Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ondt i magen helt til siste slutt, men fy f*** så deilig det var å se den ballen bli banket inn i mål. Ihvertfall etter 'Kleppens straffebom. :( Men men, ble 3 deilige poeng, og 4. plass. :D

* Mine innlegg *

Endret av Skjoldal
Lenke til kommentar

Fantastisk å se Armann putte den. Utrolig digg med 3 poeng i den kampen, ihvertfall etter såpass med store sjanser pluss en straffebom. Men at Tijan ikke setter den sjansen helt på tampen er jo helt utrolig! Men men, godt det ikke hadde noe å si for resultatet.

Lenke til kommentar

Hvor var folkene idag? Mellom 6-7000 på stadion mot Lyn? Det var dårlig oppmøte, og dårlig stemning. Bataljonsfeltet bar preg av fritt setevalg, fryktelig mange snørrunger som så dumt på deg hver gang du prøvde å synge. Og når jeg prøvde meg på "Se på Gylfi..." var det jo ingen som kunne teksten! Folk så dumt på meg, og spurte hverandre hvordan er den teksten? Skjerpings!! Heldigvis bare i cupkamper vi har så dårlig stemning, men vi må få opp dette, var jo det samme i UEFA cupen i fjor.

Lenke til kommentar

6-7000 på åttendedelsfinale i cupen er bra synes jeg... At stemningen ikke bedres av glisne tribuner er ingen hemmelighet, og Brann-supporterne er ikke akkurat inne i noen gullalder for tiden stemningsmessig selv om vi fortsatt er best i Norge.

Lenke til kommentar

Kan nok ikke det nei, egentlig er jeg sluttet å forvente folk på cupkamper, var jo dårlig med folk i Europacupen også. Men skulle ønske vi hadde klart å stille noen par til mot Lyn, nyttet jo ikke forsøke en sang, ingen kunne de jo.

Lenke til kommentar
Hva får deg til å mene at "dere" er bedre enn andre?

Erfaring. Jeg har vært på alle stadionene i Norge hvor de tror de kan måle seg med Brann-supporterne. Brannfansen er definitivt mest ekte, stemningsskapende og engasjerende.

Lenke til kommentar

1 kamp? Jeg har bodd både på østlandet og i Trondheim, og sett flere kamper blant annet RBK, VIF og LSK. Ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt beste. Vikings hjemmebane har jeg kun vært på en gang, men da var de til gjengjeld musestille, til tross for at det var deres store hatoppgjør for året, mot nettopp Brann...

Noen klubber som skal kunne måle seg med Brann i Norge som jeg har glemt å nevne?

Lenke til kommentar
1 kamp? Jeg har bodd både på østlandet og i Trondheim, og sett flere kamper blant annet RBK, VIF og LSK. Ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt beste. Vikings hjemmebane har jeg kun vært på en gang, men da var de til gjengjeld musestille, til tross for at det var deres store hatoppgjør for året, mot nettopp Brann...

Noen klubber som skal kunne måle seg med Brann i Norge som jeg har glemt å nevne?

Hmm, ser man det ja. Jeg har rett og slett ikke peilig så lurte på hvorfor Brann var de beste supporterne.

Ikke at jeg har noen formening utover det, men kan jo være individuelt også, med tanke på at vi er forskjellig og liker diverse ting :)

Lenke til kommentar

Hmm, ser man det ja. Jeg har rett og slett ikke peilig så lurte på hvorfor Brann var de beste supporterne.

Ikke at jeg har noen formening utover det, men kan jo være individuelt også, med tanke på at vi er forskjellig og liker diverse ting :)

Det er helt klart forskjellige meninger på hva som er best stemning. Noen mener en tromme som går monotomt gjennom en hel kamp, med supportere som ser på hverandre og synger istede for å følge med på kampen, noen syns det blir best stemning av å hoppe og danse uansett hva som skjer på banen. Helt greit det, men for meg blir det for kunstig når publikum gjør det samme uansett hva som skjer på banen, det er dette jeg liker med Bergen, her er man mye mer spontan, man kan faktisk utrykke spontane reaksjoner, publikum synger mer, og kraftigere etter hvordan laget gjør det, og om laget spiller dårlig, gjør publikum utrykk for dette. Men det er ett enormt trykk som regjerer på stadion i 90 % av kampene som ingen andre norske lag kan skape. En kompis av meg er Rosenborg supporter, kommer på alle kampene Rosenborg har her i Bergen, og er av å til med på andre kamper, han har vært på Rosenborg sine hjemmekamper og innrømmer lett at Rosenborg ikke har sjangse på det trykket Bergen skaper.

Lenke til kommentar
Ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt beste.

Og ingen er i nærheten av Brann Stadion på sitt verste.

Tror dessverre Brann går på et tap i morgen mot Molde. Midtbanen blir nok overkjørt, og Dioufene på topp er helt fantastiske!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...