Husam Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det jeg frykter aller mest er mangelen på fart i forsvaret. Selv i fjorårssesongen da Siggy var på banen ble vi avkledd på det punktet til tider. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 At forsvaret til Brann er dårlig er jo ingen Nyhet.. De problemene har vi hatt i mangen år, rygger hele tiden.. Aldri oppe å presser motstanderen... Så vil ikkje være overrasket vist det blir meir feil i forsvaret i år, eller overrasket vist Steinar Nilsen faktisk greier å fikse de problemene vi har der bak Men med for dårlig økonomisk råd, så er vel det på tide å starte med satsing av unge spillere. Så kanskje noe posetivt kommer ut av dette her:) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Brann har jo visstnok blitt bedre på talentutvikling. Håper vi faktisk får et bevis på dette i år. Det er jo typisk Brann å la unge lovende spillere råtne på benken før de blir leid ut til et lag i Adecco og solgt til en annen klubb. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ser ikke helt hvem som skal ta det store steget i år. Vi skal være fornøyde om Yaw og Hansen gjør det greit tror jeg. Har ikke den store troen på Haugsdal etter hva jeg har hørt. Møvik har myyye igjen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Yaw må spille bra (vi har jo ikke alternativer) - og jeg har troen på Hansen såfremt han får spilletid. Begge hadde en god sesong i Adecco i fjor. De to andre er jeg mer skeptisk til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Yaw må spille bra (vi har jo ikke alternativer) - og jeg har troen på Hansen såfremt han får spilletid. Begge hadde en god sesong i Adecco i fjor. De to andre er jeg mer skeptisk til. Jeg tror Yaw er klar til å ta steget, han hadde en stabilt god sesong ifjor, og Alta kan takke han veldig mye for den finfine 6.plassen vi fikk! Tro meg, han er klar for å trappe opp! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er stor forskjell på første divisjon og Tippeligaen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå har eg ikkje sett de ungen talentene spille enda, så det kan eg ikje kommentere:) Men håper det er noen gode som kan ta over plassene til de som begynner å bli gamle og treige! Synes Hassan og Bakke har tapt seg, men kanskje Bakke gjør det betre i forsvar sammen med Bjarnarson! Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Brann legger inn bud på Erik Mjelde: http://fotball.bt.no/eliteserien/article159675.ece Liker det Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er stor forskjell på første divisjon og Tippeligaen. Jau, det er derfor de som rykker opp år etter år grisebanker de fleste tippeligalagene... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gode ting. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som såg treningskampen mot Vecindario? Var det noen forbedringer i forsvaret? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bra med Erik Mjelde. Får vi inn en ordentlig god midtstopper nå så trenger ikke dette året ende så forjævlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Bra med Erik Mjelde. Får vi inn en ordentlig god midtstopper nå så trenger ikke dette året ende så forjævlig. Dere har fått tilbake Yaw, han er mer en god nok Og ung! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Midtsopperparet Yaw og Bjarnason kan bli løpt fra av hvilken som helst angrepsspiller med krykker. Hadde ikke vært meg imot om Yaw spilte fast på stopperplass om han er blitt jevnere enn han var for 2 år siden, men han må ha en raskere makker. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Midtsopperparet Yaw og Bjarnason kan bli løpt fra av hvilken som helst angrepsspiller med krykker. Hadde ikke vært meg imot om Yaw spilte fast på stopperplass om han er blitt jevnere enn han var for 2 år siden, men han må ha en raskere makker. Yaw har fått masse kamperfaring i Adeccoligaen med Alta IF! Han og Thomas Braaten skal ha mye av æren for 6. plassen ifjor! Han er absolutt klar for fast plass i år! Mannen er et tårn! Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er ikke piroja bosman spiller? hvorfor henter vi ikke han? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Brann har som de aller fleste andre for tiden elendig økonomi. Det er nok dessverre ikke mulig for oss å signere spillere som er altfor dyre i drift. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Brann har som de aller fleste andre for tiden elendig økonomi. Det er nok dessverre ikke mulig for oss å signere spillere som er altfor dyre i drift. Hardball, kan jo betale halvparten. tror vi hadde klart medalje i år med piroja i forsvaret Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=8713 MEGET spennende! Får vi denne mannen og han er GOD så kan vi bli et topplag. Det er langt dit, men jeg ble plutselig veldig positiv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå