Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Han hadde en retur til Tommy Knarvik (eller etter skudd fra han, husker ikke helt) i kampen mot Tromsø som det ble mål av. En liten tabbe, ihvertfall i forhold til andre keepertabber denne sesongen!

 

Idag hadde han matchvinnerredninger. Spesielt da Diouf var alene mot mål, det var helt sinnsykt!

Vi er tamme fremover i dag, og litt rufsete bakover, med unntak av 10-15 min i første omgang, og 20-25 min i andre omgang. Men alt i alt, en deilig seier :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag på stadion i dag. Selvom det ikke var fullt i det hele tatt, gjorde de som var der en god job for det ble en god stemning i mesteparten av kampen.

 

Vil også si at Jaiteh er fantastisk, utrolig herlig når han presterer sånn, hjelper hele laget. Ellers var vi fantastiske i andre omgang i de 20-25 min nevnt her, det var direkte pent å se på når spillet satt. Hver gang Molde kom frem tenkte jeg det skulle bli 1-1 som det ble mot Start, men heldigvis var Opdal i enorm form i dag. Det var viktig som faen og. Austin var også duellsterk, selvom han nesten ga vekk ballen i kritisk område og ødela nesten 3p der. Og 2-0 målet, perfekt, bare perfekt. Ikke bare tidspunktet, men også pasningen ut til Fakiri også innlegget (ikke glem bevegelsen til Karadas der) som fant Azar i rette plassen som puttet uten problem. HERLIG!

 

Selvom jeg er utrolig glad for at vi vant i dag, så blir frustrasjonen mer når man tenker tilbake til Start, RBK, VIF osv. kampene. Vi kunne vært helt der oppe. Men sånn er det, er bare å tenke fremover nå og komme seg der oppe selv! Vil også si at det var en kamp Steinar har tenkt på lenge og brukte sine taktiske evner på, ingen tvil om det. Veldig fornøyd i dag. :)

Lenke til kommentar

Trekket med å bruke Austin til å ta ut Thioune(?) var jo rett og slett genialt. Austin ødela alt for han, og han fikk ikke noe til. Jeg tror det var en av de mest sentrale grunnene til at vi vant mot molde. Og som tc47 sier, Jaiteh var enorm i går. Jeg synes han tidligere har spilt altfor mange risikable og dårlige pasninger, men den gutten har jammen spilt seg godt opp, og det er kjempegøy å se!

 

Sinnsykt deilig at spissene har begynt å putte. Både Azar, David og Huseklepp har begynt å putte, noe som lover godt.

 

Og løpet til Sigurdsson i går, jeg ble helt sjokkert :p Hadde vært helt sinnsykt om han hadde scoret på det skuddet han fikk til slutt. For en innsatsvilje på den mannen!

Lenke til kommentar

Jaja. Havner midt på tabellen i år.

 

Edit:

Dårlig av Sigurdsson, ja, men merk hvordan Sævardsson står passivt og lar Godset-spilleren (Storflor?) bruke 2-3 sekund på å sikte inn innlegget sitt. Slik går det når vi setter en ving som back..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...