Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Griner av prestasjonene til Brann for tiden! Ålesund kampen var trist. For å ha noe sjangs til neste sesong bør vi klare 4 plass og europacup. Blir gode penger av det og litt bedre motstand som vi kan lære av. Det bør bli seier mot Odd! Da lager vi et godt utgangspungt.

 

Gleder meg villt til kamp på mandag! Blir sikkert sykt liv på stadioN!

Lenke til kommentar

Hva skal man si? Fint med tre poeng og fete mål men alldeles skammelig å gi fra seg kampen etter tyve minutter. Å basere seg på at Odd møter veggen ved 16-meteren er dårlig taktikk.

 

Ellers var det rart å se Eirik Bakke sin snille tvillingbror.

 

Håper Møvik blir tatt godt vare på og får matching fremover. Er noe i den gutten der.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Ja jeg er enig at han er usportslig fyr, men Brann fjør bare mer og mer ut av det, noe som er svært unødvendig. Mullah tifoen er jeg ikke tilhenger av for å si det sånn....

 

Hehe, det får være måte på å være hårsår og da...

 

Herlig med seier mot Odd forøvrig! Og konge med Huseklepp-hat trick!

Lenke til kommentar

God seier, og noen syns kanskje tifoene var på grensen, vel noe var kanskje på grensen, men det er for å vise hvor langt over grensen Kovacs og Fagermo gikk. Herlige hatsanger mot Fagermo, 4 gode mål. Men fortsatt slipper vi inn for mange mål. Magisk stemning og atmosfære idag!

 

Blir fin avslutning med denne, Vålerengen neste, og så Rosenborg til slutt. Får dessverre ikke gått på Rosenborg :( men skal på Vålerengen som siste minne fra Bergen før det blir 7 mnd med tysk fotball!

Endret av Kjuagutt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hverken 1-1 og 2-1 til Brann hadde vært noe ran men jeg er vel bare irritert over Brannspillere som står i en klynge og suller vekk ballen mens de venter på at noen andre skal finne på noe lurt. Jeg savner samlet plan.

Ha en fin dag. :)

 

Kunne ikke vært mer enig. Vi trenger en klar og tydelig plan. Og når plan a ikke virker nytter det ikke å stå med fingen i anus og ikke si at det der burde egentlig virket etter min plan. Da må man legge frem plan b og c, som burde vært ferdig før kampstart. Alle kamper lever sitt eget liv, men man kan forutse litt! Blant annet at vi kommer til å spille mot etablert forsvar i løpet av en sesong, noe vi ikke har fått til enda!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...