Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huff, vi er blitt utrolig sløve med kamptråder...Ikke bra. Og er ikke mange spillertråder vi har fått på plass. Ellers er det glimrende champagnefotball av Brann for øyeblikket.

Vi sprudler. Får Skarsfjord ett par forsterkninger utover det vi allerede har fått, så blir medaljekampen utrolig spennende neste år!

Lenke til kommentar

I dag var det utrolig morsomt å være bortesupporter på Komplett.no :) Synes vi spiller med en klarere taktikk nå under Skarsfjord enn tidligere i sesongen. Vi skal ligge litt lavt, også kjøre på kontringer og raskt oppbygging av spillet. Man merker at spillerne også har fått beskjed om å gå hardere til i dueller, for vi vinner MYE flere dueller både i eget felt og motstanderfeltet. Nå MÅ vi ha en seier mot Molde i neste serierunde slik at vi får litt større avstand nedover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke redd for lagene nedover i det hele tatt. Jeg ser opp til medaljestriden og har gode grunner til det. Vår egen streak, de andre lagenes formutvikling. Forsvaret vil jeg våge å påstå vil være blant de to/tre beste når vinduet åpner. Allerede nå er det jo knallbra. Holmvik har vært bunnsolid defensivt i år, synes i grunn at det var rart at han ble vraket, med mindre han har karantene, skade, o.l. På midtbanen ser det veldig bra ut og Gustav har funnet formen og Skarsfjord har vist seg som en veldig dyktig trener for oss.

Tør ikke en gang å tenke på neste år. Da skal vi helt opp for å kjempe om gull!

Sky is the limit!

Lenke til kommentar

ja deilig med seier idag, til og meg 4 mål ble det. Men jævla typisk brann å slippe inn et tullemål på slutten. Det må de rett og slett gi seg med. Men etter det første målet var det egentlig Sandefjord som hadde kampen helt til brann fikk sitt mål nr 2.

Brann viser gode takter og tar poeng på bortebane, selv om det var mot laget som ligger helt nederst på tabellen. Hvem vet, hadde ikke lobben gått i tværren kunne kampbildet blitt et helt annet.

Bra at Hansen fikk seg noen minutter også, han virker pigg og arbeidsvillig. Godt at brann vinner mange dueller også og går skikkelig inn i dem. Lurer på hva som skjer med Nilsen nå, om dette var hans siste kamp eller om han får skrevet en ny kontrakt.

Blir nok ikke kjemping om medaljer i år, vi får heller fokusere oss på å holde oss i Tippeligaen og bygge opp selvtilliten til laget. Havner nok midt på tabellen iår, vil tippe vi havner mellom 7'ende og 10'ende. Heller satse på medalje neste år vist formen varer ;)

Rosenborg vinner nok i år også.

Noen som vet når han nye stopperen, Zormac et eller anna kommer til å spille? Er han fit for fight nå liksom? Kanskje vi ser han mot Leeds da?

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

han er klar når vinduet åpner. Vel, i mine øyne så tilsier ikke formen til de andre lagene at det skal være så vanskelig å melde seg på i toppen...Men, det er poengene som taler og ikke prat, så vi får konsentrere oss om å vinne! Angående SF sitt mål så tror jeg det har veldig mye med at vi ledet 4-0. tror ikke det var særlig dramatisk. med den styrken vi har vist de siste kampene så tror jeg heller ikke at kampbildet hadde sett så mye annerledes ut.

Lenke til kommentar

Godt med ein 3 poenger og noen mål. Men nå burde Håkon får litt fri fra Målet. Virket ikje helt trygg og gjorde mangen unødvendige feil. Å der Sandefjordspilleren lobber over han, så står han alt for langt ute!

Men ellers var eg stolt over Brann i dag, skapte sjanser og skåret. Eirik Bakke har virkelig imponert meg denne sesongen. Vant jo nesten alle duellene han var i! Men synest det er dumt av forsvaret å la Sandefjord komme så godt inni kampen etter vi fikk første måelt. Men ellers så kan man ikje klage på forsvaret. I dag var det berre siste skansen som gjore meg nervøs når sandefjord "presset"

Men målet til Sandefjord ødela kampen litt, mn er jo typisk Brann å sleppe inn eit mål i kampene!

Lenke til kommentar

Ødela Sandefjord sitt ENE mål litt av kampen for deg? Når det blir 1-4 seier??? :ermm:

Jah, for det må være mulig for Brann å vinne kamper uten å sleppe inn eit mål til motstanderen? Er så alt for sjeldent at Brann greier å holde unna baklengsmål. Men med den siste skansen man har på Brann, så bør det vel være grett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...