Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle hatt Rudy 90 minutter, han var fantastisk den tiden han spilte. Trist med skader, men men, hørte på radio i bilen hem at det ikke var så alvorlig som først ventet, og maks snakk om uker.

 

Ja, vet. Han spilte strålende i dag. Har ikke fått med meg noe mer ang. skadene, så takk for informasjonen. Skal spille "Buffalo Soldier" for å ønske han "indirekte" god bedring. :p

 

EDIT: Noen som vet hvordan tilstanden til Azar er? Og evt. hvor lenge han blir ute?

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar
Jepp, Smari har hatt mange gode innhopp, og Cato Hansen fortjener noen kamper fra start, han er ung og lovende. Har tro på han.

 

Helt enig der. Er spent på å se hvordan Cato Hansen utvikler seg videre. Har på følelsen at han kan bli en viktig spiller i fremtiden - litt sånn som Huseklepp er nå.

Lenke til kommentar

Om Cato Hansen blir en Huseklepp vet jeg ikke. Tror han blir mer lik Helstad, han har ekstrem fart, og er vel kanskje mer en bakromsspiss enn Huseklepp. Huseklepp er mer en møtende spiss som finter seg gjennom forsvaret for så å rykke fra alle og score selv :p Litt overdrevet, men han er ingen typisk bakromsspiss.

Lenke til kommentar

Uansett, det eneste som nytter er tillit. Det som gjorde at Opdal ble så god var jo at han fikk tillit i 2004 sesongen, selv om han ikke var så god. Selv om han ikke er i toppform nå, så har han blitt utrolig mye bedre enn det han var i løpet av disse sesongene. Huseklepp har fått tillitt på topp, tross alle bommene, og se så god han har blitt. Gir vi Cato Hansen mye tillit nå, så skal vi se at gutten blir god. Vi må la de få lov til å prøve og feile, man blir aldri god viss man ikke får prøvd seg.

 

Enig i at Hansen ligner på Helstad. Han har en enorm fart som du sier og er en typisk bakrommsspiss.

Lenke til kommentar
Uansett, det eneste som nytter er tillit. Det som gjorde at Opdal ble så god var jo at han fikk tillit i 2004 sesongen, selv om han ikke var så god. Selv om han ikke er i toppform nå, så har han blitt utrolig mye bedre enn det han var i løpet av disse sesongene. Huseklepp har fått tillitt på topp, tross alle bommene, og se så god han har blitt. Gir vi Cato Hansen mye tillit nå, så skal vi se at gutten blir god. Vi må la de få lov til å prøve og feile, man blir aldri god viss man ikke får prøvd seg.

 

Enig i at Hansen ligner på Helstad. Han har en enorm fart som du sier og er en typisk bakrommsspiss.

hvorfor har du ikek bilde av brann spiller :D

Forreder eller? :p

Lenke til kommentar
Uansett, det eneste som nytter er tillit. Det som gjorde at Opdal ble så god var jo at han fikk tillit i 2004 sesongen, selv om han ikke var så god. Selv om han ikke er i toppform nå, så har han blitt utrolig mye bedre enn det han var i løpet av disse sesongene. Huseklepp har fått tillitt på topp, tross alle bommene, og se så god han har blitt. Gir vi Cato Hansen mye tillit nå, så skal vi se at gutten blir god. Vi må la de få lov til å prøve og feile, man blir aldri god viss man ikke får prøvd seg.

 

Enig i at Hansen ligner på Helstad. Han har en enorm fart som du sier og er en typisk bakrommsspiss.

 

Fullstendig enig.

 

Er forresten veldig positivt overrasket over innhoppene til Armann i år, det må jeg si. I fjor ble jeg bare irritert når han skulle spille, fordi da fikk han som oftest lite til. Men i år har han hatt noen enormt gode innhopp. Vært sterk, spillbar, og har scoret viktige mål. Blir spennende å se om han får flere gode prestasjoner i løpet av året. Men samtidig håper jeg også på mer spilletid for Cato. Han er en veldig spennende spiller som jeg har tro på :)

 

Men om Brann får huket inn Guastavino, så blir det jo veldig mange som skal kjempe om 2 spissplasser...

Lenke til kommentar

Jepp, dere har rett i at Cato Hansen muligens er en typisk bakromsspiss, og ikke så lik Husekleppen. Jeg brukte bare Huseklepp som eksempel for å vise at en ung spiller kan utvikle seg MYE hvis de får spilletid. :p Men det kan forsåvidt alle, hehe.

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...