Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så oppgitt over supporterne at jeg ikke har ord.

1.det er tidlig i sesongen

2.offensivt har det vært bra

3.det virker jo ikke som om det er noen lojale supportere av klubben igjen...

4.vi bør stå sammen når det blåser som verst :yes: .

Jeg hadde skjønt dette hvis vi hadde spilt dårlig offensivt og blitt knust i alle kampene. Men når vi faktisk spiller så bra offensivt så synes jeg ikke om noe om det :( . Men ingen er vel uenig i at vi trenger forsterkninger. Virker som om Hardball har skapt hele dette oppstyret.

Lenke til kommentar

Høhø, så fordi vi spiller ok i angrep så er alt rosenrødt? Vi rykker ned i år, det er jeg faen meg sikker på.

Nei. Forsvaret er jo selvfølgelig alt for dårlig, men jeg liker ikke det ekstreme de på stadion gjorde. Får vi orden på forsvaret så blir vi å finne i toppen. Men hvis vi ikke skulle få orden på det, så er både Kongsvinger og Hønefoss i TL ;) Dessuten er det en del lag som er dårligere enn Start...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner veldig godt at en ledelse som har rotet bort alt vi hadde av forsprang etter seriemesterskapet, og etterlatt en relativt dårlig stall og NULL midler å handle for, blir aksjonert mot. Og jeg vil tro at både mediekjøret og kjøret fra supporterne vil ta mye mer av i løpet av kort tid. Ihvertfall om resultatene fortsetter i samme bane. Så gjenstår det å se hvordan styret vil reagere på denne oppmerksomheten.

Lenke til kommentar

Trist å være på Stadion i dag. Var mye godt spill å se, men som vi alle vet - det defensive ødela for poeng. Ikke nødvendigvis kun i de bakre rekker, for vi mister ballen alt for mye på midtbanen også. Når vi mister den så mye som vi gjør, bør vi øke presset. Vi blir for avventende før vi går i, og Start får spilt seg alt for lett gjennom.

Alt i alt en OK kamp, hvis man ser vekk fra sluttresultatet.

Lenke til kommentar

Det er jo no de ekte Brann supporterene kommer frem. Nå kan man se kven som støtter laget i de vansklige tidene, ikkje berre de gode.

Fikk desverre ikje sett kampen i går, pga ingen internett. Men etter det eg har sett i de tidligere kampene er det forsvaret som er dårlig. Det som Håkon Opdal sa for noen dager siden, at forsvararane Må gå opp i press på motstanderene. Hjelper ikkje å rygge unna motstanderen og håpe Opdal redder.

Men at Brann har hatt problemer i forsvaret er ikkje noe stor Nyhet. Men kan se et fobedret angrep. Så vist Steinar Nilsen begynner å fokusere mer på forsvaret og press på motstanderen, så begynner nok poengene å komme inn tilslutt:) Også må spillerene forstå at selv om de leder med 1 eller 2 mål betyr ikkje det at kampen er ferdig, den varer i 90min.

Men trur ikkje det er lenge igjen, så får vi også poeng og drar oppover i tabellen. Ikkje mangen poeng Brann treng for å komme seg oppover.

Lenke til kommentar

Er så oppgitt over supporterne at jeg ikke har ord.

1.det er tidlig i sesongen

2.offensivt har det vært bra

3.det virker jo ikke som om det er noen lojale supportere av klubben igjen...

4.vi bør stå sammen når det blåser som verst :yes: .

Jeg hadde skjønt dette hvis vi hadde spilt dårlig offensivt og blitt knust i alle kampene. Men når vi faktisk spiller så bra offensivt så synes jeg ikke om noe om det :( . Men ingen er vel uenig i at vi trenger forsterkninger. Virker som om Hardball har skapt hele dette oppstyret.

1. Jepp, og så snart mattene rundt i det ganske land ikke ser ut som potetåkre, vil Brann og andre offensive lag kapre flere poeng. Brann pleier jo ha en dårlig og en god halvdel av en sesong - så ser ingen grunn til krisemaksimering. Plutselig tar Brann tre poeng på Lerkendal neste kamp - hva sier kritikerne da?

2. Det har vært mye bra offensivt, men jeg undres litt over Brann sitt kondisnivå. Det kombinert med et dårlig forsvar er ikke bra. Håper det bedrer seg utover sesongen.

3. Folk er frustrerte over at Brann ikke allerede nå leder tabellen. Rosenborg har også gjort det halvveis (selv om de har fått uttelling), og Molde er helt ute på viddene. Føler meg uansett sikker på at de antatt beste lagene er på de øverste plassene ved poengtelling til høsten. Aalesund og Godset på topp sier meg at det enda er veldig tidlig.

4. Helt enig.

Lenke til kommentar

Fikk desverre ikje sett kampen i går, pga ingen internett. Men etter det eg har sett i de tidligere kampene er det forsvaret som er dårlig. Det som Håkon Opdal sa for noen dager siden, at forsvararane Må gå opp i press på motstanderene. Hjelper ikkje å rygge unna motstanderen og håpe Opdal redder.

Men at Brann har hatt problemer i forsvaret er ikkje noe stor Nyhet. Men kan se et fobedret angrep. Så vist Steinar Nilsen begynner å fokusere mer på forsvaret og press på motstanderen, så begynner nok poengene å komme inn tilslutt:) Også må spillerene forstå at selv om de leder med 1 eller 2 mål betyr ikkje det at kampen er ferdig, den varer i 90min.

Opdal har ikke akkurat fremstått som noen matchvinner selv. Klart Brannforsvaret må sette angripende lag under press når de skal skyte, men statistikken som kom fram i dagens BT er ikke akkurat tilfeldig heller...

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10000650 - Dahl trekker seg.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i kamptråden, syntes egentlig det er synd det skal ende slik. Dahl får mye av skylden for nedgangen, jeg undres om de samme var der for å gi han æren for det positive i de ti årene han styrte.

Cupgull, seriegull, ut av krisen i starten av tiåret osv?

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i kamptråden, syntes egentlig det er synd det skal ende slik. Dahl får mye av skylden for nedgangen, jeg undres om de samme var der for å gi han æren for det positive i de ti årene han styrte.

Cupgull, seriegull, ut av krisen i starten av tiåret osv?

Selvfølgelig har Dahl vært delaktig i Branns suksess, men fotballbransjen er risikofylt. Går det dårlig, må en ta konsekvensene av det. Jeg sier ikke nødvendigvis at riktig person har trukket seg, men jeg tror det skal bli positivt å få inn nye krefter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...