Husam Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, Brann sugde, men å si at Guastavino er den eneste som har skapt noe i Lyn er bare idiotisk. De har faktisk flere gode spillere igjen, ikke minst Obiefule. Det store problemet under kampen på mandag var vingspillet. Lyn etterlot seg enorme rom på kantene, men både Vaagan Moen og Sævarsson trakk altfor langt inn i banen, det var umulig for ballfører å vende spillet til tider. Vanskelig å si om det var en merkelig forhåndsbestemt taktikk eller ren idioti fra spillernes side, like bekymringsfullt er det uansett. Det hjalp heller ikke at pasningsspillet vårt var like grusomt som det pleier å være. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vet ikke om eg er så optimistisk til denne Guastavino eg...men er kanskje pesimist av natur Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Så inni helvette usportslig då.. Brenn Kovacs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Seriøst! Er det MULIG å være mer usportslige??? Ok, kanskje Kovacs ikke gidder å tenke seg om. Men hva med å la Brann få score en etterpå da? Og treneren som jubler og ler rått. Fy faen. Du kan ta deg en jævla bolle! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fy faen..Kovacs burde lynsjes. Mulig å være mer usportslig?? For en drittsekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Håper virkelig ikke at skaden til Opdal er veldig omfattende. Det kan bli dyrt. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ALLE spisser tror jeg ville satt den der i mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Svarte!.. Er redd denne kampen ikke kommer til å ende i Brann's favør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jaaa!!!.. Endelig!!!! Edit: Etterfulgt av et kjipt, men fortjent rødt til Bakke. Endret 8. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fortsatt forbanna på Kovacs, så føler eg ingenting annet enn ett snev av glede over taklingen til Bakke....synd det ikke var Kovacs han tok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kovacs kommer for alltid til å bli hatet i Bergen. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Fortjente rødt når han så bare rødt. Den spillern burde beherske seg noen hakk, makan til dårlig forbilde! Han og han andre dere har på laget, Austin er det vel.. Endret 8. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Fortjente rødt når han så bare rødt. Den spillern burde beherske seg noen hakk, makan til dårlig forbilde! Han og han andre dere dere han på laget, Austin er det vel.. Pfft!!.. Helt alvorlig.. Er ingen som hadde klart å holde fatningen mtp. den situasjonen med Kovacs tidlgiere i kampen. Edit: Forøvrig så virker treneren til Odd som en skikkelig klyse! Endret 8. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ironi..så scorer Kovacs....fy faen som eg hater HELE Odd... Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Det var vel ikke første gangen Bakke ikke greier å beherske seg, men egentlig spiller det ingen rolle for meg fordi det er ikke jeg som må ta konsevenskene Pent å støtte en spiller som ødelegger for resten av laget. Rett etter dere utlignet så talker han seg til rødt, smart.. Endret 8. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ja, du er sikkert glanseksempelet på selvbeherskelse, og du koker nok aldri. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Forbanna unødvendig av Bakke, blir så jævlig frustrert. Også når Brann har en liten mulighet til å ta Odd igjen. Faen heller... Kovacs er ikkje verdt en kommentar engang... Endret 8. august 2009 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå