andre3028 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 deilig med seier !! Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 JADA!! Deilig med 3 poeng, i hvert fall etter en sånn kamp. Ganske jevnt i noen perioder, men utover i 2. omgang kom det seg, så seieren var fortjent - etter min mening. Hadde faktisk ikke blitt overrasket om det hadde blitt 1-1 til slutt. Klarte så vidt å se på de siste 5-10 minuttene. Forsvaret var også hakket bedre i dag enn jeg har sett på en stund, til tross for noen få brølere som fikk hjertet til å hoppe ut av takt. Skulle gjerne sett Bjørnar Holmviks frispark gå inn også. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Utrolig deilig seier idag! Vakkert mål av luftens baron Idag hadde Azar passet perfekt inn i kampbildet, og byttet av David Nielsen burde kommt 10 minutter før. Men alt i alt en veldig god seier, hvor Brann viser hvor gode de er til å krige, var god moral her, og kampen om 3 plassen er ikke helt håpløs med tanke på at Odd og Start da taper poeng. Får håpe 0-0 mellom Stabæk og LSK, håper egentlig LSK ryker og Stabæk ryker resten av kampene istede. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Eirik Bakke banens beste.. ikke ofte Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Herlig å se at Brann klarte å presse som et lag i andre omgang og ikke falle helt av etter scoringen. Artig at Sævarsson fikk betalt for å prøve. 3 poeng på en ikke helt bra dag. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Gjorde GODT med 3p hjem til Bergen idag !! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Da har Kristoffer Møvik signert for Brann. Lillebroren til Matias, han skal visst faktisk være enda større talent, blir spennende å se. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hyggelig å høre at flere lokale talenter signerer. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Alltid hyggelig det, spørsmålet er om de får prøve seg, Brann har ikke akuratt beste historien! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Alltid hyggelig det, spørsmålet er om de får prøve seg, Brann har ikke akuratt beste historien! Tror Nilsen er tryggere på seg selv enn Mjelde. Mjelde "måtte" levere, og satset ikke på andre enn dem som presterte etter 1. kamp. (Les. Huseklepp var benkevarmer til tross for at han til tider var svært god. Langt bedre enn både Solli og PVM omtrent hele sesongen. Helstad satt på benken en sesong, fordi vi skulle spille med Sæternes som hadde glemt hvordan man scoret mål. Dette fordi Winters og Sæternes spilte bra en gang på trening eller noe. Nei, Winters og Helstad var for lik. Eller Mjelde visste ikke at raske spisser også scorer mål.) Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Han har jo Bjarte Haugsdal som ikke får prøve seg mer enn benken, og samme med Matias Møvik. Skeptisk så lenge vi har RBH i klubben. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så si meg - hva i all verden har RBH å gjøre med at Haugsdal ikke får spilletid av Nilsen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så si meg - hva i all verden har RBH å gjøre med at Haugsdal ikke får spilletid av Nilsen? Har du ikke hørt om konspirasjonsteorien om at Brun Hansen er roten til alt ondt i Brann? Står på de samme nettsidene som de om 9/11 og Månelandingen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 1 - 0 seieren over Start var godt. Va nervøs for at det skulle ende uavgjort som det har gjort det siste gangene de har møttes. Fint mål av sævarsson, men utulig fin og presis passning av Eirik Bakke. Dette var ein av dei beste kampene han har spilt. Brann spilte ikkje en alt for bra første omgang, selv om Homviks sjanse hadde vært kjekkt å sett i mål. Men også sentringen fra solli som skulle vært litt meir kraft i til Guastavino. Andre omgang var hakke betre, men de 20 siste minutta var dei skikkelig gode. Agrivisitet og høgt press gjorde at det vart mål. Men synest at Brann burde begynne å spille ballen meir langs bakken, enn de lange frammspillene. Huseklepp og Guastavino er betre når dei får ballen langs bakken. Mye meir tap når det kommer høge baller frem. Hadde blitt utrulig kjekt om Brann hadde gredd å fått medalje i år også. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så si meg - hva i all verden har RBH å gjøre med at Haugsdal ikke får spilletid av Nilsen? Har du ikke hørt om konspirasjonsteorien om at Brun Hansen er roten til alt ondt i Brann? Står på de samme nettsidene som de om 9/11 og Månelandingen. Hehe, er det ikke sånn da? Neida, men RBH er sportslig leder i klubben, selvsagt har han sitt å si om hvem som får muligheten på førstelaget. Skal helt ærlig si jeg ikke vet hvor mye han bestemmer over Nilsen, men jeg hadde vært overrasket om han ikke hadde noe å si på hvem som blir tatt ut til hver kamp. Men når spillere er tatt ut vil jeg regne med at det er opp til Nilsen og bedømme om de passer inn i kampbildet. Det har vært flere ganger mulig å sette Haugsdal inn på banen, men den har ikke blitt brukt, så RBH er ikke aleine, helt klart. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 For min egen del ville jeg blitt MEGET overrasket dersom det viser seg at RBH har noe med laguttak til hver kamp å gjøre. Det ville jo ha vært å undergrave Nilsens kompetanse og autoritet fullstendig. Og jeg håper (og tror) at det virkelig ikke er sånn Branns ledelse opptrer. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Sportslig leder må nesten ha noe med det sportslige å gjøre? Eller er det bare kontrakter han sørger for? Selvsagt har Nilsen hovedansvar, men litt demokrati vil jeg påstå det bør være, ikke rent diktatur Endret 1. september 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sportslig leder er vel overordnet sjef for A-lag, andrelag, speideravdeling, juniorer osv. og skal sørge for at ressursene i sportslig avdeling blir fordelt riktig, og at vi har konkurransedyktige lag, gode nok spillere og ledere. Han er vel sikkert med på å bestemme noen mål og generelle strategier for sine underordnede, men det er nok ellers ikke så mye annet enn A-lagets rammebetingelser han sørger for. Steinar Nilsen er A-lagstrener og har forhåpentligvis fullmakt under treninger og kamp. Om man gjør en fotballklubb til et demokrati tror jeg det ville blitt mye kaos. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Selvsagt er det treneren som bestemmer hvem som skal spille og ikke på laget. Man kan nok heller stille spm tegn ved om signeringen av disse "talentene" burde være gjort hvis de ikke er gode nok for laget... RBH har nok mer med disse signeringene å gjør enn han har med hvem av de som blir brukt i kamper. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Igår klagde jeg over RBK mot Stabæk, og at det var for mye filming: Den kampen kan vi bare glemme, det var en pinlig opplevelse på Stadion idag! Viking hadde sine som falt før taklingen var planlagt, mens jeg personlig var mest forbannet når Guastavinho filmer gang på gang. Han klarer ikke å slå passninger til medspillere, og velger istede og kaste seg. Håper Steinar Nilsen gir han en solid straff!!!!!!!!!!! At noen klarer å stemme han til banens beste er for meg ufattelig, han klarer ikke slå en passning, og filmer rett forran Bataljonen, jeg blir kvalm! Stenslid burde hatt rødt kort når han slår ballen vekk fra Huseklepp som hadde vært gjennom, men da hadde ikke han scoret 1-1. Og tilbakespillet? Frisparket skal ikke tas der ballen sparkes fra men der keeper tar den! Noen dommere ser ut til å ikke ha øyne med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå