Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Huseklepp har rådgivere som forteller han det kanskje er lurt å spille i Brann ut sesongen, og kanskje til neste sommer. Det er tross alt første sesongen han er fast på laget fra start (mye pga Mjeldes idiotiske forkjærlighet for islandske tårn, framfor sambafotball fra Sandsli).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Må huske på at det gjerne er vanskeligere for Huseklepp å bytte klubb enn andre. Han er jo tross alt Bergenser og han har som liten sett opp til spillere i klubben og drømt om å spille i Brann. Det er nok litt vemodig dersom han skulle forlate Brann :)

Lenke til kommentar

Kanskje han forsvinner, men hvortid? Holder han ut sesongen kan prisen øke betydelig, med litt mer landslagserfaring, og litt mer storspill på Brann. Cato Hansen scorer 2 for Løv Ham, fortsetter han, har vi erstatning for Huseklepp, ung og lovende. Han er en typisk bakromsspiss, han kan bli en Helstadtype.

 

Artig å se Gylfi og Jaithe spille godt på sentral idag, og Vaagan Moen var overraskende god på kanten. Mye bra, men fortsatt mye å gå på deffensivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skal Brann ha ambisjoner om medalje, så trenger vi Huseklepp. Hadde Helstad blitt ut fjorårssesongen så hadde vi garantert vært med og slåss til siste runde.

Lenke til kommentar
Mon tro om Gylfi får fortsette på midten om når Bakke er tilbake fra karantene..

 

Jeg håper det, jeg føler Bakke ikke bidrar med så mye mer enn kort for tiden. Misforstå meg rett, han er en god spiller, men nå om dagen vil jeg si at når Gylfi og Jaiteh først har fått sjansen, så har de gjort en bedre kamp enn det Eirik bakke har gjort i år. Men nå ser vi ikke hva som skjer på treningsfeltet heller. Men håper på mer av både Gylfi og Jaiteh, de er spillere jeg gjerne ser at holder seg i Brann :)

 

Forresten en veldig flott debut av Guastavino, gleder meg til å se mer av han!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...