Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Start hadde et skudd i stolpen, greit, men det var det eneste de produserte i førsteomgang - en omgang Brann hadde alt av banespillet. Brannmålet en tabbe? Hva kaller du forsvarsfeilen på Start sitt mål da?

 

Hulsker var alene to ganger også. Høie som tabbet seg.

Med unntak av stolpeskuddet til Start, hadde Brann de største sjangsene (jfr. da Huseklepp var alleine gjennom - en posisjon han burde scoret fra). Start var tannløse, og den nye superspilleren deres var usynlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bolanos, jeg hørte ingenting om hvem som vant supporterduellen?

 

Fatter egentlig ikke hvorfor du spør når du ikke var der, og ikke vet noe om det?

 

Var ifølge Brann-supporterne selv elendig stemning, men tviler på de stakkars 600 som fikk billett klarte å overdøve bataljonen.

Lenke til kommentar
Jotun visste det sikkert ikke :p Akkurat som at han ikke visste at Smågal er Veldigsaklig :p

 

Nei, man blir jo forvirret når ikke en gang klubbens egne supportere vet hvilke nummer de forskjellige spillerne har.

 

Men sikkert nok av dette i Brann tråden.

 

Brann var mye bedre enn Start på stadion nå sist, og uavgjort målet på slutten var et røveri av dimensjoner.

 

Sånn, nå skiftes nok tema fort

Lenke til kommentar
Nei, man blir jo forvirret når ikke en gang klubbens egne supportere vet hvilke nummer de forskjellige spillerne har.

 

Seff vet jeg det, klarte bare å komme borti et tall da jeg skrev brukernavnet, så det ikke før jeg hadde endret.

 

Jeg kjøpte drakt med 9 - Bolaños lenge bør jeg byttet brukernavn :)

 

Og, jeg så hva du skrev i hvitt, men svarer likevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Bolanos, jeg hørte ingenting om hvem som vant supporterduellen?

 

Fatter egentlig ikke hvorfor du spør når du ikke var der, og ikke vet noe om det?

 

Var ifølge Brann-supporterne selv elendig stemning, men tviler på de stakkars 600 som fikk billett klarte å overdøve bataljonen.

1. Hvorfor svarer du meg to ganger?

2. Jeg visste vel ikke at du ikke var der, antok det, siden du visste så mye om kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...