Step_up Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men folkens, dere må da se at målet kom som ett resultat av den store ledelsen...Nå finner dere bare ting slik at dere kan prøve å svartmale seieren helt. er jo nesten mer fokus på baklengsmålet enn champagnefotballen vi spiller for øyeblikket...Det sprudler... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Nå finner dere bare ting slik at dere kan prøve å svartmale seieren helt. Dere? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Men selv om man har ein stor ledelse må det for svarte være lov å forsatt jobbe i forsvaret. Man skal spille til fløyten går. Å den kampen har eg ikje Svartmalt, strålende at Brann vant og dem spillte skikkelig og forsvaret funket! Men synest det va litt synd at det kom et baklengsmål! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Slikt skjer heile tiden i fotball. I alle ligaene, til og med Premier League og resten av dei store. Har man ein stor ledelse svikter som oftest konsentrasjonen mot slutten av kampen, av og til tidligere. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ja, men det er jævla irriterendes. Skjer alltid med Brann. Må jo tenke målforskjell og. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Sjølvsagt. Men sier bare at slikt skjer i fotballen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 ja, men det er jævla irriterendes. Skjer alltid med Brann. Må jo tenke målforskjell og. Takk, endelig noen som skjønte ka eg ville fram til Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Brukte du 3 innlegg på å forklare at det var målforskjell du tenkte på? Hadde vært lettere å bare si det. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Nei, mn at Brann helte tiden skal få se eit baklengsmål det ville eg fremm til Kanskje dårlig forklart, mn det bryr meg svært lite Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ingen PvM i landslagstroppen, men han var likevel nær. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 må prøve å få gjort noe med den labre aktiviteten her inne. i det siste har det jo knapt blitt laget kamptråder, og hvis det lages så er det jo så og si ingen som bruker den. er fremdeles en haug med spillertråder som ikke har blitt lagd og Brann-forumet brukes i det store og hele veldig lite. Hva skjer??? Tenk så heldige vi er som har ett eget forum. SKJERPINGS! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Gode gamle Brann is back vertfall Endret 8. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg tror vi setter en strek for kallenavnet Rune "Mourinho" Skarsfjord der. Vinneroppskriften hans er å gi guttene vann. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Haha, jeg skulle til å gå inn her og spørre om hva "Mourinho" gjør nå. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 ?Regner med at Espen Hoff's dive ikke får noe å si for kampens utfall slik at vi vinner denne kampen. lurer på hvem dommeren får betalt av . Alle dueller blir jo frispark til Start :!: . Om alt det der var offside, da håper jeg spillerne har ett bra svar på hvorfor de ikke kommer seg til H...... ut derfra. uansett så må vi skjerpe oss på andre siden. Gode gamle Brann er de siste 6 kampene og da spesiellt seirene. dette kan fort snu bare de våkner litt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) da er jeg dessverre stygt redd for at diven til Hoff blir 3 poeng til Start. håper jo på en superopphenting vi har hatt litt tidligere i år, men ser mørkt ut. snytt for straffe har vi blitt og. en av årets svakeste dommerprestasjoner. dømte jo mot Brann i alle dueller . Goodson har klatret på Bakke i hele kampen! Skarsfjord kan vi snakke om etter kampen... Endret 8. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 For en overraskelse at du klager fra dommerne da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 For en overraskelse at du klager fra dommerne da. Har du sett kampen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nei, mye mulig det er i denne kampen, men på tja... 17 av 20 kamper har jeg hørt klaging på dommeren. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) ser at noen ikke har skjønt at kallenavnet på Rune bare er på gøy. Men synes ikke han kunne gjort så mye annet. Er det noen det skal stå på så ledet jo Nilsen laget ganske lenge før han gikk av. Hadde vært spennende å se hva Skarsfjord kunne gjort hvis han hadde fått hele sesongen. I denne kampen så ble nok mye gjort ved diven til Hoff ved straffen. I en kamp hvor vi både blir snytt for straffe og treffer treverket i en (som Tørum påpekte) jevnspilt kamp. skulle ikke så mye til for at kampen kunne sett helt annerledes ut. dårlig dag på jobben for Brann. Men vi så ihvertfall at Fakiri like gjerne kunne sittet på benken i de to siste kampene. Rart at Kalvenes ikke har spilt disse. Og rart at Holmvik ble vraket. Han var jo bunnsolid defensivt. Skjønner ikke hvorfor Gustav igjen skal ta frem egotrippen sin. Ellers så er TL jevn som pokker og plutselig tar vi store steg på tabellen. Med den innforjævlige første haldelen av sesongen friskt i minnet, så tror jeg ikke at det blir så verst tross alt til slutt... Endret 8. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå