp, tydeligvis... Skal VI i skammekroken pga noen andres oppførsel? Supporterne og spillerne er en enhet. Sier du ikke at "Vi spiller mot Start i dag?" Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 kunne så ut som at han klatret en del, at det var litt dytting. det var Bakke som sa at han filmet, og kanskje han har rett? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nei, faktisk ikke. Eg sier " idag er det Start - Brann" eller "idag er det Brannkamp" Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 kunne så ut som at han klatret en del, at det var litt dytting. det var Bakke som sa at han filmet, og kanskje han har rett? Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 vi kommer nok til å forbli uenige der . Men kommenterer du alt fordi RBK-supporteren slår inn? da er det jo naturlig å være motpart til en Brannsupporter... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Egentlig ikke. Brann har jeg ikke så imot som flere andre lag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Han kommenterer selvsagt når han ser at du skriver ting som rett og slett er helt på jordet steingalt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Han kommenterer selvsagt når han ser at du skriver ting som rett og slett er helt på jordet steingalt. Kanskje han kan svare best selv på det? Som han har gjort? Trenger ikke dra provokasjonskortet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 I et åpent diskusjonsforum må alle få lov å si sin mening. Hvorfor ikke DJ skulle få det, skjønner jeg lite av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det Alastor mente var at jeg burde svare på det, ikke du, siden han spurte meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå