dizzykeys Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Noen kamper på å ta igjen forspranget nå, så er vi i gang Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Trur ikkje det er så mye til hjelp uansett kor godt de unge spillerenen viser seg frem på treningsfeltet. Såg jo når MIM var trener, brukte sjeldent Huseklepp. Huseklepp måtte få seg ein klausul i kontrakten for å vise kor god han egentlig var. Samme med Mjelden, som først var på lån i Løv-Ham, så kjøpte Sandefjord han, der han ble en nøkkelspiller. Å da først kjøpte Brann han tilbake. Så vist de ungen talentene skal kunne komme i troppen så me de til et annet lag å spille før Brann begynner å vurdere dem. Men får håpe at Brann begynner å bli mer seriøse på talentutvikling. Men nå må det ikke råde tvil om at mjelde på det tidspunktet ikke var bra nok for laget...Men de har jo satt i gang en storstilt satsing på talenter nå, så...Men vi har faktisk noen rundt 20 og under, så det er jo ikke så gale der... Har no spillere på laget no også som egentlig ikkje er god nok for laget. Men det samme skjedde meg Pedersen for strømsgodtset. Han var heller ikje god nok, sjå kor god han er nå! Brann kan gode på å trene og hjelpe unge spillere til å bli god. Men hjelper ikje at de aldri får spille for brann også bli dem solgt å gjør det bra for den nye klubben. Brann burde begynne å tørre å satse mer på de unge. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) nå vet jeg ikke om MP spilte noe særlig for Ham-Kam, men det er vel temmelig åpenbart at han var god nok for Godset. For å si det enkelt og greit, Mjelde var på den tiden ikke god nok for Brann og ble solgt! . Hvilke spillere mener du ikke er gode nok for laget? Gylfi, OK. Noen fler? Godset-kampen viser vel hvor gode spillerne egentlig er, de må bare vise det oftere . Endret 2. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hassan, sævarsson og bakke.. Sævarsson og bakke variere på kvaliteten. Er vel strengt tatt noen på brann laget som ikkje er gode nok for Brann egentlig, mn de er gamle og erfaring, så Brann tør ikje å ta sjansen på Unge lite erfrane spillere. De må få spille for å bli god:) Endret 2. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Selv om de varierer betyr jo ikke det at de ikke er gode nok for laget. Bakke har vært vår beste i år. Og Hassan, vel det får stå på din regning Endret 2. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Man trenger ikke quote innlegg som er rett ovenfor. En del innlegg er redigert. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Virker som at vi er vant til at Latias lager kamptrådene og dermed så tenker vi ikke på det selv . noen som vil påta seg dette ansvaret? Endret 2. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er bare å skride til verket. Trenger ikke noe stort noe vet du Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Selv om de varierer betyr jo ikke det at de ikke er gode nok for laget. Bakke har vært vår beste i år. Og Hassan, vel det får stå på din regning Bakke har strengt talt vært den som har forsømmet forsvarsarbeidet mest. Hans latskap på den siden er direkte årsak til store sjanser for motstanderen som medførte mål. Bakke må virkelige vise sin verdi, ellers kan han like godt vike plassen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Selv om de varierer betyr jo ikke det at de ikke er gode nok for laget. Bakke har vært vår beste i år. Og Hassan, vel det får stå på din regning Bakke har strengt talt vært den som har forsømmet forsvarsarbeidet mest. Hans latskap på den siden er direkte årsak til store sjanser for motstanderen som medførte mål. Bakke må virkelige vise sin verdi, ellers kan han like godt vike plassen. ikke i duellspillet da. Men offensivt har han vært bra... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Selv om de varierer betyr jo ikke det at de ikke er gode nok for laget. Bakke har vært vår beste i år. Og Hassan, vel det får stå på din regning Bakke har strengt talt vært den som har forsømmet forsvarsarbeidet mest. Hans latskap på den siden er direkte årsak til store sjanser for motstanderen som medførte mål. Bakke må virkelige vise sin verdi, ellers kan han like godt vike plassen. Det som jeg trodde jeg så forrige helg viste seg å være korrekt, at Guntveit - Mjelde sentralt fungerte mye bedre enn Bakke - Jaiteh eller Bakke - Guntveit. Håper Solli kommer i form nå snart, så vi kan kan kjøre PVM - Mjelde - Guntveit - Solli! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Grei nok kamp, Huseklepp "kostet" oss seieren. Skal score når man har hatt så mange muligheter, dette er nesten litt som grov keepertabbe av en keeper som ellers gjorde det bra. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Noen som vet når 16.mai billettene blir lagt ut? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Steinar inn som sportslig ansvarlig i stedet for Roald Bruun-Hanssen i dag. Er det lov å ha et litet håp på at det kan skje litt mer på den fronten til sommeren da? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gudd bai søkker! Blir nesten som påskeaften/bursdagen/julaften på en og samme kveld nå, synd at tomsingen fortsatt har en jobb der... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Gudd bai søkker! Blir nesten som påskeaften/bursdagen/julaften på en og samme kveld nå, synd at tomsingen fortsatt har en jobb der... ja dette var voksent. påskeaften/bursdagen/julaften? RBH har hentet Gustav, Mjelde, Austin+en 7/8 spillere til, satt i gang i gang en storstilt talentsatsing som vi allerede ser gode resultater av. Ikke for å diskutere RBH nå, for fortid er fortid...Men synes ikke at RBH har gjort noe særlig skade. Mer positivt syns nå jeg. Mjelde fikk ekstremt lite ut av laget i 2008 og Steinar gjorde det ganske så dårlig i fjor...Ett mirakel at vi fikk 5.plass i fjor med han som trener. Kudos til spillerne . Men greit med miljøskifte... Endret 3. mai 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gudd bai søkker! Blir nesten som påskeaften/bursdagen/julaften på en og samme kveld nå, synd at tomsingen fortsatt har en jobb der... ja dette var voksent. påskeaften/bursdagen/julaften? RBH har hentet Gustav, Mjelde, Austin+en 7/8 spillere til, satt i gang i gang en storstilt talentsatsing som vi allerede ser gode resultater av. Ikke for å diskutere RBH nå, for fortid er fortid...Men synes ikke at RBH har gjort noe særlig skade. Mer positivt syns nå jeg. Mjelde fikk ekstremt lite ut av laget i 2008 og Steinar gjorde det ganske så dårlig i fjor...Ett mirakel at vi fikk 5.plass i fjor med han som trener. Kudos til spillerne . Men greit med miljøskifte... Nå må vi huske på at det var Bjarne Berg som skaffet Mjeldn til klubben. Gustav har blomstret i år, så kreds til RBH for at han. Austin ser Hardball som en dårlig invistering, noe som jeg faktisk sier meg enig med i forhold til at han kostet 10 mill. Missforstå meg rett, Austin er en meget bra spiller, men vi kunne fått mye mer for 10 mill. Talentsatsingen er noe som er bra, men dette han ikke RBH ha kreds for elene for det er så mange andre faktorer enn han som er inni bilde. Tror Nilsen blir bra her som leder for det sportslige og det gleder meg at det blir litt skifte. Samarbeide med de tre (Nilsen, RBH og Moldestad)tror jeg blir meget bra! Men er planen og få inn ny hovedtrener? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ut i fra pressekonferansen og alle artikler på nett ser det ut som at Nilsen skal fortsette med jobben som hovedtrener, men at han også blir sportslig ansvarlig. I følge Brann.no så sier han selv at han skal tituleres som hovedtrener fortsatt. Og dette ser ikke ut som en midlertidlig løsning heller, mer en langsiktig løsning faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå