Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brandthun trekker seg endelig

Det er forresten ganske interessant å se hva vi mangler fortiden, listen begynner å bli skremmende lang:

- styreformann

- daglig leder

- sportsdirektør

uhh...

Og en trener. På én måte er ikke dette det beste tidspunktet for å skifte ut hele gjengen, jobbene i Brann har nok vært mer fristende for suksessgarantistene enn de er nå...

Lenke til kommentar

Annan eier ikke målpoeng, men er RBKs beste midtbanespiller. Betyr det at han egentlig suger da?

tviler jeg på ettersom målpoeng ikke nødvendigvis sier hvordan han gjør jobben som defensiv midtbane.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Haugen blir for dårlig sett opp til Austin og Mjelde imo. Korcsmar hadde vært awesome, men spørst om det skjer noe der. Addo syns ikke jeg er god nok for brann, enda. Playmaker i Strømstad, slags targetspiss i Helstad, men ville heller hatt han alene på topp, med Huse på kanten.

Lenke til kommentar

Bakke har vel gjort det greit siste tiden.

Jeg vet ikke hvem som tjener best i Brann (Huseklepp og Austin er eneste jeg ville fredet i en slakt!), men Einarsson er sannsynligvis en av dem som gir oss minst for pengene, sammen med Nielsen.

Lenke til kommentar

Helstad er målgarantist.

Se på Iversen, Aarøy, Årst og Nannskog. Helstad holder lett nivået.

det gjør han, men litt av poenget nå bør vel være å få inn yngre spillere. Da vil det være rimelig meningsløst å hente en så gammel spiller som Helstad.

zlazor:Fredrik Haugen, ikke Helge. Fra i fjor ble det vel endelig vedtatt at Huseklepp skal være spiss. Det løsner snart...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Dette ser jeg på som en katastrofe. Om Helstad nå havner i VIF vet jeg ikke hva jeg gjør. Få ut Bakke + noen til som BARE sluker lønn og gjør ingen nytte for seg, så vi faktisk kan få inn en som leverer kamp etter kamp.

Bakke drar til Sogndal etter sesongen og har som Sovehest sier, vært bra i år. Ett tap at han drar slik han har spilt i år. En ledertype vi kommer til å savne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...