Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Hva er det? Tre eller fire på rad? Er ikke at for imponerende. Prøv som Hamrén i fjor som fikk 27 uten tap fra starten av sesongen. Da kan du skryte litt.

mye som blir imponerende når man har hatt SN som trener...Men denne streaken til Skarsfjord er jo faktisk bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med step_up her, vs branns resultater tidligere i år er vi godt i gang :). Så får vi se hvordan det blir framover, i kveld blir det bingo spør du meg.. Alt kan skje!

Nei, men du bruker det også og siden jeg ikke vet hvem det er som har funnet det opp, sier jeg det til deg. Du bruker det jo og, så da må du da mene det samme.

Herlighet, er dette her da så farlig? Skal jeg finne enhver liten ting jeg mener du gjør dumt og hakke på det punktet?

La nå folk få kalle folk hva de vil uten at man skal finne ut hvorfor til enhver tid.

Lenke til kommentar

Nei, men du bruker det også og siden jeg ikke vet hvem det er som har funnet det opp, sier jeg det til deg. Du bruker det jo og, så da må du da mene det samme.

"Og da må du mene det samme"? Tuller du nå? Fungerer ikke sånn med fotball og chants og alt det der. Som Alastor sier, så er "verdens beste keeper" som blir sunget for Opdal et bra eksempel på det der. Way to make it a big deal.

Lenke til kommentar

Jsjs, 2 - 2.. er vel ikje noe å seie på da:) Men det er helt skremmelig kor passivt Brann forsvaret er til tider.. Halvjoggandes tilbake, ka søren skal da bety, man skal kjempe til kampen er slutt. Nei, hadde brann hatt penger skulle heile forsvaret untatt Amankwa blitt byttet ut. Det er helt skremmende å se kor lite intressert noen spillere er har til å jobbe seg fra offansivt til defansivt.

Eg utrulig glad for 1 poeng i dag :)

Lenke til kommentar

Det var da som faen da at ikke Stenvoll fikk kort! Utrolig dårlig markering i dag og vi burde vel avgjort og...håper det var bare denne kampen og at vi ikke fortsetter å slippe inn to fremover.

men men, 1 poeng på en dårlig dag. Blir ikke dette gull neste sesong, så vurderer jeg sterkt å spise opp hatten min!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

akkurat der bør det ikke være noe problem. forny med de viktigste spillerne, bruk litt penger på Zsolt og muligens en etablert stopper. Hent F.Haugen og en sentral til. dette trenger da ikke å være så dyrt. Så bør Brann bruke litt penger på en targetspiss. Få inn Addo og da vil jeg si vi har det vi trenger til gull...kanskje en keeper og?

Lenke til kommentar

Jah, for det er halvei jogging tilbake tilbake til forsvar. I dueller, så er det som oftast så kjemper han litt også gidder han ikje mer og berre tripper videre. Har noen gode taklinger, mn når han først bommer, så er det som oftast så harde taklinger at det ener i kort. Å mangen situasjoner der eg mener han feilbedømmer. Og missliker de situasjonene der han kommer med høg fot. Såg situasjonen der han kom med høg for i sist kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...