Lurvefranzen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tja, dere er hvertfall best i Norge på kjefting, sutring og buing på egne spillere. Lattis, nå er den der karen der på'an igjen med å syte over at vi buer på spillerne. Ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt beste. Og ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt verste. Er det når vi "buer og kjefter", som Havard_92 skriver, eller når det er stille, altså ikke synges? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tja, dere er hvertfall best i Norge på kjefting, sutring og buing på egne spillere. Lattis, nå er den der karen der på'an igjen med å syte over at vi buer på spillerne. Lattis? vær så snill da... Syntes bare det er for drøyt når han påstår dere er norges beste, dere er for kjipe i motgang. men hvilke type kvaliteter man verdsetter i en supporterklubb vil alltid være veldig subjektivt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Syntes bare det er for drøyt når han påstår dere er norges beste, dere er for kjipe i motgang. men hvilke type kvaliteter man verdsetter i en supporterklubb vil alltid være veldig subjektivt. Nevn en supporterklubb i Norge du mener er bedre da, sånn at vi får oss en god latter. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Så du syntes det er ''latterlig'' at alle utenom dere bergensere syntes Brann er norges beste? Som sagt, hva man verdsetter i en supporterklubb er veldig subjektivt. Hos meg får dere et stooort minus p.ga deres stil i motgang. Kanari er norges beste på motgang og er sammen med Klanen norges beste på utseende og tifo. Vet ikke helt hvem jeg syntes er norges beste, men jeg syntes ikke det er dere. Kan ikke skrive mer, kampen venter Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Så du syntes det er ''latterlig'' at alle utenom dere bergensere syntes Brann er norges beste? Nei, helt naturlig og helt riktig det. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hei Brannfolk.... dere skal få en oppgave i kveld fra en RBK-supporter. Hei laget deres frem til seier i kveld mot Molde, klarer dere det Endret 12. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hahaha. Om vi får cupen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hahaha. Om vi får cupen. LOL, vi vinner gjerne serien med 3 poeng mindre, det gjør ingenting. For vi tar cupen også Edit: Har en liten følese at Brann setter fyr på Røkkeløkka i kveld Endret 12. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 HAHAHAHAH LATTERLIG!!! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lukter jeg vonde minner fra Brann-Fansen? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Måtte Molde brenne godt og lenge i helvete. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Helvette, nå slår jeg av TVen! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noen i det forsvaret la være å få lønn resten av sesongen. Gjeng med forbanna idioter. Nesten så jeg håper de blir fullstending knust, bedre å gå hele veien ut når du først har drete deg så jævli ut Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 HAHAHHAHA så deilig. Hadde dette vært i bergen hadde man hørt pipinga helt til oslo. skulle betalt for å sett trynet til davey nå Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Haha fyfaen, kampen ødelagt etter 3 min. Først med en kjempetabbe av Siggy, deretter av Øvrebø. Var dømt å gå til helvete det her. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Så du syntes det er ''latterlig'' at alle utenom dere bergensere syntes Brann er norges beste? Som sagt, hva man verdsetter i en supporterklubb er veldig subjektivt. Hos meg får dere et stooort minus p.ga deres stil i motgang. Kanari er norges beste på motgang og er sammen med Klanen norges beste på utseende og tifo. Vet ikke helt hvem jeg syntes er norges beste, men jeg syntes ikke det er dere. Kan ikke skrive mer, kampen venter Kanaris? De synger jo uten å bry seg om hva som skjer på banen, de lager like lite liv uansett. Selve supporterkjernen ser jo på hverandre, ikke på kampen. Var der for noen få runder siden med min fetter, det var en merkelig opplevelse. Har vært der før, så visste litt hva jeg gikk til, men det blir helt feil. De er så monotome som du får blitt. Aldri vært på Ulevål, men de har jo ett ekstremt lavt tillskuertall til å være hovedstaden, de kan danse, men ikke synge. Dermed blir det ikke hvem som skaper best stemning, men hva du liker best, synging med kraft, eller dansing uansett hva som skjer på banen. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har bare lyst å begynne å grine.. Hva i &%¤#@ holder Tom Henning Øvrebø på med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå