Caree Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Utrolig deilig med seier! Helt hærlig Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skulle hatt Rudy 90 minutter, han var fantastisk den tiden han spilte. Trist med skader, men men, hørte på radio i bilen hem at det ikke var så alvorlig som først ventet, og maks snakk om uker. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Skulle hatt Rudy 90 minutter, han var fantastisk den tiden han spilte. Trist med skader, men men, hørte på radio i bilen hem at det ikke var så alvorlig som først ventet, og maks snakk om uker. Ja, vet. Han spilte strålende i dag. Har ikke fått med meg noe mer ang. skadene, så takk for informasjonen. Skal spille "Buffalo Soldier" for å ønske han "indirekte" god bedring. EDIT: Noen som vet hvordan tilstanden til Azar er? Og evt. hvor lenge han blir ute? Endret 27. juli 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hørte det var snakk om noen uker igår. Men ikke mer enn en mnd maks. Har ikke hørt mer etter det. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Rudy skal visst være klar til neste kamp. Azar vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hørte nettopp intervju med Gylvi på brann.no. Fantastisk fyr det der, nesen er jo blitt rammeskeiv nå. Men med ett brudd i året er jo årets over da, jippi! Og han måtte innse, nå må nok modeldrømmen legges vekk. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Karadas ute rundt 6 uker, Solli, Gylfi og Austin klar til neste runde. Fikk ikke med meg at Solli fikk en skade med tanke på at han ikke spilte, men ifølge Brann.no har han problemer med ankelen, og er klar til neste runde. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 6 uker... au! Håper det kan åpne opp for Armann eller Cato da. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jepp, Smari har hatt mange gode innhopp, og Cato Hansen fortjener noen kamper fra start, han er ung og lovende. Har tro på han. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jepp, Smari har hatt mange gode innhopp, og Cato Hansen fortjener noen kamper fra start, han er ung og lovende. Har tro på han. Helt enig der. Er spent på å se hvordan Cato Hansen utvikler seg videre. Har på følelsen at han kan bli en viktig spiller i fremtiden - litt sånn som Huseklepp er nå. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Om Cato Hansen blir en Huseklepp vet jeg ikke. Tror han blir mer lik Helstad, han har ekstrem fart, og er vel kanskje mer en bakromsspiss enn Huseklepp. Huseklepp er mer en møtende spiss som finter seg gjennom forsvaret for så å rykke fra alle og score selv Litt overdrevet, men han er ingen typisk bakromsspiss. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Uansett, det eneste som nytter er tillit. Det som gjorde at Opdal ble så god var jo at han fikk tillit i 2004 sesongen, selv om han ikke var så god. Selv om han ikke er i toppform nå, så har han blitt utrolig mye bedre enn det han var i løpet av disse sesongene. Huseklepp har fått tillitt på topp, tross alle bommene, og se så god han har blitt. Gir vi Cato Hansen mye tillit nå, så skal vi se at gutten blir god. Vi må la de få lov til å prøve og feile, man blir aldri god viss man ikke får prøvd seg. Enig i at Hansen ligner på Helstad. Han har en enorm fart som du sier og er en typisk bakrommsspiss. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 For ikke å glemme tilitten Sigurdsson fikk, total fiasko på backen, men han fikk forsøke seg videre, og ble flyttet inn som midtstopper, selv om han har sine brølere har han spilt veldig mange gode kamper i Branndrakten. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Uansett, det eneste som nytter er tillit. Det som gjorde at Opdal ble så god var jo at han fikk tillit i 2004 sesongen, selv om han ikke var så god. Selv om han ikke er i toppform nå, så har han blitt utrolig mye bedre enn det han var i løpet av disse sesongene. Huseklepp har fått tillitt på topp, tross alle bommene, og se så god han har blitt. Gir vi Cato Hansen mye tillit nå, så skal vi se at gutten blir god. Vi må la de få lov til å prøve og feile, man blir aldri god viss man ikke får prøvd seg. Enig i at Hansen ligner på Helstad. Han har en enorm fart som du sier og er en typisk bakrommsspiss. hvorfor har du ikek bilde av brann spiller Forreder eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Fordi han er også Arsenal supporter... Det går an ja. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Uansett, det eneste som nytter er tillit. Det som gjorde at Opdal ble så god var jo at han fikk tillit i 2004 sesongen, selv om han ikke var så god. Selv om han ikke er i toppform nå, så har han blitt utrolig mye bedre enn det han var i løpet av disse sesongene. Huseklepp har fått tillitt på topp, tross alle bommene, og se så god han har blitt. Gir vi Cato Hansen mye tillit nå, så skal vi se at gutten blir god. Vi må la de få lov til å prøve og feile, man blir aldri god viss man ikke får prøvd seg. Enig i at Hansen ligner på Helstad. Han har en enorm fart som du sier og er en typisk bakrommsspiss. Fullstendig enig. Er forresten veldig positivt overrasket over innhoppene til Armann i år, det må jeg si. I fjor ble jeg bare irritert når han skulle spille, fordi da fikk han som oftest lite til. Men i år har han hatt noen enormt gode innhopp. Vært sterk, spillbar, og har scoret viktige mål. Blir spennende å se om han får flere gode prestasjoner i løpet av året. Men samtidig håper jeg også på mer spilletid for Cato. Han er en veldig spennende spiller som jeg har tro på Men om Brann får huket inn Guastavino, så blir det jo veldig mange som skal kjempe om 2 spissplasser... Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Jepp, dere har rett i at Cato Hansen muligens er en typisk bakromsspiss, og ikke så lik Husekleppen. Jeg brukte bare Huseklepp som eksempel for å vise at en ung spiller kan utvikle seg MYE hvis de får spilletid. Men det kan forsåvidt alle, hehe. Endret 29. juli 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Sant det Skjoldal Jeg venter på at Møvik skal få prøve seg litt på førstelaget, tror han har en del potensiale til å bli en bra spiller. Endret 29. juli 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Har hørt, lest og såvidt sett at han gjør det bra på Brann 2. Gleder meg til å se nye, unge spillere få prøve seg. Er alltid gøy med nye talenter. Endret 29. juli 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Fordi han er også Arsenal supporter... Det går an ja. Det går an, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå