Jooakim Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Winters, Andresen og Solli ut. Sjöhage, Fakiri og Museklepp inn. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Få arman ut i en fart! ikke det at winters er noe bedre, men arman kan jo virkelig ikke bruke ballen i beina virker det som Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Winters, Andresen og Solli ut. Sjöhage, Fakiri og Museklepp inn. 9365428[/snapback] Ganske bra tippet må jeg si Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Greit nok at Bjørnson ordnet 1-1, men han spiller så latterlig dårlig. Han tar ingen løp, vinner faktisk ikke så veldig mange hodedueller og er meget treg. Vi leder fremdeles serien, men dette var skuffende. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Eneste kampen som ikke gikk inn... Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag! Eneste han gjorde var målet på slutten. Utrolig at ikke han ble byttet ut lenge før... Brann hadde hele spillet, men de greide jo aldri å få den i nærheten av mål! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Uansett, målet på tampen var utrolig befriende. Det var vel strengt tatt ingen som virkelig hevet Brann i dag. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag! 9365974[/snapback] Dette sier det meste om hvor lite du kan om norsk fotball. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag! 9365974[/snapback] Dette sier det meste om hvor lite du kan om norsk fotball. 9366037[/snapback] Ehm... du skrev selv: "Greit nok at Bjørnson ordnet 1-1, men han spiller så latterlig dårlig. Han tar ingen løp, vinner faktisk ikke så veldig mange hodedueller og er meget treg." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Vi presste i hele andre omgang og det var utroligt at vi ikke fikk et måt før 86min. Nå kan vi bare ikke rote mer Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ja det endte 1-1. Fy faen så deilig det siste målet var! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Herregud for ein elendig kamp av Brann. Mangla det meste egentleg, pasningskvalitet og innlegga var svært dårleg, veldig mykje rot. I andre omgang var det stort sett spel mot eitt mål, eitt mål når 5 minutt gjenstår er då for dårleg. Samtidig var det fleire grusomt unødvendige gule kort, spesielt Moen og Andresen. Uprofesjonelt å miste hovudet i den situasjonen for Moen og ikkje minst Andresen, kapteinen, som snakka på seg kortet og mister neste kamp. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag! 9365974[/snapback] Dette sier det meste om hvor lite du kan om norsk fotball. 9366037[/snapback] Ehm... du skrev selv: "Greit nok at Bjørnson ordnet 1-1, men han spiller så latterlig dårlig. Han tar ingen løp, vinner faktisk ikke så veldig mange hodedueller og er meget treg." 9366130[/snapback] Hva er poenget ditt`? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag! 9365974[/snapback] Dette sier det meste om hvor lite du kan om norsk fotball. 9366037[/snapback] Ehm... du skrev selv: "Greit nok at Bjørnson ordnet 1-1, men han spiller så latterlig dårlig. Han tar ingen løp, vinner faktisk ikke så veldig mange hodedueller og er meget treg." 9366130[/snapback] Hva er poenget ditt`? 9366595[/snapback] Vel, er ikke den som ser mest norsk fotball, men slik jeg kan forstå innlegget ditt så synes ikke du heller at Bjørnsson gjorde noen god jobb i dag. Hvorfor sier det da hvor lite jeg kan om norsk fotball? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg er skikkelig skuffet over Brann i dag. Kampen mot Start var 3 givekkpoeng til Brann, egentlig. >< Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Helsike dette kommer til å bli en spennende høst. LSK er i siget, Viking er sterke hjemme og har fem hjemmekamper igjen (og bare tre borte). I tillegg har vi Stabæk, som har dabbet litt av i det siste, men som fortsatt er med. Kommer ikke til å få sove om natta Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg siktet til en så enkel bagatell som at du ikke kan navnet til Bjørnson. Bjørnson har spillt en del kamper for Brann nå og startet i dag, så at du ikke kan navnet viser din kunnskap om norsk fotball. Uansett, når er bortekampen mot Suduva? Er det nå på onsdag eller neste uke? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Uansett, når er bortekampen mot Suduva? Er det nå på onsdag eller neste uke?9366866[/snapback] Det er nå på onsdag. Ah, gleder meg over at Andresen må stå over neste kamp. Både fordi vi får se hvordan det er å spille uten "den utrolige" Andresen. Og fordi det siste kortet hadde kommet før eller siden, og jeg vil heller at spillerne skal sone nå, enn senere i sesongen. Håper dette er lagoppstillingen mot Sandefjord: Opdal, Hanstveit, Siggurdson, Walde, Guntveit, P.V. Moen, Fakiri, Bakke, Huseklepp, Helstad og Winters/Sjöhage. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Helsike dette kommer til å bli en spennende høst. LSK er i siget, Viking er sterke hjemme og har fem hjemmekamper igjen (og bare tre borte). I tillegg har vi Stabæk, som har dabbet litt av i det siste, men som fortsatt er med. Kommer ikke til å få sove om natta 9366839[/snapback] Du må ikke glemme gode gamle RævBK, som nå er "dær dæm schka vær" iflg glade forumister med bart og blodkarsk. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Brann skal spille mot Chelsea på staddaen i oktober. Kan jo bli spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå