Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om mitt inntrykket mitt treffer bra. Er ellers uenig at Huseklepp kan lastes for noe. Han har jo nesten overprestert i forhold til hva jeg hadde forventet av han. Dessverre putter han for lite. Resten av laget må ta seg en bolle. Bakke har vært en av dem som angivelig får godt betalt i forhold til prestasjoner på banen. (Uansett vanskelig å prestere når man er skadet minst halve sesongen. Kanskje han skulle fått halve lønnen?)

Lenke til kommentar

For dårlig av Brann. Vi styrer kampen og taper 2 poeng. Totalt ufortjent.

 

Når det er sagt, så overser Øvrebø nok en gang et straffe. Hånden er på brystet, og det er faen ikke "normalt" (men etter hans forgje kamp, vet vi jo at han ikke kan hands-regelen)... Håper han aldri dømmer mine favorittlag igjen.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvilken kamp dere har sett. Vi hadde to enorme muligheter, og i banespillet var det ekstremt jevnt. helt fortjent, og kampen kunne vippet begge veier.

 

Når det er sagt, så overser Øvrebø nok en gang et straffe. Hånden er på brystet, og det er faen ikke "normalt" (men etter hans forgje kamp, vet vi jo at han ikke kan hands-regelen)... Håper han aldri dømmer mine favorittlag igjen.

 

Om du mener det der er straffe, ta deg en bolle. NOEN steder må man få lov å ha hendene. Norske dommere blåser alt for lett, og hadde vi fått enda et totalt urimelig straffe mot oss, tror jeg jeg hadde klikket mentalt! :p

Lenke til kommentar

Faen. Var på stadion rett etter jeg feiret PL gullet (Utd) og når PVM puttet var det bare så perfekt. Var så jævlig synd at Brann ikke kunne forsvare seg litt bedre der på slutten mtp. på at det var 16.mai kamp og alt, pluss at 3p mot Start hadde vært sterkt. Ett poeng er ikke dumt heller men uansett. Jaja, var ihvertfall herlig stemning på Stadion. :)

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvilken kamp dere har sett. Vi hadde to enorme muligheter, og i banespillet var det ekstremt jevnt. helt fortjent, og kampen kunne vippet begge veier.

 

Når det er sagt, så overser Øvrebø nok en gang et straffe. Hånden er på brystet, og det er faen ikke "normalt" (men etter hans forgje kamp, vet vi jo at han ikke kan hands-regelen)... Håper han aldri dømmer mine favorittlag igjen.

 

Om du mener det der er straffe, ta deg en bolle. NOEN steder må man få lov å ha hendene. Norske dommere blåser alt for lett, og hadde vi fått enda et totalt urimelig straffe mot oss, tror jeg jeg hadde klikket mentalt! :p

Hendene er på brystet. Har aldri vært "naturlig" å ha de der. Da jeg var ung, hadde vi lov til å ha strake armer på siden av kroppen. På brystet skal være straffe (men å forlange det av fyren som ikke vet hva hands er, er nok vanskelig...). Kanskje du skulle tatt deg en bolle?

 

Brann var uansett best i dag, og selv en makrell bør innrømme det.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Haha, klarte å ikke få med meg det innlegget der av 7Bolanos. At man kan påstå noe annet enn at Brann var best og dominerte (og burde vunnet) i dag, så har man dessverre lite peiling på fotball. Men best å la det være, frustrerende nok fra før av. Det positive er jo at vi spilte ganske bra og hadde fortjent bedre, og at det ikke er 0 poeng heller, så. :)

Lenke til kommentar

Det er greit det... Start er et godt lag.

 

MEN; Brann har etter min mening, ikke fått utelling i tre uavgjortkamper de burde vunnet (Stabæk, RBK - og kampen i går). Hadde de vunnet i de kampene de var best i år, hadde Brann vært i et tospann med RBK for tiden... desverre er ikke Brann der i dag, og de ligger, ganske ufortjent, midt på tabellen.

Lenke til kommentar

Dere skapte vel EN stor sjanse de siste 60 minuttene (eneste jeg fikk sett. Ifølge folka presset vi hele den tiden), den til Karadas. Vi hadde en enorm en ved Hulsker, og en i stanga av Espen. Dessuten var deres mål tabbe av Kenneth.

 

Jeg fatter ikke at dere ikke kan se gjennom Brann-brillene og innrømme at 1p til hver var det rettferdige hele veien.

Lenke til kommentar
Dere skapte vel EN stor sjanse de siste 60 minuttene (eneste jeg fikk sett. Ifølge folka presset vi hele den tiden), den til Karadas. Vi hadde en enorm en ved Hulsker, og en i stanga av Espen. Dessuten var deres mål tabbe av Kenneth.

 

Jeg fatter ikke at dere ikke kan se gjennom Brann-brillene og innrømme at 1p til hver var det rettferdige hele veien.

Litt morsomt at du snakker om briller - kanskje det er på tide å ta av seg de gule sørlandsbrillene?

 

Kommentatoren på TV2 skrek som bare det da Start scoret (partisk som bare faen), men selv han måtte innrømme at Brann var uheldig som ikke fikk med seg alle tre - for de var best.

 

Start hadde et skudd i stolpen, greit, men det var det eneste de produserte i førsteomgang - en omgang Brann hadde alt av banespillet. Brannmålet en tabbe? Hva kaller du forsvarsfeilen på Start sitt mål da?

Lenke til kommentar
Start hadde et skudd i stolpen, greit, men det var det eneste de produserte i førsteomgang - en omgang Brann hadde alt av banespillet. Brannmålet en tabbe? Hva kaller du forsvarsfeilen på Start sitt mål da?

 

Hulsker var alene to ganger også. Høie som tabbet seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...