Husam Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, jeg skjønner det ikke helt selv. Min beste teori er vel at han er uønsket som spiller, men at han er en slags krise-back up mens vi venter på å hente forsterkninger på topp i sommervinduet. At Tippeligaens dårligste spiller skal være foretrukket framfor Nielsen som targetman virker uansett rimelig respektløst overfor dansken. David Nielsen har da ikke vært noe særlig dårlig i kampene han har spilt? Gylfi har derimot aldri vært annet enn grusomt elendig. Det er noe som ikke rimer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det vil vel ikke overraske noen om Nielsen har rotet det til for seg på en eller anenn finurlig måte? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Synd egentlig. Syntes Nilsen er mer farlig fremfor mål enn Gylfi. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nielsen har iallefall guts, og jeg mener han spilte midtbane som ballfordeler en gang i fjor som også stod til bestått. Han kriget bra, og hadde noen gode gjennomspillspasninger. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg mener at Nielsen kansje er litt en sånn spiller vi trenger mtp. at han omtrendt vil dø for laget han spiller for! Utrolig agressiv og kriger som en helt, i motsetning til resten av stallen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skarsfjord blir ut sesongen. Ingen er vel sjokket når det ikke finnes penger til å lønne ny trener uansett (Nilsen har vel lønn ut sesongen). Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Helt grei løsning. Det gir oss godt med tid til å se oss etter det beste alternativet tilgjengelig for fremtiden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Brann skriver vel 5 års kontrakt med han om et par uker uansett, før de ombestemmer seg i midten av neste sesong når vi ligger på 7-8 plass, uten å ha fått en eneste forsterkning... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 den store ironidagen i dag? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vi har vel for vane å tro at vi er topplag når vi vinner et par kamper på rad. Når det butter, så må treneren gå. Mange av forsterkningene som er hentet de siste årene har vært like mye hjelp som grus i skoen til en som skal løpe 5000 meter (Gylfasson?). Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Brann skriver vel 5 års kontrakt med han om et par uker uansett, før de ombestemmer seg i midten av neste sesong når vi ligger på 7-8 plass, uten å ha fått en eneste forsterkning... Greit at Skarsfjord forsetter ut sesongen, men noe mer en det mener jeg blir for dumt! Vil ha en skikkelig trener for en gangs skyld! Jon Jönsson? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skikkelig trener? Få tak i noen skikkelige spillere. punktum. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skikkelig trener? Få tak i noen skikkelige spillere. punktum. Enig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Uten ny kontrakt med PVM , Bakke, Yaw, Huseklepp og Solli trenger vi relativt mye for å ikke rykke ned neste år. Det verste som kan skje er om samtlige av disse forsvinner, samtidig som vi beholder Gylfi. Rart vi skriver kontrakt med Nielsen for en mnd når han tydelig er bak Udjus i køen som spiss for tiden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tror kanskje Brann hadde hatt godt av en tur ned i ett par tre år, fått stukket fingern i jorda en stund og fått åpnet øynene. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Var ikke meningen å poste dette innlegget. Bare satt og skrev noe på kødd, men så trykket jeg på post. Endret 10. juni 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tror kanskje Brann hadde hatt godt av en tur ned i ett par tre år, fått stukket fingern i jorda en stund og fått åpnet øynene. Veldig uenig. Budsjettet vårt ligger milevis unna dagens "heislag" i Tippeligaen. Et nedrykk vil ha økonomiske konsekvenser det helt sikkert vil ta årevis å rette opp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kanskje like greit, begynne HELT på scratch Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 har ikke peiling på dette, men leste noe om det på nettet. Er det sant at Brann har en gjeld på 300 mill? for da har jeg ett par meninger om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå