Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hva er det? Tre eller fire på rad? Er ikke at for imponerende. Prøv som Hamrén i fjor som fikk 27 uten tap fra starten av sesongen. Da kan du skryte litt. mye som blir imponerende når man har hatt SN som trener...Men denne streaken til Skarsfjord er jo faktisk bra... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 For all del, men å dra det så langt..? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 må bare gjenta meg selv, er ikke jeg som har kommet opp med kallenavnet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Nei, men du bruker det også og siden jeg ikke vet hvem det er som har funnet det opp, sier jeg det til deg. Du bruker det jo og, så da må du da mene det samme. Endret 18. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Enig med step_up her, vs branns resultater tidligere i år er vi godt i gang . Så får vi se hvordan det blir framover, i kveld blir det bingo spør du meg.. Alt kan skje! Nei, men du bruker det også og siden jeg ikke vet hvem det er som har funnet det opp, sier jeg det til deg. Du bruker det jo og, så da må du da mene det samme. Herlighet, er dette her da så farlig? Skal jeg finne enhver liten ting jeg mener du gjør dumt og hakke på det punktet? La nå folk få kalle folk hva de vil uten at man skal finne ut hvorfor til enhver tid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 For all del bruk navn, men bruke navnet til verdens beste trener? Tar i da gitt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hehe, snakk om å lete etter ting å irritere seg over. Men det er da bare moro at RBK'erne blir provosert over et kallenavn på treneren vår? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Synes det er artig jeg. I bergen synger vi om "Verdens beste keeper" (Opdal) feks. Det er med ironi og glimt i øyet . Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 du skjønner at det bare er på gøy sant ? og litt for å ære Skarsfjord... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 For all del, Skarsfjord har gjort mer med Brann enn det Nilsen gjorde. Men samtidig var Nilsen helt feil mann for Brann. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Nei, men du bruker det også og siden jeg ikke vet hvem det er som har funnet det opp, sier jeg det til deg. Du bruker det jo og, så da må du da mene det samme. "Og da må du mene det samme"? Tuller du nå? Fungerer ikke sånn med fotball og chants og alt det der. Som Alastor sier, så er "verdens beste keeper" som blir sunget for Opdal et bra eksempel på det der. Way to make it a big deal. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) HELVETE!!!!! SE NÅ FOR FAEN TIL Å VÅKNE! HVA ER DET DERE DRIVER MED BRANN??? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! huseklepp!!!! DOMMER! straffe!!! Endret 18. juli 2010 av ttt Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jsjs, 2 - 2.. er vel ikje noe å seie på da:) Men det er helt skremmelig kor passivt Brann forsvaret er til tider.. Halvjoggandes tilbake, ka søren skal da bety, man skal kjempe til kampen er slutt. Nei, hadde brann hatt penger skulle heile forsvaret untatt Amankwa blitt byttet ut. Det er helt skremmende å se kor lite intressert noen spillere er har til å jobbe seg fra offansivt til defansivt. Eg utrulig glad for 1 poeng i dag Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Det var da som faen da at ikke Stenvoll fikk kort! Utrolig dårlig markering i dag og vi burde vel avgjort og...håper det var bare denne kampen og at vi ikke fortsetter å slippe inn to fremover. men men, 1 poeng på en dårlig dag. Blir ikke dette gull neste sesong, så vurderer jeg sterkt å spise opp hatten min! Endret 18. juli 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Gull kan det alltids bli. Men da må brann få inn noen kompatible personer i forsvar. For med det forsvaret vi har nå, så ser ikje eg noe lyst på sesongene fremmover. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 akkurat der bør det ikke være noe problem. forny med de viktigste spillerne, bruk litt penger på Zsolt og muligens en etablert stopper. Hent F.Haugen og en sentral til. dette trenger da ikke å være så dyrt. Så bør Brann bruke litt penger på en targetspiss. Få inn Addo og da vil jeg si vi har det vi trenger til gull...kanskje en keeper og? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kanksje vi kunne begynne å bruke Udjus litt mer. Men hadde vi fått inn en ny amankwa, så trur eg det hadde blitt bra. Også kunne vi solgt Austin og begynt å bruke Jaithe Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Solgt Austin???Hva i alle dager mann??? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jah, for det er halvei jogging tilbake tilbake til forsvar. I dueller, så er det som oftast så kjemper han litt også gidder han ikje mer og berre tripper videre. Har noen gode taklinger, mn når han først bommer, så er det som oftast så harde taklinger at det ener i kort. Å mangen situasjoner der eg mener han feilbedømmer. Og missliker de situasjonene der han kommer med høg fot. Såg situasjonen der han kom med høg for i sist kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå