Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Berre Brann får tettet igjenn forsvaret og ungår så mye rygging, så kan sesongen se lyst ut:) Kanskje ein liten fortel at sigurson for, så slipper vi å bli nervøs kvar gang han er bort i ballen!

Men får sjå de første kampene i tippeligaen, så kan vi sjå om det er blitt noe forbedringer der:) Spissparet virker som om det fungerer fint, så det kan bli mangen mål:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yaw vil funke delvis, men kan virke som at Solli er på vei vekk nå, mest sannsynlig som erstatter til Sapara i RBK, noe som kan føre til at vi får penger til å eventuelt handle inn Zsolt Korcsmár eller eventuelt Nordvik.

Kom over en liten artig sak isted foresten. Bataljonen på Goodison :)

Lenke til kommentar

Solli er god spiller, som blir trist å miste. Spilte bra mot Hønefoss i dag, selv om ikkje hønefoss er det sterkeste lage å møte

Men kvar gang solli skal prøve å sinte berømte finter, så begynner eg å le kvar gang.. Går alt for treigt og motspilleren kan berre se på også gå i duellen når solli er ferdig å finte.

Lenke til kommentar
Tror det blir direkte nedrykk til 2.div. på Brann.

siden du har en sånn fantastisk god kunnskap på fotball, kan jo vi tippe på at det blir direkte nedrykk i 2 div, så kan vi satse noen tusen på at rosenborg vinner champions league. blir så glad når jeg ser mennesker som har peiling på fotball :!:

Lenke til kommentar
Solli har bare løpskraften igjen, så om han forsvinner er det bare ikke sorgen.

Sævarson er mer en god nok, ikke hans feil at de har brukt han på feil side omtrent siden han kom her.....

Støtter den!

Tror faktisk vi har spillere som kan erstatte Solli! Værre på midtstopperplassen! Håper noe skjer litt kjapt!

Lenke til kommentar

Yaw vil funke delvis, men kan virke som at Solli er på vei vekk nå, mest sannsynlig som erstatter til Sapara i RBK, noe som kan føre til at vi får penger til å eventuelt handle inn Zsolt Korcsmár eller eventuelt Nordvik.

Kom over en liten artig sak isted foresten. Bataljonen på Goodison :)

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Akkurat der hadde eg ikkje hatt noe imot å være. Fy faen, det må være en sinnsyk opplevelse å få være med på noen slik når lage i ditt hjerte spiller mot slike store å kjente lag^^

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Jah, det er bra dem er begynt å satse på unge spiller, som kommer fra Bergen^^ Men om dem blir satset på til seriestarten og utover sesongen eller berre benkvarmere er forsatt noe eg lurer på.

Enkelt å bruke dem nå som det er oppkjøring og kampene ikkje har så stor betydning poengmessig. Men får se om Brann tør å satse på de ungen når Tippeligaen begynner eller de berre bruker de faste og sikreste spillerene også bruke de unge i de siste 5 - 10min da kampen er sikret. Kanskje lurt når Brann spiller mot de sterkeste lagene, men håper de får litt mer når de er litt svakere lag Brann skal møte:) Men får vente å sjå:)

Lenke til kommentar

Jah, det er bra dem er begynt å satse på unge spiller, som kommer fra Bergen^^ Men om dem blir satset på til seriestarten og utover sesongen eller berre benkvarmere er forsatt noe eg lurer på.

Enkelt å bruke dem nå som det er oppkjøring og kampene ikkje har så stor betydning poengmessig. Men får se om Brann tør å satse på de ungen når Tippeligaen begynner eller de berre bruker de faste og sikreste spillerene også bruke de unge i de siste 5 - 10min da kampen er sikret. Kanskje lurt når Brann spiller mot de sterkeste lagene, men håper de får litt mer når de er litt svakere lag Brann skal møte:) Men får vente å sjå:)

Litt surt at i TL er det ingen klart svakere lag. BLir ikkje helt som PL og La Liga akuratt :p

Haugsdal blir nok og se litt på banen denne sesongen, da brann har lite bredde i stallen nå. Møvik er vell gått på lån i Løv Ham ut sesongen.

Lenke til kommentar

Litt surt at i TL er det ingen klart svakere lag. BLir ikkje helt som PL og La Liga akuratt :p

Haugsdal blir nok og se litt på banen denne sesongen, da brann har lite bredde i stallen nå. Møvik er vell gått på lån i Løv Ham ut sesongen.

Nei, er nok lang tid før TL i det hele tatt kan samaliknas med de ligaene. Vist det noen gang kan det:P ( Vist det var det du mente:))

Ikkje klart svakere, men er jo lag der Brann kan tørre å bruke litt B-prega lag i forhold til andre lag der Brann må være litt sikrere og kanskje la dem prøve seg vist Brann leder komfortabelt:) Men posetivt at Brann viser interessen for bruk av unge spillere.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Det er egentlig helt vanvittig det som skjer. Han retter også kraftig skyts mot alle ledere i klubben med unntak av Roald Bruun Hansen og Steinar Nilsen. Bjarne Berg kan være en reddende engel, men vi er avhengige av at han har en ordentlig plan bak dette. I tillegg håper jeg styremedlemmene settet klubbens beste over seg selv.

Lenke til kommentar

Alltid kjekt å høre kva huseklepp har å sei:)

Håper han får seg ein proffkontrakt iløpet av fotball karrieren og gjør det bra der også:)

Men det er bra at han fokuserer på fotballen og vil gjøre det bra for favoritt klubben sin:D

Ikkje rart alle Brann-supporterene elsker ham! Brenner for laget, presterer og lager ikkje usikkerhet blandt supporterene:)

Håpe du skrive ny kontrakt og spiller Brann til seriemestere i 2010:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...