Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde blitt kjempe glad, han har fått seg mye erfaring nå fra flere forskjellige ligaer, og han er fortsatt relativt ung. Og det er greit at han kan spille både spiss og forsvar. Har alltid hatt sansen for han, selvom han gikk til rbk

Lenke til kommentar
Edit: Jeg velger ikke tro på det før jeg leser om det på brann.no. Jeg håper Walde, Fakiri og Sjöhage får spille mot Start.

9349261[/snapback]

Bjørnson skal spille mot Start! Latterlig, når skal få Sjøhage prøve seg fra start da?

Bjørnson står i ro som en stokk i 90 minutter.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar
Spiller Karadas mot Start på søndag?

9351013[/snapback]

Absolutt ikke.

Vi har bedre mannskap til å knekke dere og deres "korrupte" sponsorer. :p

9351052[/snapback]

Bra og høre. Tror vi vinner en knepen seier mot dere.

9351064[/snapback]

Hvordan kan du tro det? Det virker som dere trenger hjelp for å vinne over Brann.

Zavrl satte inn selvmålet sist dere vant slik at det ble 1-0. Noe større sjanse en det kan jeg ikke huske dere hadde. Og nå må dere ha hjelp av lokale sponsorer som lokker med penger hvis dere vinner eller Brann scorer selvmål, igjen, som avgjør kampen.

Jaja. Lykke til!

Lenke til kommentar

Er det et lag det ikke gjør så "vondt" å tape mot, så er det Start. Liker laget, liker Bjørnebye og elsker Kristiansand. Men ettersom Start ranet Brann i fjor med sin 1-0 seier så håper jeg det blir Brann som seirer denne gang. Men håper Start overlever i tippeligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...