Torstein Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Der scorte Lyn igjen, ja.. Blir vanskelig å vinne denne kampen nå.. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vi spiller mot et bunnlag, så klart vi taper.. xD Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Der ja! Selvmål av Magne Simonsen, ja takk Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bah! Dårlig utnytting av at Odd spilte uavgjort. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Må slutte og tenke poeng og tabell, begynn heller å konsentrere seg om å få ett skikkelig spill. Trene samhandling, det er jo ingen spillere som starter løp samtidig utpå banen! Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sant. Eneste grunnen til at vi ligger såpass høyt som vi gjør er at nivået på årets tippeliga er rimelig elendig. Brann 2009 har vært, mildt sagt, dårlig. Forny/Forung laget, sats langsiktig, og vi vil komme sterkt tilbake. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Guastavino klar for Brann Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Guastavino ikke klar for Brann: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2679221.ece Nå er det forvirrende. Står forskjellige ting på forskjellige nettsteder. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Herregud, enten så er det media eller så er det klubben som styres av idioter. Må da faen meg se til å bestemme seg... Endret 4. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sitat fra Nettavisen "Brann var enig med både Lyn og Guastavino om en overgang for den offensive midtbanespilleren, men Oslo-klubben og spilleren ble ikke enige om hvordan de skulle avslutte sitt forhold. " Herregud....ta drakta under armen og løp som faen gutt!! Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tror den artikkelen i Nettavisen må være feil. Den sier fortsatt at han ikke er klar for Brann. MEN: På bt.no og på TV2-Sporten sier de at han er landet i Bergen og klar til Odd-kampen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Gammel artikkel står på brann, lyn og RBK sine sider han er brannspiller Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Han kommer nok, men så pengegrisk som han er går han ikke før han får de siste kronene Lyn sitter igjen med. Var en sign on fee han mente han burde ha. Som Brannfan er jeg skeptisk, han er god spiller, og Brann trenger fler som kan skape noe på egenhånd. Foreløpig har vi jo bare folk som fungere i ett kollektiv, når kollektivet svikter står vi igjen med Huseklepp. Men problemet er att han er en skuespiller, der har Brann vært flink og luke vekk skuespillere, men nå når han kommer håper jeg han innretter seg etter Bergens tradisjon, og ikke fortsetter med slikt tull! Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 vet ikke om jeg har tro på Gustavinio. som kjuagutt sier vi må ha fler spillere som kan skape noe på egenhånd Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Han er jo eneste som skapte noe i Lyn..... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Han er jo eneste som skapte noe i Lyn..... Det var derfor de var best og scoret to mål mot oss - uten Gustav på banen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nei, det var fordi Brann sugde. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Enig. Brann sugde, Huseklepp var god. Solli til tider. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepp, Solli hadde ett bra innhopp. Han gjorde det i hvertfall bedre enn resten av Brannlaget, noe som ikke var så vanskelig. Og han gjorde det langt bedre enn i flere av de kampene han har spilt i år. Kanskje på vei tilbake i form? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har i hvertfall ikke noe i mot en Solli i form. Rundt 2003 i Rosenborg da de spilte CL storspilte han jo på midtbanen. Flere klubber fikk øynene opp for han. Han var sykt god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå