Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Så Brann har ikke hatt dyktige avsluttere på 4 år? Hva med Helstad? Huseklepp? Kommer ikke på flere i farten da jeg ikke kjenner Brann godt nok. Men Nielsen kan vel nevnes. Alle disse er gode sett i norsk standard og ingen unnskyldning for at PVM står med få assists. Angående assists hitill i år så har Gunnarsson vært utilgjengelig i hvertfall de 10 første rundene pga. skade etter det jeg har fått med meg. Skal ikke uttale meg for sikkert men PVM har sikkert spilt 10+. Artig at Gunnarsson og PVM har like mange assists da. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 det har jeg aldri sagt at de ikke har hatt. Vet ikke om du prøver å prakke på meg meninger med vilje, for det kan ikke være vanskelig å lese gjennom innlegg du svarer på...Huseklepp var bra i fjor, men da ble han ganske alene. PVM var jo nr.2 på listen selv fra venstre midtbane. Sterkt. Nielsen har ikke vært så god som i 2008 for Godset dessverre. Han har vel og ikke spilt så mye. I 2010 har han knapt spilt... Det siste har jeg argumentert for. Du ser på hva jeg mener, tar ikke det med i diskusjonen, skriver det du mener og bryr deg ikke om viktige faktorer i diskusjonen. I tillegg topper du det hele med å prøve å prakke på meg meninger jeg aldri har hatt. Huff, hva skal man si til sånt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gunnarson har spilt mye spiss og har hatt dyktige avsluttere som har kunne puttet på hans pasninger. Brann har som kjent ikke scoret så mye de siste to sesongene, og bedre har det ikke blitt i år. Ofte har gode baller fra PVM blitt brent. Ett mirakel at ikke PVM har dobbelt så mange assist enn han har i år f.eks. Det samme kan jo sier om mange andre lag og da, så det blir jo litt rart når du sier dette. 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg prøver ikke å prakke på deg meninger, men at du kommer med et slikt utsagn tyder på at du ikke har mye mer å kommme med. Jeg stiller bare spørsmål til det du har skrevet. I forrige innlegg skrev du Gunnarson har spilt mye spiss og har hatt dyktige avsluttere som har kunne puttet på hans pasninger. Du sammenligner med dette utsagnet arbeidsforholdene til Gunnarsson og PVM og sier dermed at Brann ikke har hatt gode avsluttere. Det er det jeg stiller et spørsmål om. Nå handler ikke dette bare om 2010, jeg tenker med utgangspunkt i de fire årene PVM har vært i Brann. Dette fordi du skøt av PVM mange assists og da er det kjekt å se om det har vært slik over tid. Det som kommer frem er at PVM er helt gjennomsnittlig med 5-7 assists hver sesong de siste fire årene. At en spiller som Nielsen ikke har spilt i 2010 forandrer vel ikke det faktum at han kan være en god avslutter. Er vel heller det faktum at han ikke har passet inn i spillestilen til Brann i år. Finnes mange eksempler på slikt i Tippeligaen. Hvordan kan du ha argumentert for at Gunnarsson og PVM har like mange assists hittil i år når dette er første innlegg jeg tar det opp i? Endret 30. mai 2010 av Bagh 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg prøver ikke å prakke på deg meninger, men at du kommer med et slikt utsagn tyder på at du ikke har mye mer å kommme med. Jeg stiller bare spørsmål til det du har skrevet. I forrige innlegg skrev du Gunnarson har spilt mye spiss og har hatt dyktige avsluttere som har kunne puttet på hans pasninger. Du sammenligner med dette utsagnet arbeidsforholdene til Gunnarsson og PVM og sier dermed at Brann ikke har hatt gode avsluttere. Det er det jeg stiller et spørsmål om. Nå handler ikke dette bare om 2010, jeg tenker med utgangspunkt i de fire årene PVM har vært i Brann. Dette fordi du skøt av PVM mange assists og da er det kjekt å se om det har vært slik over tid. Det som kommer frem er at PVM er helt gjennomsnittlig med 5-7 assists hver sesong de siste fire årene. At en spiller som Nielsen ikke har spilt i 2010 forandrer vel ikke det faktum at han kan være en god avslutter. Er vel heller det faktum at han ikke har passet inn i spillestilen til Brann i år. Finnes mange eksempler på slikt i Tippeligaen. Hvordan kan du ha argumentert for at Gunnarsson og PVM har like mange assists hittil i år når dette er første innlegg jeg tar det opp i? kanskje du ikke prøver å gjøre det, men da er det rart at du ikke leser det du svarer på...Hva ikke mer å komme med? Jeg tok ikke med når vi hadde helstad i klubben, det bør jo være lett å lese mellom linjene akkurat der. Men til og med de beste spissene kan brenne en del. Både i år og i fjor har det vært forferdelig sjansesløseri. Hvis ikke hadde han nok hatt flere assist. Vet ikke om det var deg eller noen andre som dro inn Gunnarson, men for noen innlegg siden var det noen som tok han med i diskusjonen og dette har jeg argumentert for når jeg svarte det innlegget. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Det samme kan jo sier om mange andre lag og da, så det blir jo litt rart når du sier dette. hva mener du? Endret 30. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vet ikke om det var deg eller noen andre som dro inn Gunnarson, men for noen innlegg siden var det noen som tok han med i diskusjonen og dette har jeg argumentert for når jeg svarte det innlegget. Ja, det var jeg som dro inn Gunnarsson som et sammenligningsgrunnlag. Begge får skryt for å ha mange assist, men Gunnarsson er flere nivå over PVM. Merkelig nok er det PVM som får mest skryt her inne. Gunnarson har spilt mye spiss og har hatt dyktige avsluttere som har kunne puttet på hans pasninger. Så dette er svaret på at Gunnarsson har like mange assist som PVM med færre spilte kamper hittil i år? Så ender du opp med å motsi deg selv og saken din med dette. Godt jobbet. Men til og med de beste spissene kan brenne en del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det samme kan jo sier om mange andre lag og da, så det blir jo litt rart når du sier dette. hva mener du? Andre lag har også mange som bommer på mange sjanser og da kan jo det samme sies om andre spillere. Altså at de hadde hatt mange assists og skulle vært kjempegode om bare andre hadde puttet. Håper du ser her at det er et litt dumt utsagn? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ja, det var jeg som dro inn Gunnarsson som et sammenligningsgrunnlag. Begge får skryt for å ha mange assist, men Gunnarsson er flere nivå over PVM. Merkelig nok er det PVM som får mest skryt her inne. Flere nivå over PVM i hva? I tillegg er han spiss, så litt forskjellig hva slags roller de har. Så dette er svaret på at Gunnarsson har like mange assist som PVM med færre spilte kamper hittil i år? Er ikke det ganske innlysende? Det kommer da klart og tydelig frem når man ser de enorme sjansene Brannspillerne har brent. Så ender du opp med å motsi deg selv og saken din med dette. Godt jobbet. Selv om jeg skriver at de kan brenne en del, så skriver jeg ikke at de ikke burde scoret på de sjansene jeg brenner. Prøver du alltid å vri på ting andre skriver for å komme best mulig ut av det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gunnarson har vel spilt 4-5 kamper i år, PVM har vel spilt nesten alle 13? Likevel har de like mange assists. Kan ikke bare klage på avslutterne da. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det samme kan jo sier om mange andre lag og da, så det blir jo litt rart når du sier dette. hva mener du? Andre lag har også mange som bommer på mange sjanser og da kan jo det samme sies om andre spillere. Altså at de hadde hatt mange assists og skulle vært kjempegode om bare andre hadde puttet. Håper du ser her at det er et litt dumt utsagn? utsagnet er på sin plass når man skal gjøre ett poeng av at han ikke har flere assist enn han har. Skal man dra frem at gunnarson har flere assist må man og ta med at spissene til Brann ikke har vært særlig skarpe. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gunnarson har vel spilt 4-5 kamper i år, PVM har vel spilt nesten alle 13? Likevel har de like mange assists. Kan ikke bare klage på avslutterne da. han kan da ikke gi assist til seg selv? Vil ikke bli overrasket om han har flere kamper enn dere oppgir. Dere har jo prøvd å vri på alt jeg skriver, så ingenting overrasker i så måte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Paranoian lenge leve Step_up? Denne tråden har tatt samme retning som forholdene internt i Brann... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vil ikke bli overrasket om han har flere kamper enn dere oppgir. Dere har jo prøvd å vri på alt jeg skriver, så ingenting overrasker i så måte. Dette. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 det er jo slik det virker... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ja, det var jeg som dro inn Gunnarsson som et sammenligningsgrunnlag. Begge får skryt for å ha mange assist, men Gunnarsson er flere nivå over PVM. Merkelig nok er det PVM som får mest skryt her inne. Flere nivå over PVM i hva? I tillegg er han spiss, så litt forskjellig hva slags roller de har. Nei, hva er det vi snakker om her? Assist kanskje? Jo, det var det. Skjerpings! Det siste ordet før jeg sier at "Gunnarsson er flere nivå over PVM" er assist. Så dette er svaret på at Gunnarsson har like mange assist som PVM med færre spilte kamper hittil i år? Er ikke det ganske innlysende? Det kommer da klart og tydelig frem når man ser de enorme sjansene Brannspillerne har brent. Det kan da ikke ene og alene være grunnen til at PVM står med bare 2 assists hittil i år? Så ender du opp med å motsi deg selv og saken din med dette. Godt jobbet. Selv om jeg skriver at de kan brenne en del, så skriver jeg ikke at de ikke burde scoret på de sjansene jeg brenner. Det er gode spisser i Stabæk og det er gode spisser i Brann, men det er bare spissene i Brann som bommer. Har jeg forstått deg rett da? Det har ikke slått deg at det kan være samme tilfellet i Stabæk, at spissene bommer rett som det er og at Gunnarsson dermed "egentlig" har 10 assists hittil i år? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Brann skaper jo en del sjangser da, men når de har Huseklepp på topp, skjønner de fleste at det ikke blir mål så ofte. Endret 30. mai 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gunnarson har vel spilt 4-5 kamper i år, PVM har vel spilt nesten alle 13? Likevel har de like mange assists. Kan ikke bare klage på avslutterne da. han kan da ikke gi assist til seg selv? Vil ikke bli overrasket om han har flere kamper enn dere oppgir. Dere har jo prøvd å vri på alt jeg skriver, så ingenting overrasker i så måte. Har sjekket opp nå og han står med 7 kamper fra start og PVM har 11. Beklager at ting ikke var helt rett. PVM har 57% flere kamper fra start, men like mange assist. Hvem er best? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Har sjekket opp nå og han står med 7 kamper fra start og PVM har 11. Beklager at ting ikke var helt rett.PVM har 57% flere kamper fra start, men like mange assist. Hvem er best? Håper virkelig du kødder med meg nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå