SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er vel ganske typisk Brann å tape denne kampen. Spiller mot en nedrykkskandidat og som oftest kjemper de i bunn bedre enn de i topp. Skal Brann vinne mot Start på Winters være i form. Tror han blir hele angrept til Brann, for Bjørnson har jeg ingen tro på. Han trengte 4-5 store sjanser mot Suduva for å score. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 ikke vær så kjepphøye nå brann... så hvordan det gikk mot vålenga.. 9351564[/snapback] Håper du har fått med deg hvordan det gikk mot oss da "Vål'enga" spilte i Bergen. Det var en sann glede. Forøvrig tror jeg nok faktisk Brann kommer til å bli en smule svekket av en skadet Helstad, angrepsmessig. Dog er ikke Start et lag vi skal frykte, selv om de jakter desperate poeng. Blir vel å sette en UB halvgradering på kuppongen i morgen da, tenker jeg. Håper forøvrig på at Bataljonen drar i gang "Mer liv, på en kirkegård, mer liv, på en kirkegård, mer liv på en kirkegård, mer liv - på en kirkegård!" Melodi: Syng med hvis du elsker Brann. You know! For Sør Arena er jo nesten patetisk. Syntes litt synd på Kristiansand. Så flott stadion så få folk? Og supportergjengen er vel heller ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Arena Sør er iallefall et godt navn på en stadion - i disse tider hvor stadionnavn ikke akkurat er smakfulle. Komplett.no Arena <--- *puke* Selv om Hansa Stadion kunne fungert . NESTEN. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mhm, men desverre har vi et jævla NFF inkludert Lesbelund som ikke lar oss få bruke Hansalogoen på drakten en gang. Eller var det Ringnes som ødela det greiene? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Sier virkelig ikke nei til Hansa Stadion nei Men den dagen det hadde blitt Chess Stadium, tror jeg at jeg ville blitt kvalm. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hardball Arena . Camp Toro. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tviler på at Stadium Of BKK ville blitt en slager Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) ikke vær så kjepphøye nå brann... så hvordan det gikk mot vålenga.. 9351564[/snapback] Håper du har fått med deg hvordan det gikk mot oss da "Vål'enga" spilte i Bergen. 9353655[/snapback] vel, enga var ikke kjepphøye i bergen lenge før start noe bergenserne har en tendens til.. Edit: Leif ^^ Endret 26. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Får ønske dere lykke til imorgen. Jeg vil heller at Brann vinner serien enn at RBK eller LSK gjør det. Dere må bare ikke vinne imorgen, men dere kan for min del vinne resten av deres kamper. Forresten: Er det spillerdrakt eller keeperdrakt den rosa drakten som jeg har sett? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det er keeperdrakt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Brann har gode sjanser selvfølgelig, men har en dårlig følelse. Etter alle mine år som Brannsupporter, så har jeg lært at man aldri kan stole på Brann. Så ALT kan skje med Brann de siste kampene. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Holder en knapp på uavgjort i da. Lekestue hjemme mot SIF! Men for all del, har følelsen av at alle (inkludert megselv) har et litt pesemistisk syn på denne kampen. Kan GODT være vi pisser på de lett som bare det. Lenke til kommentar
Brann91 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jaja, alt kan skje, sant det...De bør bare vinne mot Start i dag, vist ikke klikker det for meg. Brann har en tendens til å tape mot lag de bør vinne over og vinner over lag som er gode... Jaja, håper på det beste Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ikke den beste nyheten å få så tett opptil avspark Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Resultatene går ikke deres vei denne runden altså, nå vinner vel Stabæk i Sandefjord også slik at dere har mye å tape på alt annet enn seier idag... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har en utrolig dårlig følelse før denne kampen, det ligger nesten i kortene at Brann taper mot Start i kveld. Typisk Brann å tape mot bunnlag, spesielt nå som vi nærmer oss slutten av sesongen. Tror på 3-0 tap i dag, men håper seøvfølgelig på Brann seier. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Se der ja.. Guttene vs startfirmaet. Tv2 viste filmer fra et avtalt oppgjør mellom de to gjengene nå.. SKAMMELIG! Endret 26. august 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Uff, kan ikke si jeg føler meg mye trygg på Brann. Det har jeg heller aldri gjort, alt kan skje, liksom. Men jeg håper jo selvsagt på at alt skal gå bra! *krysse fingrer og tær* Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Herregud! Måten Brann opptrer på er helt forferdelig! Bjørnson minner om en saltstøtte og Solli spiller så forferdelig at han bare må ut! De gode gamle gullnervene er tilbake i Branntroppen og dette ser ikke lovende ut! Hæstads mål er av det latterlige slaget, mer flaks skal du lete lenge etter. Bjørnson må ut! Håper Sjøhage for sjansen etter pause. Pause: Start - Brann 1-0 Endret 26. august 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå