Bagh Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 7 målpoeng, mestscorende midtbanespiller i TL(delt med Hoseth), nr. 4 av midtbanespillerne på poengligaen, og ikke minst venstrekanten i TL med klart flest mål og målpoeng. Hva er det som IKKE er strålende med dette? Merkelig hvordan du bare avfeier statistikk, som er like reell som målpoengene, når statistikken ikke taler din sak. Det er mitt inntrykk av hele greia. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 On the other hand, for å spore litt av PVM, målpoeng slikt. Hvem tror dere blir den nye treneren i Brann? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sandstø; han har jobbet lenge med å holde småklubber over vannet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Rekdal etter sesongslutt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, har du noengang vært i tvil om det? Det er svææært mange av toppspillerne i TL som er dårlige. er det det at TL holder ett lavt nivå i Europeisk standard du prøver å gjøre ett poeng av? Kan det tolkes på noen annen måte?? spørsmålet kom fordi jeg synes at det var rart at han dro det inn i diskusjonen... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 7 målpoeng, mestscorende midtbanespiller i TL(delt med Hoseth), nr. 4 av midtbanespillerne på poengligaen, og ikke minst venstrekanten i TL med klart flest mål og målpoeng. Hva er det som IKKE er strålende med dette? Merkelig hvordan du bare avfeier statistikk, som er like reell som målpoengene, når statistikken ikke taler din sak. Det er mitt inntrykk av hele greia. den er ikke reel i forhold til hvordan en spiller har gjort jobben sin, den er ikke reel i forhold til hvor bra han evt har gjort det...Så da kommer dette spørsmålet:reel i forhold til hva? Da bør man heller ta Dagbladet sin spillerbørs hvor han er i motsatt ende av skalaen. For der er man bortimot i toppen! Ciljan er på 75.plass på VG sin spillerbørs og han er på landslaget . Skjønner du ikke hvor meningsløst det er å bruke en spillerbørs til dette? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er da ikke noe rart å dra inn i diskusjonen? Spillerbørsen er vel folks oppfatning av hvor godt spillerne spiller. Og får de dårlige snitt der betyr det at den allmenne oppfatning er at spilleren ikke spiller godt. Men du kverulerer vel glatt på det og du. 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Spillerbørsene er jo reell i forhold til hvor godt spilleren har spilt i kampen(e). Hva er det du ikke forstår? Igjen, velger du å bruke Dagbladet så bruker du bare statistikk som er til din fordel. Ciljan har ikke fått spille sentralt, der han er best, under Hamrén. Med Nils Arne på plass så håper de fleste at Ciljan får en ny vår. Drillo ser dette og bruker Ciljan slik han er best, sentralt/indreløper. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Spillerbørsene er jo reell i forhold til hvor godt spilleren har spilt i kampen(e). Hva er det du ikke forstår? Igjen, velger du å bruke Dagbladet så bruker du bare statistikk som er til din fordel. Ciljan har ikke fått spille sentralt, der han er best, under Hamrén. Med Nils Arne på plass så håper de fleste at Ciljan får en ny vår. Drillo ser dette og bruker Ciljan slik han er best, sentralt/indreløper. spillerbørsen kan si svært lite om hvor bra spilleren har spilt. Det handler ikke om å bruke noe til min fordel, det handler om at spillerbørsen kan si svært lite om hvor bra en spiller har vært. Du imponerer svært lite ved å bruke denne teknikken: Hva er det du ikke forstår? Skal man bruke børsen slik dere foreslår så er det jo en skandale at ikke Andre Danielsen er på landslaget! Han er jo FORAN Ciljan på børsen...På Dagbladet sin, så står i det minste børsen mer til målpoengene. Det gir ett mer riktig bilde, synes jeg. Hvis man er uenig i dette, så kan man ikke bruke børsen som ett argument. Da skyter man fra hoften ved å bruke børsen som ett argument på hvor bra/dårlig en spiller har vært. Jotun:jada, PVM har vært dårlig i år Endret 6. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 At spillerbørsen ikke sier noe særlig om hvor god en spiller har vært får være din mening. Men du skjønner at man ikke kan basere alt på målpoeng? Spillerbørsen er i mine øyne en mye bedre vurdering enn målpoeng alene. Det går ikke bare på spillerbørsen, men å sette sammen et lag. Selvfølgelig har Danielsen vært bedre enn Ciljan hittil i år, men hvis han ikke passer inn på laget som Drillo vil ha spiller det liten rolle hvor god man har vært. Ofte blir et lag bedre ved å velge "dårligere" spillere. Fordi de spiller på en annen måte og det er det som er viktig, ikke nødvendigvis hvor god de har vært gjennom sesongen. Selv om det også spiller inn. Er viktig med formspillere på landslaget, men man trenger også typene. Du imponerer svært lite ved å bruke denne teknikken: Hva er det du ikke forstår? Hvilken teknikk? og hva/hvorfor skal jeg imponere? Problemet her er at det virker som om du ikke forstår at spillerbørsen er reell i forhold til hvor godt en spiller har gjort det i den akutelle kampen. At du spiller spørsmålstegn ved det forstår jeg ikke. Refererer til denne uttalelsen i forkant. den er ikke reel i forhold til hvordan en spiller har gjort jobben sin, den er ikke reel i forhold til hvor bra han evt har gjort det...Så da kommer dette spørsmålet:reel i forhold til hva? 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 jeg baserer ikke alt på målpoeng, men sier at målpoengene kommer som ett resultat av gode prestasjoner hver kamp som han gjenskaper flere ganger i løpet av kampene han spiller. Det er vanlig at jo flere målpoeng man får, jo høyere er han på børsen. hvis ikke målpoengene får en spiller høyere opp på børsen, da synes jeg at det er en dårlig indikator og sier ingenting om hvor bra en spiller har gjort det. Derfor synes jeg ikke at børsen sier noen ting om en spillers prestasjoner. Hvis jeg måtte velge en børs, så ville jeg nok gått for Dagbladet sin, for der tilsvarer hans målpoeng en høyere plassering på børsen. Og står du fremdeles for det samme så vi bare bli enige om å være uenig. Er ikke imponert over debatteknikken din. Du skjønner vel selv at den provoserer? Det med spillerbørsen har jeg nå sagt min mening om... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 by the way, ingen kamptråd? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 3-0 hadde smakt herlig før pause. Fuuuck. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Latterlig dårlig av Mjelde. Først roter han det til på blank goal, før han fyrer av et elendig straffespark Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bra trykk av Brann. Men trur neppe dei klarer å opprettholde det samme trykket i 2. omgang. Ålesund kommer nok til å presse høgere med midtbanen og skape mindre rom for Brann å boltre seg i. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Step_up: PVM på landslaget, nå? 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 by the way, ingen kamptråd? Er ikke forbeholdt noen, bare å lage. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nå startet Ålesund opphentingen. PVM har nå så mange målpoeng at SAF har fått øynene opp for han. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nå er PVM verdens beste tipper jeg. Om ikke bedre enn Gamst og hele gjengen. Har jo mer målpoeng enn det Gamst sikkert hadde i Blackburn. De kan vel sammenliknes og regner jeg med, du som bare ser på målpoengene? Første var en corner, helt greit å få assist der. Målet ble gitt på sløvfat av Aafk. Og du sier målpoeng teller mer enn spillerbørs? Da begynner jeg å lure. Og du trekker inn Skjelbred som er på 75. plass. Som Bagh sier har han spilt i feil posisjon. Du så jo hvordan det gikk i dag da han kom i den posisjonen han er best i? Assist og mål med en gang gitt. Tror de fleste her skjønner at spillerbørsen er mer reell enn målpoeng. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 skal ikke du være på RBK-forumet du? Dere har jo vunnet stort... Du vrir jo bare på hva jeg sier, fortsetter å mase om at børsen er mer reel enn målpoeng, og er stort sett bare ute etter å spre eder og galle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå