Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til å se Brann uten Martin Andresen, tror faktisk de bare slår positivt ut. Andresen er norges mest opskrytte spiller og jeg gleder meg til å se Jaiteh. Mulig de ikke passer bra sammen, men de vil framtiden vise.

Gledelig at Helstad er tilbake.

9407386[/snapback]

Denne Jaiteh har vel imponert i de kampene han har fått hittil i år?

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se Brann uten Martin Andresen, tror faktisk de bare slår positivt ut. Andresen er norges mest opskrytte spiller og jeg gleder meg til å se Jaiteh. Mulig de ikke passer bra sammen, men de vil framtiden vise.

Gledelig at Helstad er tilbake.

9407386[/snapback]

Denne Jaiteh har vel imponert i de kampene han har fått hittil i år?

9407488[/snapback]

For å være 18? Ja

Lenke til kommentar
Hermann Friele lover oss 1 million når vi tar gull. Ikke hvis, men når. Ikke rart alle andre mener vi tar gullet på forskudd. Teit valgkamputspill fra en som sannsynligvis går på stadion to-tre ganger i året.

Klovn  :mad:

9414346[/snapback]

Blir så frustert når disse latterlige politikerne med null innsikt i fotball tar gullet på forskudd. Brann må virkelig konsentere seg de siste kampene og ikke bryte sammen.

Vil ikke høre snakk om gull før det er sikkret.

Lenke til kommentar

Jeg kan si at jeg faktisk endelig tror Brann vinner gullet. Jeg mente det hele tiden i fjor etter sommerpausen at Brann vil miste gullet. Der hadde jeg rett, men i år tror jeg får rett med at gullet går til Brann. I fjor mener jeg at kjøpene av Gashi, Bakke og Helstad var en av tingene som gjorde at det ikke ble gull. De "forstyret" spillegruppen etter min menning. Selvom de har kjøpt Hassan El- Fakiri og Azar Karadas i sommer. Så tror jeg de vil bidra på en måte som kan slå positivt ut.

Så vil je si hvor imponert jeg er av Jan Gunnar Solli. Jeg mente da han var i RBK at han var en oppskryt spiller. Og jeg mente at han skulle være glad for at Brann ville ha ham. Etter det han har vist i Brann er je virkelig impnert. For en arbeidskapastiet, løpkapasitet og spilleforståelse han viser. Han fyller også alle de tekniske kriterniene som driblinger, pasninger, mottak osv. For å bli kalt en teknisk god spiller. Jeg mener at Solli er en viktig grunn til Brann sin innsats.

Så et spørsmål som mange ganger er stilt: Er Martin Andresen oppskryt? Jeg vil si at han betyr mye for Brann. Rent ferdighetmessig er han kanskje ikke klart best i Norge, men lederegenskapene er så viktig for Brann. Brann har mange gode sentrale midtbanespillere med mange ferdigheter, men ingen har lederegenskapene til Andresen etter min menning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...