Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skjønner det ikke helt selv. Min beste teori er vel at han er uønsket som spiller, men at han er en slags krise-back up mens vi venter på å hente forsterkninger på topp i sommervinduet. At Tippeligaens dårligste spiller skal være foretrukket framfor Nielsen som targetman virker uansett rimelig respektløst overfor dansken.

David Nielsen har da ikke vært noe særlig dårlig i kampene han har spilt? Gylfi har derimot aldri vært annet enn grusomt elendig. Det er noe som ikke rimer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har vel for vane å tro at vi er topplag når vi vinner et par kamper på rad. Når det butter, så må treneren gå. Mange av forsterkningene som er hentet de siste årene har vært like mye hjelp som grus i skoen til en som skal løpe 5000 meter (Gylfasson?).

Lenke til kommentar

Brann skriver vel 5 års kontrakt med han om et par uker uansett, før de ombestemmer seg i midten av neste sesong når vi ligger på 7-8 plass, uten å ha fått en eneste forsterkning...

Greit at Skarsfjord forsetter ut sesongen, men noe mer en det mener jeg blir for dumt! Vil ha en skikkelig trener for en gangs skyld! Jon Jönsson?

Lenke til kommentar

Uten ny kontrakt med PVM , Bakke, Yaw, Huseklepp og Solli trenger vi relativt mye for å ikke rykke ned neste år. Det verste som kan skje er om samtlige av disse forsvinner, samtidig som vi beholder Gylfi.

Rart vi skriver kontrakt med Nielsen for en mnd når han tydelig er bak Udjus i køen som spiss for tiden.

Lenke til kommentar

Tror kanskje Brann hadde hatt godt av en tur ned i ett par tre år, fått stukket fingern i jorda en stund og fått åpnet øynene.

Veldig uenig. Budsjettet vårt ligger milevis unna dagens "heislag" i Tippeligaen. Et nedrykk vil ha økonomiske konsekvenser det helt sikkert vil ta årevis å rette opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...