Brann89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 I morgen er general prøven for Brann:) Helsingborgs IF bli ein god og verdig motstander:) Håper Brann vinner og viser at dei er klare for sesongen. Å håper at Forsvaret fungerer betre nå enn de det gjorde sist sesong. Glder meg til kampen og håper det blir ein spennende og jevn kamp:) Mangen store sjanser og Huseklepp som viser seg frem nok en gang som den kvalitetspilleren han er:) Lykke til i morgen og måtte Brann vinne:D Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har troa på at Brann leverer godsakene i morgen med Huseklepp i spissen ja! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Huseklepp er blitt syk - Nielsen inn på laget Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Synd ikkje Husekleppen er med i dag. Men Diego spiller ganske bra. Men synest ikkje forsvare er så veldig bra. Mye feil, håper det berre er nerver før seriestarten. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sykt deilig mål av Diego i dag! Sitter med en litt nervøs følelse før kampen til helgen, men skal være godt og komme seg på stadion og knuse våre måke elskede venner Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Alltid surt med tap, men en grei gjennomkjøring nå før seriestart. At vi møter et såpass svakt lag som Haugesund i serieåpningen er utelukkende en fordel, også hjemme på S i tillegg Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjipt at Solli ble skadet og mister seriestarten. Tror han hadde vært gull verdt som offensiv kraft mot FKH. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Erik i 3 nye år! Håper selvsagt han blir ut den kontrakten også, gjerne med en etterfølgende kontrakt på 3-5 år. Da vanker det statue utenfor Staddaen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Woah! Uforventet og deilig. Noen som skal på stadion og se Haugesund-kampen da? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Herlig. Skulle kommet 2 uker før, så ville det kanskje hatt effekt på sesongkortsalget, men dette er vel ikke tiden å klage. Skulle gjerne vært på Stadion lørdag også, men i og med at jeg holder til i Trondheim for tida sparer jeg de lengre fotballturene til vær og temperatur er litt snillere. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Woah! Uforventet og deilig. Noen som skal på stadion og se Haugesund-kampen da? Uforventet? Huseklepp er jo Branngutt på sin hals. Han har nok ikke et ønske om å bli husket som en Flo(pp) i Brann. Han er nok eneste i Brann-stallen på veldig mange år som har hatt partourkort før han ble Brannspiller.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 True that. Uforventet er vel litt feil å si, men jeg personlig fikk bare følelsen av at Brann kunne være minus Huseklepp om ikke så lenge. Men det var heldigvis feil. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Da var ny hjemmeside lansert Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva tror folket om kampen i morgen? Det er alltid vanskelig å spå utfallet av første seriekamp, og treningskampene i oppkjøringen er tradisjonelt sett en meget dårlig målestokk. Jeg er uansett veldig glad for at vi møter Haugesund hjemme i serieåpningen, det gir en bra mulighet til å få en god start med seier. Om Huseklepp viser seg fra sin beste side, og forsvaret (som jeg er veldig skeptisk til) holder, tror jeg vi tar enrimelig enkel seier. Håper på dette laget: Opdal - Hassan, Bjarnason, Austin, Holmvik - Mjelde, Tijan, Bakke, Guntveit - Guastavino, Huseklepp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Skjer med å sunge nystemten så jææææævli seint da? Var mannen PR kåt? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) vel drøyt med å gi gult til Jaiteh der. hadde holdt med en advarsel. generelt mye dårlig dømming fra Skjerven, men det er knapt noen overraskelse. hvem er forresten sidekommentator? Han har jo ikke peiling på noen ting! han var tidlig ute med påstanden om at Brann må basere seg på Husky når vi har Mjelde, Gustav, Solli, PVM, Hassan i tillegg. Meget imponerende førsteomgang av Bakke. Fortsetter han sånn, da kan ingen påstå at vi ikke har en god playmaker! Håpløse dødballer, bør trenes mer på løp og slikt. Når jeg leser kamptråden på VGD, da er jeg glad for at ikke de debattantene ikke har funnet veien hit. hvor ofte klarer man å si at hele sesongen blir dårlig på bekostning av en omgang ? Ufattelig hvis Brann ikke vinner kampen! Lett åse at Siggy ikke er i klubben lenger. Feilpasningene bakerst er borte! Mjelde ble banens beste. Er uenig i den, synes at det har vært Bakke uten tvil. Dessverre så buer publikum etter kampen. Greit at vi burde vunnet, men ift kampen generelt så blir signaleffekten feil! Endret 13. mars 2010 av Step_up Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sidekommentatoren var ufattelig syyyyyykt rævva å høre på Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Så utrolig mange sjanser, men ingen mål. Uff. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Helt grei kamp. Litt skuffende resultat, men spillet er absolutt ikke avskrekkende for resten av sesongen. Normalt ville vi vunnet dette med et par mål. Jeg likte innstillingen til spillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå