Latias Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe, Bergens stolthet ja :!: Hva er Bergens stolthet, om ikke Brann? Regnet? Hva er Kristiansands stolthet? Dyreparken? Hadde heller dratt til Dyreparken igjen, enn å dra til Sør Arena. Så hvorfor kan ikke Dyreparken være Kristiansands stolthet? :!: Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe, Bergens stolthet ja :!: Hva er Bergens stolthet, om ikke Brann? Regnet? Hva er Kristiansands stolthet? Dyreparken? Hadde heller dratt til Dyreparken igjen, enn å dra til Sør Arena. Så hvorfor kan ikke Dyreparken være Kristiansands stolthet? :!: Da er du ikke mye fotballinteressert Sør Arena eier! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Eier? "Storstuen" fylles knapt en gang i året, ikke det engang. Flaut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 En annen ting var hvor dårlig taktikken funket i dag, imotsetning til Molde-kampen. Må ha en plan B, og den kom jo i aksjon men problemet var jo at det var alt for sent. Dette Brann-laget trenger tid under en ny trener, så midttabell hadde ikke vært så ille siden dette blir en slags overgangsperiode. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bleh! Jeg skifter signatur og ser om det hjelper. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe, Bergens stolthet ja :!: Hva er Bergens stolthet, om ikke Brann? Regnet? Fløibanen og akvariet da... doh. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe, Bergens stolthet ja :!: Hva er Bergens stolthet, om ikke Brann? Regnet? Hva er Kristiansands stolthet? Dyreparken? Eh, hva var det? Jeg tok jo Brann i forsvar, jeg mener dere er Bergens stolthet, så kommer du med den? Eier? "Storstuen" fylles knapt en gang i året, ikke det engang. Flaut. Den ble bygd alt for stor, og vi har alt for mange medgangssupportere som bare kommer om vi vinner ligaen. Men Norges fineste er den uten tvil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg lurte også litt på den, elsker når de kommer uventet Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sør Arena er en veldig fin stadion i grunn. Synd det kommer så lite folk på kampene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sør Arena er en veldig fin stadion i grunn. Synd det kommer så lite folk på kampene. 9500 i snitt på kamper mot mindre lag er ikke galt. RBK-kampen kom det 12k, til tross for pøsregn, onsdag(hyttebyttedag) i påska, og direkteoverføring på NRK1. Hadde lett fylt den om den gikk til normal tid. Skulle gjort som i England og snaut vist kamper direkte Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skjønner den. Bra med folk det til å være de forholdene Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har sett en del av de siste kampene Brann har spilt, og der har jeg merket meg at Karadas faller utrolig lett i alt for mange dueller. Han er en stor og sterk spiller virker det som, men faller like lett som en eldre mann (for å ta litt i). Skal jo nesten tro at han skal klare å holde seg litt mer på bena siden han har den fysikken som han har. Synspunkt? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har ikke tenkt over det. Tror ikke det er så gale som du skal ha det til Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kanskje han har sett på gode internasjonale spillere med hans fysikk. Drogba er vel forbildet da.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har sett en del av de siste kampene Brann har spilt, og der har jeg merket meg at Karadas faller utrolig lett i alt for mange dueller. Han er en stor og sterk spiller virker det som, men faller like lett som en eldre mann (for å ta litt i). Skal jo nesten tro at han skal klare å holde seg litt mer på bena siden han har den fysikken som han har. Synspunkt? Er veldig enig. Det som skal være en av hans sterkeste sider er overhodet ikke bra. Han faller utrolig lett i dueller. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Blir nok en kamp med glissne tribuner på søndag, tenker jeg. Vinner ikke Brann mot pappaguttene blir dagen særdeles bås. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er helt og holdent enig i at Azar faller for lett i mange dueller. Så langt i år har han vært langt under det man kan forvente av han. Håper han snart bedrer seg, for når han er på topp er han veldig god. Over til Lyn kampen må vi vinne. Det er ikke noe tvil! Fyll opp tribunene, jeg er der for å se til att alle kommer! Hehe Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 JAA! retferdigheten seirer!! Huseklepp!! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Takk og lov for at vi vinner denne kampen. En del sjansesløsing, men 3 poeng ble det likevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå