SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 De fleste tror Brann vinner men ingen vet. Derfor blir jeg oppgitt over personer som gratulerer Brann med gullet allerede. Etter hva som skjedde i fjor tror jeg ikke Brann vinner serien før jeg har sett det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 nei, brann vinner ikke serien i år..jeg nekter la meg tro noesomhelst på seriegull rett og slett. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er helt riktig å ikke buse ut og ta gullet for gitt. Det er langt igjen og mange hinder på veien. Mission er ikke accoplished. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg tar aldri en sjanse med Brann. Jeg er sikker på at de tar gullet etter siste kampen, om de ligger på toppen av tabellen. Før det gjør jeg ikke annet enn å krysse fingrene og håpe gullet kommer til Bergen i år. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er sikker på at de tar gullet etter siste kampen, om de ligger på toppen av tabellen. 9422509[/snapback] Fantastisk sagt! Dessverre så vinner nok alltid det laget som ligger på toppen av tabellen, etter siste kamp. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er sikker på at de tar gullet etter siste kampen, om de ligger på toppen av tabellen. 9422509[/snapback] Fantastisk sagt! Dessverre så vinner nok alltid det laget som ligger på toppen av tabellen, etter siste kamp. 9469826[/snapback] Hahaha Brann vant i dag (mandag) 6-0 mot Os. Corrales og Winters scoret to hver, mens Karadas og Huseklepp scoret ett hver. Selv om Sjöhage bommet en del, fikk han skryt for godt spilt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 De 14 eliteserieklubbene omsatte i 2006 for 1,07 milliarder kroner . Ni av klubbene gikk imidlertid i minus, men blant de seks med plusstall er det i realiteten bare Brann og Viking som driver god butikk. Hvem skulle trodd dette etter hvor nærme vi var konk for noen år tilbake? http://e24.no/naeringsliv/article1995579.ece Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Morgendagens lag: -----------------------Opdal -------Guntveit - Siggy - Bjarnason - Hanstveit--------- --------Solli - El-Fakiri - Andresen - Vaagan Moen---------- -----------Armann/Azar/Jokke/ - Helstad--------- Endret 15. september 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ditt ønske eller det reelle laget? Fint om du kan oppgi slikt. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 det reelle Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Jaiteh på benken? Er han skadet eller noe? Har hatt ganske stor tillit hos Mjelde i det siste vel? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Her ere kilden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) TROLIG BRANN-LAG: Men, da fikk vi iallefall svar på hvorfor winters og jaiteh ikke er med . Endret 15. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det ble pene sifre i kveld. Gullet ska hem! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 <3 Bra ämp! Fakiri, Karadas og Helstad*" gållet! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gratulerer alle sammen med denne ukens maktdemonstrasjon! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg ble rørt av målene til Fakiri og Karadas. For en kjemping av Azar og for noen pasninger av Fakiri. Helstad, Solli, Andresen og ikke minst Opdal gjorde en solid innsats også og Moen med nok en målgivende. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Herlig seier i dag, og nesten like deilig resultat på Åråsen. Målforskjellen skremmer meg likevell litt. 6 poeng er ikke allverden, og Lillestrøm har fremdeles en del bedre målforskjell. Enda godt det er poengene som teller i fotball. Satser på en deilig seier mot Odd, og et lekkert uavgjortresultat på Nadderud i neste serierunde. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det meste er sagt, ein kjempekamp av Brann. Finnes målene på nettet ein stad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå