DJ_Dark Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det laget kan sikkert score så mye det vil, men det hjelper likevel lite med Opdal i mål. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nå var ikke det innlegget for hetsing av laget, men en mulig løsning på problemene vi har for tiden ang det taktiske. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Var ikke noe hetsing av laget. Mer et poeng at en bedre keeper burde skaffes. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kalven kommer inn, så kan Austin spille midtbanespiller, hvor han hører hjemme. Jeg ser på Austin som en av tippeligaens beste midtbanespillere, men som midtstopper er han middelmådig. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Brandthun trekker seg endelig Det er forresten ganske interessant å se hva vi mangler fortiden, listen begynner å bli skremmende lang: - styreformann - daglig leder - sportsdirektør uhh... Endret 2. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det som er verst er kanskje at laget ikke presterer.. Hvilken rolle har egentlig Bruun Hansen i klubben nå? Kan vi sparke han oppover? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Brandthun trekker seg endelig Det er forresten ganske interessant å se hva vi mangler fortiden, listen begynner å bli skremmende lang: - styreformann - daglig leder - sportsdirektør uhh... Og en trener. På én måte er ikke dette det beste tidspunktet for å skifte ut hele gjengen, jobbene i Brann har nok vært mer fristende for suksessgarantistene enn de er nå... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Annan eier ikke målpoeng, men er RBKs beste midtbanespiller. Betyr det at han egentlig suger da? tviler jeg på ettersom målpoeng ikke nødvendigvis sier hvordan han gjør jobben som defensiv midtbane. Endret 2. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva sier Hardball nå? Nå må de vel kunne begynne og invistere?! Helstad, Strømstad, Kalven og Parr inn så begynner det og ligne på noe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Han som lovte penger dersom styret gikk av har gått bort. Så veldig usikkert... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Dog ville ikke det vært så lurt med de spillerne mtp å fornye stallen. Heller Korcsmar, Addo, Haugen, playmaker og targetspiss. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Haugen blir for dårlig sett opp til Austin og Mjelde imo. Korcsmar hadde vært awesome, men spørst om det skjer noe der. Addo syns ikke jeg er god nok for brann, enda. Playmaker i Strømstad, slags targetspiss i Helstad, men ville heller hatt han alene på topp, med Huse på kanten. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da er Helstad priset ut av Branndiskusjonen for denne gang. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette ser jeg på som en katastrofe. Om Helstad nå havner i VIF vet jeg ikke hva jeg gjør. Få ut Bakke + noen til som BARE sluker lønn og gjør ingen nytte for seg, så vi faktisk kan få inn en som leverer kamp etter kamp. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bakke har vel gjort det greit siste tiden. Jeg vet ikke hvem som tjener best i Brann (Huseklepp og Austin er eneste jeg ville fredet i en slakt!), men Einarsson er sannsynligvis en av dem som gir oss minst for pengene, sammen med Nielsen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er man sikker på at Helstad ville puttet så mange da? Mannen begynner jo å dra på årene han og. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Helstad er målgarantist. Se på Iversen, Aarøy, Årst og Nannskog. Helstad holder lett nivået. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sammenlignet med det dere har nå, så er det vel kanskje ikke så mye tvil. Sikkert god kombinasjon med Huseklepp. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Helstad er målgarantist. Se på Iversen, Aarøy, Årst og Nannskog. Helstad holder lett nivået. det gjør han, men litt av poenget nå bør vel være å få inn yngre spillere. Da vil det være rimelig meningsløst å hente en så gammel spiller som Helstad. zlazor:Fredrik Haugen, ikke Helge. Fra i fjor ble det vel endelig vedtatt at Huseklepp skal være spiss. Det løsner snart... Endret 3. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette ser jeg på som en katastrofe. Om Helstad nå havner i VIF vet jeg ikke hva jeg gjør. Få ut Bakke + noen til som BARE sluker lønn og gjør ingen nytte for seg, så vi faktisk kan få inn en som leverer kamp etter kamp. Bakke drar til Sogndal etter sesongen og har som Sovehest sier, vært bra i år. Ett tap at han drar slik han har spilt i år. En ledertype vi kommer til å savne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå