Skaal Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) 3 år gamle innlegg. Tror neppe de husker diskusjonen rundt Toro-reklamen så godt. Endret 23. oktober 2009 av Smål Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Se der ja. Litt finpuss på detaljene så blir dette veldig bra. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ka kanal går kampen på ikveld? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Dette er digg så langt. Vi er bedre enn RBK og leder. Hadde vært jævlig moro å være i Bergen i dag... Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vær så snill, skyt når vi har sjansen.. Herregud så mange mål vi kunne hatt idag Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "Faen i helvete skyt nå då!!".. Sånn har kampen vært for min del sålangt. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 ja, indeed, vi må jo drible samme fyren 5 ganger før vi gidd å skyte... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Forsåvidt et lyspunkt denne kampen. Vi er bedre enn RBK i dag, og det gjør ihvertfall meg mer optimistisk gjennom vinterhalvåret. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Denne kampen gjorde også meg optimistisk. Selv om alt må forbedres tok vi i dag tak og holdt årets suveren seriemester helt inn. Nesten så jeg fornemmet litt av Mjeldes ånd i korte glimt. Edit: Men hvorfor ikke Møvik inn for Gustav? Tror absolutt han kan vokse i førstelagskamper. Ha en fin dag. Endret 1. november 2009 av huffadhemi Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Var det sånn at viss Molde vinner cupfinalen har Brann en sjanse til å komme med i Europa League neste år? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, da måtte Brann ha havnet på 4. plass, noe de tre siste kampene sørget for at Brann ikke fikk. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Terminlisten for 2010. Meget god trekning for oss. Det mest spennende er Haugesund hjemme i seriestarten, LSK 16. mai og Odd hjemme i siste kamp. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper bare vi ikke snubler og tryner'an mot Haugesund, som i Sandefjord. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sigurdsson klar for Hønefoss Jeg ser dette som positivt ettersom at Yaw Ihle Amankwah forhåpentligvis får sjangsen Han bør få spille, for han er god! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Brann må få inn noen ny unge talenter, og kvitte seg med dem som begynner å bli gamle og dårlige! Så bra Brann har begynt å ha litt mer fokus på talentutvikligen:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Brann spiller mot Haugesund idag, her er troppen: Brann (4-4-2): Kenneth Udjus – Birkir Már Sævarsson, Eirik Bakke, Ólafur Örn Bjarnason, Hassan El Fakiri – Jan Gunnar Solli, Rodolph Austin, Cato Guntveit, Petter Vaagan Moen – Diego Guastavino, Erik Huseklepp. På benken: Kristoffer Møvik, Anders Næs, Jørgen Mohus, Bjørnar Holmvik, Gylfi Einarsson, Bjarte Haugsdal, Cato Hansen og David Nielsen. Jeg savner virkelig Amankwah! Er han skadet? Hvorfor Bakke istedenfor han? Sier litt om talentsatsingen til Brann. Han skulle kommet permanent til Alta, vi bruker han ihvertfall. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Brann spiller mot Haugesund idag, her er troppen: Brann (4-4-2): Kenneth Udjus – Birkir Már Sævarsson, Eirik Bakke, Ólafur Örn Bjarnason, Hassan El Fakiri – Jan Gunnar Solli, Rodolph Austin, Cato Guntveit, Petter Vaagan Moen – Diego Guastavino, Erik Huseklepp. På benken: Kristoffer Møvik, Anders Næs, Jørgen Mohus, Bjørnar Holmvik, Gylfi Einarsson, Bjarte Haugsdal, Cato Hansen og David Nielsen. Jeg savner virkelig Amankwah! Er han skadet? Hvorfor Bakke istedenfor han? Sier litt om talentsatsingen til Brann. Han skulle kommet permanent til Alta, vi bruker han ihvertfall. Slapp av. Amankwah er skadet - og Brann skal satse på han. Det var derfor han ble hentet tilbake. Ellers er det tydelig at Brann trenger flere bak. Vi kan ikke satse på at Bjarnason og Amankwah holder seg skadefrie i løpet av en sesong (Bakke bak faktisk.... sier alt igrunn). En ny spiss hadde heller ikke vært å forakte. David Nilsen er møkk, og er per i dag det eneste alternativet såfremt ikke Guastavino glimter til (er også spent på Hansen, som jeg mener burde fått flere sjanser sist). Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror det må noen mirakler til for å redde denne sesongen. Pdd ser vi ut til å gå mot seriestart svekket siden fjoråret - et år som var en skuffelse for en klubb som oss. Sannsynligvis får vi ikke beholde Huseklepp hele året heller. Men men, det er ikke bare negativt å starte året fullstendig uten forventninger. Jeg kan bare bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Enig. Kan bare gå en vei denne sesongen, og det er ikke oppover. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Med mindre gutta i Hardball kommer på banen med en forsterkning eller fem, ser det ikke lyst ut nei. Vi trenger først og fremst flere bak, men også en reell makker til Huseklepp (som ble alt for alleine i fjor) Men hvem vet - kanskje de vi har er mer sammspilte og gjør en knallsesong. Er egentlig mer bekymret over spillestilen til Brann. I fjor spilte vi ufattelig defensivt, med mye trilling av ball på midten (er tydelig at S. Nilsen har fortid i Italia...). Håper vi i denne sesongen får se et mer angrepssugent Brann-lag. Endret 17. januar 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå