Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er gode spisser i Stabæk og det er gode spisser i Brann, men det er bare spissene i Brann som bommer. Har jeg forstått deg rett da? Og du prøver fremdeles å vri på alt jeg skriver ser jeg. Det har ikke slått deg at det kan være samme tilfellet i Stabæk, at spissene bommer rett som det er og at Gunnarsson dermed "egentlig" har 10 assists hittil i år? Fullt mulig det er ikke jeg som sier at Gunnarson er mye bedre, uten å ta med at spissene til Brann har brent en del som faktor. Du kan ikke bare si at PVM er dårligere uten å ta med dette poenget... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Har sjekket opp nå og han står med 7 kamper fra start og PVM har 11. Beklager at ting ikke var helt rett.PVM har 57% flere kamper fra start, men like mange assist. Hvem er best? Håper virkelig du kødder med meg nå... Dette er fakta fra denne sesongen. Hvorfor skulle jeg kødde? Endret 30. mai 2010 av Bagh Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 fordi du skriver at Gunnarson er best, osv...uten å ta med det faktum at spissene til Brann har brent en del . Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er gode spisser i Stabæk og det er gode spisser i Brann, men det er bare spissene i Brann som bommer. Har jeg forstått deg rett da? Og du prøver fremdeles å vri på alt jeg skriver ser jeg. Nei, jeg prøver å forstå hva du mener og spør om jeg har forstått det rett. Det er ikke å vri på det du sier. At du unngår å svare på det tolker jeg som om at jeg har rett. Det har ikke slått deg at det kan være samme tilfellet i Stabæk, at spissene bommer rett som det er og at Gunnarsson dermed "egentlig" har 10 assists hittil i år? Fullt mulig det er ikke jeg som sier at Gunnarson er mye bedre, uten å ta med at spissene til Brann har brent en del som faktor. Du kan ikke bare si at PVM er dårligere uten å ta med dette poenget... Jeg kan ikke si at jeg vet eksakt hvor mye Brannspissene har bommet, men det er vel godt mulig at Stabækspissene har bommet tilsvarende mye? Og da er vi vel like langt. fordi du skriver at Gunnarson er best, osv...uten å ta med det faktum at spissene til Brann har brent en del . Stabækspissene kan ha bommet på prosentvis flere av pasningene fra Gunnarsson enn Brannspissene har bommet på pasningene fra PVM. Dette er du vel enig i? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ikke vet jeg hvor mye Gunnarson har satt medspillere opp. men PVM har 7 målpoeng og gunnarson har 2. Sterkt av PVM fra venstrekant. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke sagt noe i mot at det er sterkt at han har 7 målpoeng, men nå var det vel assist vi snakket om? Å si at PVM skulle hatt flere assist blir uansett bare antagelser og skal man anta at det stemmer kan man også anta at det samme er tilfellet for Gunnarsson. En ting jeg skulle likt å sett statistikk over er antall tredjeassist av PVM. Vil tro at han oftere er tredjesist på ballen enn nest sist. Bare synd slik statistikk i føres. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 ja det var vel assist dere mente når dere startet opp denne diskusjonen (diskusjonen=) Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det har da vært snakket om assist de to siste sidene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ikke vet jeg hvor mye Gunnarson har satt medspillere opp. men PVM har 7 målpoeng og gunnarson har 2. Sterkt av PVM fra venstrekant. Hvordan kan PVM ha 7 målpoeng og Gunnarson bare ha to når de har like mange assists? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 DJ, ikke dum deg ut nå. Målpoeng er totalen av mål og assists. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 DJ, ikke dum deg ut nå. Målpoeng er totalen av mål og assists. Jeg bare lurer på hvordan det regnes? Har Pall bare hatt to assists da? Mål teller som? PVM har mål kanskje? Selvfølgelig. Var jo så mye snakk om assists at jeg glemte mål her. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Eneste Páll har i år er 2 assists. PVM har 5 mål og 2 assists. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er spenstig ja, må jo være den eneste på Brann som scorer. Han er vel det også i følge step_up :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Han er eneste som scorer og eneste som gir assist. DET er spenstig! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det har da vært snakket om assist de to siste sidene. ja, rart hvordan noen kan starte debatter ut av intet... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Intet? Er da du som vitterlig sier han er så god og har assists osv hele tiden. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det blir for dumt å skulle sammenlikne prestasjonene til Moen og Gunnarson i år, ettersom Gunnarsom kom tregt inn, har slitt med skader og trenger tid til å tilpasse seg laget. De 3 siste årene Gunnarsom har spilt i norsk fotball har han gjennomsnittlig hatt 27 assist/mål hvert år, selv da var det ikke akkurat et folkekrav om å gjøre han norsk. I toppform er han flere hakk bedre enn PVM... Men det var jo ingen overraskelse at han ble snytt for landslagsplass. Drillo gjør helt sinnsyke vurderinger i hvert eneste laguttak. PVM er overmoden for landslaget. Men vi får satse på at Drillo tar til fornuften ved neste uttak og gir PVM den plassen han rettmessig fortjener. Det morsomste rundt dette her, er at du virker som den eneste som er på den tanken. Ved hvert uttak er det alltid diskusjoner i blant annet media der rundt titalls av spillere diskuteres og vurderes, men det virker som om du er den eneste som har disse fantasitankene om PVM. Beklager Step_up, men det holder ikke å være blant de beste på et lag som ligger på nedrykksplass. Kanskje i Espen Bugge Pettersens tilfelle, men han er en klassekeeper som virkelig hadde fortjent bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå