Step_up Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Han som lovte penger dersom styret gikk av har gått bort. Så veldig usikkert... Hardball er fremdeles våre investorer. Uavhengig av Bjarne Berg. Bakke har vel gjort det greit siste tiden. Jeg vet ikke hvem som tjener best i Brann (Huseklepp og Austin er eneste jeg ville fredet i en slakt!), men Einarsson er sannsynligvis en av dem som gir oss minst for pengene, sammen med Nielsen. Du glemte vår mest konstruktive spiller og. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 PVM har vært grei. Jeg ville savnet han like mye som en kvise i nesen. Hadde det ikke vært for din hype, så ville jeg sannsynligvis strukket meg til å si at han har vært en av Branns beste i år. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 PVM har vært grei. Jeg ville savnet han like mye som en kvise i nesen. Hadde det ikke vært for din hype, så ville jeg sannsynligvis strukket meg til å si at han har vært en av Branns beste i år. Din andre setning skal du få svare for selv, men bra du ikke er trener i Brann. Men er jo ikke alle som liker gode spillere... Hype? Jeg bare ser hvor god denne spilleren er. Det har ingenting med meg å gjøre hvor god du sier at han er...Man strekker seg ikke for å konkludere med det åpenbare faktum... Han har vært den beste og den største sjanseskaperen med sin pasningsfot! 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er vel mer enn at jeg ikke ser på PVM som norges beste midtbanespiller som gjør at jeg ikke er trener i Brann. PVM har hatt sesonger han har vært helt elendig i Branntrøyen, likevel har han spilt, i håp om at han skal glimte til. Jeg har ingenting i mot PVM - han har sin greie. På samme måte som Sævarsson er flink til å løpe fort, rett fram, med ball, så kan PVM slå høye innlegg med sin venstrefot. Det overrasket meg litt at han scoret med høyrefoten, den har vært helt ubrukelig tidligere. Jeg synes Austin, Huseklepp, Bakke og Yaw har vært bedre enn PVM i år. At du eventuelt vil bruke "målpoeng" til å motbevise det, får du selv stå for. Mitt inntrykk er at Brann trenger Huseklepp i humør for å skape noe, og uten han skapes nada. Yaw har vært overraskende stabil, mens Austin har gjort det godt ute av posisjon. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 forutenom en retur fra ett skudd på Huseklepp(han gjør det Huseklepp for tiden ikke gjør) og ett innlegg fra Solli, så har PVM stått for målpoengene selv. Så det er feil å si at uten Huseklepp skapes nada. I tillegg har PVM hatt glimrende pasninger som er utrolig at ikke spillerne har omsatt i mål. PVM har vært viktig for Brann til å skape sjanser. Austin har flere ganger vært feilposisjonert og det har ført til baklengs noen ganger i år. Personlig synes jeg PVM har vært bedre offensivt enn Austin har vært som stopper, men vi har tydeligvis forskjellige meninger...Han har faktisk scoret der hvor Husky ikke har scoret i år. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jaja, der forsvant vel den lille sjangsen vi hadde for å få helstad tilbake til brann. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5143187.ece Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 I følge VG sin spillerbørs, er det følgende liste over Branns beste spillere: Huseklepp - 5,31 Haugsdal - 5,00 (5 kamper) Austin - 4,90 Bakke - 4,82 Yaw - 4,82 Opdal - 4,77 PVM - 4,64 Guastav - 4,63 Mjelde - 4,62 Ser ut som om flere har samme inntrykk som meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja man han har jo så mange målpoeng? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde vi fått ut den ubrukelige Gylfi hadde vi faen hatt nok til Helstad! Gylfi må være tiårets bomkjøp for Brann! Jeg begynner å bli mindre og mindre opptimistisk ang tippeliga spill neste sesong 2 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kalvenes blir kanskje brann spiller En gladnyhet Håper han blir å finne i brann Men det er så jævla stygt at de ikke har råd til å hente Helstad. Jeg spyr visst han blir vålerenga spiller. Som zlazor sier, ut med Gylfi og inn med Helstad 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 I følge VG sin spillerbørs, er det følgende liste over Branns beste spillere: Huseklepp - 5,31 Haugsdal - 5,00 (5 kamper) Austin - 4,90 Bakke - 4,82 Yaw - 4,82 Opdal - 4,77 PVM - 4,64 Guastav - 4,63 Mjelde - 4,62 Ser ut som om flere har samme inntrykk som meg. for spillerbørsen sier jo alt om hvor god en spiller er... ps:er det noen som vet hvorfor smileyene ikke virker? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Spillerbørsen sier mye mer enn antall målpoeng, for å være helt ærlig. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Mitt poeng var bare at jeg ikke er den eneste som mener PVM ikke har vært strålende i år. Han har vært helt grei, men ikke noe mer. Huseklepp har til tider vært magisk, men treffer ikke på skuddene sine. PVM har vært på det gjevne, men til alt hell har han vært på rett sted til rett tid. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Spillerbørsen sier mye mer enn antall målpoeng, for å være helt ærlig. ?!?!?!?!?! Har du drukket? Da er det mange av toppspillerne i TL, som er temmelig dårlige... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, har du noengang vært i tvil om det? Det er svææært mange av toppspillerne i TL som er dårlige. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Mitt poeng var bare at jeg ikke er den eneste som mener PVM ikke har vært strålende i år. Han har vært helt grei, men ikke noe mer. Huseklepp har til tider vært magisk, men treffer ikke på skuddene sine. PVM har vært på det gjevne, men til alt hell har han vært på rett sted til rett tid. 7 målpoeng, mestscorende midtbanespiller i TL(delt med Hoseth), nr. 4 av midtbanespillerne på poengligaen, og ikke minst venstrekanten i TL med klart flest mål og målpoeng. Hva er det som IKKE er strålende med dette? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, har du noengang vært i tvil om det? Det er svææært mange av toppspillerne i TL som er dårlige. er det det at TL holder ett lavt nivå i Europeisk standard du prøver å gjøre ett poeng av? 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 7 målpoeng, mestscorende midtbanespiller i TL(delt med Hoseth), nr. 4 av midtbanespillerne på poengligaen, og ikke minst venstrekanten i TL med klart flest mål og målpoeng. Hva er det som IKKE er strålende med dette? Joda, det er greit nok. Han har vel spilt sentralt et par kamper, samt spilt hengene spiss en eller to kamper. I år har han vært grei, men jeg synes ikke han har vært Branns beste spiller. Tidligere år var han på grensen til tragisk store deler av sesongen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, har du noengang vært i tvil om det? Det er svææært mange av toppspillerne i TL som er dårlige. er det det at TL holder ett lavt nivå i Europeisk standard du prøver å gjøre ett poeng av? Kan det tolkes på noen annen måte?? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg er enig i at Vaagan Moen har vært veldig god i år. Å begrunne det med antall "målpoeng" eller hva det nå er snakk om er sikkert ikke godt nok i seg selv, men det virker klart for meg at fyren er bedre og ikke minst mer effektiv enn har har vært noensinne i Brann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå