Husam Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg trenger forsåvidt ikke å lese dine innlegg for å skjønne at vi har et altfor dårlig lag, men dårlige lag er det fullt av i Tippeligaen i år. Det er godt mulig å karre seg til en bronse for oss med det spillermaterialet vi har pdd. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Griner av prestasjonene til Brann for tiden! Ålesund kampen var trist. For å ha noe sjangs til neste sesong bør vi klare 4 plass og europacup. Blir gode penger av det og litt bedre motstand som vi kan lære av. Det bør bli seier mot Odd! Da lager vi et godt utgangspungt. Gleder meg villt til kamp på mandag! Blir sikkert sykt liv på stadioN! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så litt på "Før Avspark" i dag før kampen. Det tifo gruppen til Brann har klart å få til er i mine øyne mer usportselig en selve episoden. Jeg kan forstå desperasjonen, men å blande in "innvandring" og "In med Mullah ut med Kovacs" er et absurd tifo innslagg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Synes det var morsomme tifoer jeg. Han må tåle pepper. Den beste var uansett: "Ekte usportslighet har et navn: Fagermo". Liker det jeg ser på banen også - fint mål av Huse, og fantastisk forarbeid av Austin. Vi er over Odd på tabellen nå! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja jeg er enig at han er usportslig fyr, men Brann fjør bare mer og mer ut av det, noe som er svært unødvendig. Mullah tifoen er jeg ikke tilhenger av for å si det sånn.... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva skal man si? Fint med tre poeng og fete mål men alldeles skammelig å gi fra seg kampen etter tyve minutter. Å basere seg på at Odd møter veggen ved 16-meteren er dårlig taktikk. Ellers var det rart å se Eirik Bakke sin snille tvillingbror. Håper Møvik blir tatt godt vare på og får matching fremover. Er noe i den gutten der. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja jeg er enig at han er usportslig fyr, men Brann fjør bare mer og mer ut av det, noe som er svært unødvendig. Mullah tifoen er jeg ikke tilhenger av for å si det sånn.... Hehe, det får være måte på å være hårsår og da... Herlig med seier mot Odd forøvrig! Og konge med Huseklepp-hat trick! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) God seier, og noen syns kanskje tifoene var på grensen, vel noe var kanskje på grensen, men det er for å vise hvor langt over grensen Kovacs og Fagermo gikk. Herlige hatsanger mot Fagermo, 4 gode mål. Men fortsatt slipper vi inn for mange mål. Magisk stemning og atmosfære idag! Blir fin avslutning med denne, Vålerengen neste, og så Rosenborg til slutt. Får dessverre ikke gått på Rosenborg men skal på Vålerengen som siste minne fra Bergen før det blir 7 mnd med tysk fotball! Endret 28. september 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Herlig! Brann på 4. plass, molde vinner cupen, og neste sesong er reddet Fint å se at Møvik fikk sjansen. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 WOO-HOO! Fantastisk! Snakker om opptur! Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da var Husekleppen toppscorer, ja Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Usedvanlig digg. Huseklepp er TL's klart beste spiller. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Pokker at jeg måtte ta meg en time på puten før kampen. Den timen ble fort til 4, og jeg gikk glipp an en herlig seier! Pytt pytt. Våknet uansett til en strålende nyhet! Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Velfortjent seier til Vålerengen mot et Brann lag hvis hovedplan ser ut til å være å vente på Godot. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg synes ikke det var særlig fortjent. Kan være patriotismen som slår inn, men jeg mener 1-1 hadde vært et rettferdig resultat. Apropos resultatet: [CENSORED] Alt jeg har å si... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hverken 1-1 og 2-1 til Brann hadde vært noe ran men jeg er vel bare irritert over Brannspillere som står i en klynge og suller vekk ballen mens de venter på at noen andre skal finne på noe lurt. Jeg savner samlet plan. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Synes Holmvik presterer latterlig dårlig i Brann.. Helt håpløs på defensive innlegg der han skal prøve å markere greie hodespillere.. Nei huff, savner Hanstveit Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Holmvik faller klart igjennom slik Brann spiller nå. Hadde Brann hatt mer offensivt driv og plan kunne Holmvik kanskje løftet seg men slik det er nå trenger Brann en venstreback med 'authoritae', en som kan eie venstresiden alene. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hverken 1-1 og 2-1 til Brann hadde vært noe ran men jeg er vel bare irritert over Brannspillere som står i en klynge og suller vekk ballen mens de venter på at noen andre skal finne på noe lurt. Jeg savner samlet plan. Ha en fin dag. Kunne ikke vært mer enig. Vi trenger en klar og tydelig plan. Og når plan a ikke virker nytter det ikke å stå med fingen i anus og ikke si at det der burde egentlig virket etter min plan. Da må man legge frem plan b og c, som burde vært ferdig før kampstart. Alle kamper lever sitt eget liv, men man kan forutse litt! Blant annet at vi kommer til å spille mot etablert forsvar i løpet av en sesong, noe vi ikke har fått til enda!!!!! Lenke til kommentar
corssexperten90 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Toro-logoen ser jo ut som en klatt tomatsuppe jo! <{POST_SNAPBACK}> Nettopp, drakten ser ut som om noen spammet på den...(gjerne en ot-hore) vær litt seriøs da toro er et bra mat merke leverer mye god mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå