Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brann må se seg om etter en god trener, med eget spill. Vi har jo ny formasjon i hver kamp, har ikke noen form for eget spill offensivt. Ingen på Brannlaget vet hvor de skal løpe, dette fører til at vi har bare har enkeltspillere som kjører løp, det kommer aldri to løp samtidig, dette tror jeg er fordi man ikke er vant med possisjonene. Når vi i andre omgang idag bruker David Nielsen som indreløper og Karadas som ving? Er jo ikke akuratt sjakktrekk.

Lenke til kommentar

Brann må lære seg å slå passninger.. (som går til egne spillere)

 

Alt i alt, skylder litt på dommeren, 1-1 hadde gitt et helt annet kapbilde, litt på at vi har tippeligaens mest ustabile forsvar, litt på at vi ikke klarer å sentre, og litt på at molde var knallgode på kontringer.

Endret av dizzykeys
Lenke til kommentar
Har bare lyst å begynne å grine.. Hva i &%¤#@ holder Tom Henning Øvrebø på med?

 

Det skal godt gjøres å skylde et 4-0 resultat på dommeren. Greit nok at det ene målet ikke skulle vært annullert.

 

Ja, for det hadde blitt akkurat samme kamp med 1-1 der. Her har vi fotballforståelsen i orden skjønner jeg. :)

Lenke til kommentar
Har bare lyst å begynne å grine.. Hva i &%¤#@ holder Tom Henning Øvrebø på med?

 

Det skal godt gjøres å skylde et 4-0 resultat på dommeren. Greit nok at det ene målet ikke skulle vært annullert.

 

Er litt sant det. :p Men, ja. Jeg er litt i overkant engasjert til tider. Var utrolig frustrerende å få det målet annulert, men men. Props til Molde for å storspille!

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar
Har bare lyst å begynne å grine.. Hva i &%¤#@ holder Tom Henning Øvrebø på med?

 

Det skal godt gjøres å skylde et 4-0 resultat på dommeren. Greit nok at det ene målet ikke skulle vært annullert.

 

Ja, for det hadde blitt akkurat samme kamp med 1-1 der. Her har vi fotballforståelsen i orden skjønner jeg. :)

 

Dere ble jo overkjørt fra ende til annen. Et tap kunne ikke unngås. Det må til og med en bergenser innse innimellom

Lenke til kommentar
Dere ble jo overkjørt fra ende til annen.

 

OK, det ER noe galt med fotballforståelsen din. Men ja, det var selvfølgelig et fortjent tap slik kampen utviklet seg. Som forventet så klart, uten verken Jaiteh eller Rudy til å ta ut Moldes midtbane har vi ikke mye å gå i krigen med.

 

Godt med litt fotballpause nå. :)

Lenke til kommentar
Har bare lyst å begynne å grine.. Hva i &%¤#@ holder Tom Henning Øvrebø på med?

 

Det skal godt gjøres å skylde et 4-0 resultat på dommeren. Greit nok at det ene målet ikke skulle vært annullert.

 

Ja, for det hadde blitt akkurat samme kamp med 1-1 der. Her har vi fotballforståelsen i orden skjønner jeg. :)

 

Dere ble jo overkjørt fra ende til annen. Et tap kunne ikke unngås. Det må til og med en bergenser innse innimellom

 

Joda, så at Molde i første var ett bedre lag enn Brann. Men det er vel ikke så veldig overraskende at luften går ut når molde scorer etter 20 sekunder, Brann får feilanulert mål etter 2 minutter, så kommer Molde med mål i hvert angrep? Andre omgang vant faktisk Brann 2-1, og Molde sitt 5 var jo ganske tydelig utenfor banen.

Lenke til kommentar
Joda, så at Molde i første var ett bedre lag enn Brann. Men det er vel ikke så veldig overraskende at luften går ut når molde scorer etter 20 sekunder, Brann får feilanulert mål etter 2 minutter, så kommer Molde med mål i hvert angrep? Andre omgang vant faktisk Brann 2-1, og Molde sitt 5 var jo ganske tydelig utenfor banen.

Satt å tenkte på det jeg også. Var 99.9% sikker på at den ballen var ute før innlegget ble slått. Men men, kampen er over nå. Lite vi kan gjøre for å endre på resultatet.

Lenke til kommentar
Ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt beste.

 

Og ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt verste.

 

 

Er det når vi "buer og kjefter", som Havard_92 skriver, eller når det er stille, altså ikke synges?

 

 

Det er når laget ligger under og Brann spillerne blir pepet på og skjelt ut som om det skulle vært RBK spillere. Så vidt jeg vet kommer ordet supporter av support, som betyr støtte. Er det noe man trenger når det går i mot en, er det nettopp støtte.

 

Ligger man under 4-0 og ikke gidd å jobbe eller man spiller dritdårlig, da er det greit å bi beskjed en eller to ganger, men problemet på stadion er at Brann kan spille forbanna bra, men så lenge de ligger under, og en eller annen slår en feilpasningen, hagler jo skjellsordene og det pipes som bare f***.

 

Flaut å være på stadion noen ganger.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor ofte du er der Sammy-Lee, men joda, kjefting blir det når feilene kommer, men det er bare når de spiller elendig det kommer pipekonsert, er personlig motstander av pipekonserter, men å gi beskjed når noen gjør feil er fult lov for publikum.

 

 

Hatt Partout kort 5 år på rad, dette året gadd jeg ikke mer. Vil ikke bli assosiert med et publikum som bare er flink i medgang. Har den oppfatningen av at det hjelper mer for en spiller å få støtte etter å ha gjort en feil, enn kjellsord haglende og pipekonsert.

 

Ta CL finalen i 05. Om Liverpool-spillerne hadde gått til pause med pipekonsert mot seg heller den YNWA, så tror jeg andre omgang hadde sett fryktelig anderledes ut.

 

Newcastle fansen i siste seriekamp mot AV. Laget fikk ikke til en dritt, men så lenge det var håp sang supporterne av full hals. Støttet laget.

 

Spillerne vet utmerket godt når de har en dårlig dag, eller har slått en feilpasning. Trenger ikke 15000 bergensere til å fortelle han hvor dårlig han er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...