HeHauken Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Håpløst... 2 gode Brann-sjangser - men FFK har styrt dette. Det gjøres for mye feil i forsvaret som har vært direkte tragisk så langt. Huseklepp blir også for ensom på topp - noe som må endre seg om vi skal ha sjangsen til å ta med noe poeng. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke snakk for tidlig: 1-2 Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 1-3!!! Dette blir jo bedre å bedre Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hahaaaaaaaa, dette hadde jeg så jævlig ikke trodd. KONGE! Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fantastisk. Håper de holder konsentrasjon og innsats helt inn og helst putter noen til. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!. Nå MÅ det holde helt inn. *Skjelve av spenning* Ha en fin dag. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Da var det slutt! Gratulerer med en sterk borteseier (2-4) Endret 21. mai 2009 av dizzykeys Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 For en deilig 2.omgang! Med unntak av dårlig markering på reduseringen stemte absolutt alt Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 NICE! Lenge siden jeg har sett et lag med så pissdårlig angreps- og forsvarsspill som vi hadde i dag vinne 4-2. Herlig keeperspill, herlig effektivitet med sjansene. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Angrepet var bra i dag... forsvaret derimot: der er det mye å ta tak i. Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 NICE! Lenge siden jeg har sett et lag med så pissdårlig angreps- og forsvarsspill som vi hadde i dag vinne 4-2. Herlig keeperspill, herlig effektivitet med sjansene. Hva mener du med pissdårlig? Det var så absolutt ikke så dårlig som du skal ha det til - da hadde vi ikke vunnet 4-2! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Faen så herlig det var da vi snudde kampen på 2 minutter HERLIG!! Utrolig at Brann ikke har noen talenter de kan hive inn, gi sjangsen. Det de trenger mest er bevegelse og innsats. Hadde vert morro å sett en 16 år gammel gutt med 100% innsats terrorisere motstanderen.. Ikke nødvendigvis toppnivå, men hadde vertfall gitt laget litt vinnervilje. Enig. Var Møvik med? Han kunne de gjerne ha gitt sjansen. Et stort talent. Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Faen så herlig det var da vi snudde kampen på 2 minutter HERLIG!! Ja det var DEILIG! Håper vi kjører på videre nå Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 NICE! Lenge siden jeg har sett et lag med så pissdårlig angreps- og forsvarsspill som vi hadde i dag vinne 4-2. Herlig keeperspill, herlig effektivitet med sjansene. Hva mener du med pissdårlig? Det var så absolutt ikke så dårlig som du skal ha det til - da hadde vi ikke vunnet 4-2! Jo, vi var dårlig, også i angrep. Spesielt første omgang var helt forferdelig. Huseklepp ble altfor alene mesteparten av tiden. Perioden mellom 1-2 og 1-3 var også heeeelt elendig, ingen bevegelse framover i banen før på målet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Herlig snuoperasjon, jeg er virkelig imponert over effektiviteten i andre omgang. Vi spiller slett ikke godt i verken første eller andre omgang, selv om vi hever oss et par hakk i andre omgang. Deilig å se at det er flere spillere som kan putte mål, nå mangler vi vel bare en spiss som kan score jevnt og trutt, jeg håper at David Nielsen kan bekle den rollen! Lenke til kommentar
Miriamh Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja vi har mye å jobbe med.. Jeg liker imidlertid utviklingen som ser ut til å tre frem nå! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Og for GUDS skyld....ikke selg Suseklepp... Men...det kommer vel det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå