Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Så utrolig mange sjanser, men ingen mål. Uff.

enig. Det burde vært ett par mål, men mye positivt å spore.

Bakke viser hve han er god for, burde vært kåret til banens beste spør du meg. Han viser at vi har en god playmaker i laget.

Siggy er borte og vi kan få mange flere cleans sheets bakover. rett og slett fordi vi ikke har den utryggheten bakerst.

Fin start å åpne med 0 baklengs. Opdal virker mye tryggere enn forrige sesong. hvorfor han ikke virker så utrygg nå, det vet jeg ikke. det eneste negative jeg finner er at vi ikke scorer på sjansene.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo en del andre negative småting også. En del spillere hadde noen ganske dårlige involveringer til tider, men mye av det skyldes forhåpentligvis en dårlig matte. I tillegg var spillet i første omgang preget av at den eneste angrepstaktikken til tider var håpløse lange baller mot Huseklepp. Heldigvis bedret det seg.

Lenke til kommentar

Nei, det var lett å se at underlaget gjorde pasningsspill langs bakken mye vanskeligere. Noe som selvfølgelig hemmer dagens Brannlag en del.

Kanskje hadde det vært greit å stille med Nielsen fra start i går, og heller brukt Guastavino på midten sammen med Tijan eller Bakke.

Lenke til kommentar

Felt-Z gjengen mener du? Er normalt mye liv i de, men de var mye fraværende i slutten av 09-sesongen syntes jeg. Akk ja, er ikke gjort noen grep på Hansa så stemningen vil nok stige i takt med plasseringen på tabellen. Altså ikke topp.

hvis vi ikke er i toppen av tabellen utover i sesongen, da må forsvaret gjøre en slett jobb. vi er blant de bedre offensivt og Bakkes fine pasninger bekrefter bare det.

Mjelde, PVM, Solli, Gustav og Husky. Blir fort en god del målpoeng det...Og det hjelper bra på at vi har to så offensivt dyktige backer som vi har! Synes det er ille at vi begynner å ligne på andre lag hva angår stemning. Som f.eks Viking. ingen som lagde stemning der forrige sesong bare pga tabellplasseringen. Men, det er i motgang vi får se om blod er tjukkere enn vann. Slik fansen holdt på deler av forrige sesong, så er det ikke rart om noen kaller Brannsupporterne landets verste(ja, har vært borti det på nettet)...

Lenke til kommentar

Det er noe av det dummeste jeg har hørt tror jeg. FKH-kampen var kamp nummer 55 eller noe sånt med over 15.000 tilskuere på Brann Stadion. Ingen andre norske klubber er i nærheten av noe sånt. Jeg er meget imponert over oppslutningen gjennom 2008 og 2009. Om noen kaller Brannsupporterne "landets verste", er de enten stokk dumme eller bare ekstremt misunnelige.

Lenke til kommentar

Det er noe av det dummeste jeg har hørt tror jeg. FKH-kampen var kamp nummer 55 eller noe sånt med over 15.000 tilskuere på Brann Stadion. Ingen andre norske klubber er i nærheten av noe sånt. Jeg er meget imponert over oppslutningen gjennom 2008 og 2009. Om noen kaller Brannsupporterne "landets verste", er de enten stokk dumme eller bare ekstremt misunnelige.

Enig :thumbup:. jeg er og imponert over oppslutningen. likevel synes jeg at supporterne har blitt mer avventende. dette er selvsagt ikke mye, men har registrert litt. Dog buingen har det dessverre blitt for mye av. Dog til pausen under kampen, da var det ikke så mye av den.

Fortsetter de slik, da trekker jeg tilbake mine ord...

Lenke til kommentar

Jeg er en av dem som ikke mener kravstore supportere (som piper når de ikke er fornøyd) nødvendigvis er dårlige supportere. Jeg liker denne tradisjonen hos Brann og i Bergen. At Brann-supporterne ikke akkurat er i en stemningstopp om man tar en historisk vurdering er jeg enig i, men jeg mener ikke det har noe med pipekonsertene å gjøre.

Lenke til kommentar

Stemningen var jævlig dårlig, ingen som klappet eller sang osv. Med tanke på det dårlige spillet de leverte igår tar det nok en tid før den er på topp.

Kor satt du henne? Satt på FB-A og det er ikke akuratt den mest livlige plassen. Var perioder med god stemning på frydenbø, men hadde vært veldig digg om vi hadde klart og holdt lik stemmning som mot Odd i fjor i hver kamp. På slutten ble det mye mer roping og fingere i lufta enn synging desverre. Selv om det er konge og få ut sinne med og sjefte på dommer eller en annen jøk ^^,

Lenke til kommentar

Stemningen var jævlig dårlig, ingen som klappet eller sang osv. Med tanke på det dårlige spillet de leverte igår tar det nok en tid før den er på topp.

Kor satt du henne? Satt på FB-A og det er ikke akuratt den mest livlige plassen. Var perioder med god stemning på frydenbø, men hadde vært veldig digg om vi hadde klart og holdt lik stemmning som mot Odd i fjor i hver kamp. På slutten ble det mye mer roping og fingere i lufta enn synging desverre. Selv om det er konge og få ut sinne med og sjefte på dommer eller en annen jøk ^^,

Satt på BT tribunen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...