Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Ja, Brann tapte en kamp, de burde seriøst legge ned lissom.

Tapt en kamp? Si meg, følger du ikke med?!

 

 

Hvis du ser på statistikken, så har de ikke mye å skryte av. Og når de ikke engang klarer å skaffe 1 poeng, sier det seg!

 

Du er jammen meg smart. :roll:

 

Tror nok sesongen blir bedre og bedre jo lenger vi kommer..

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det Brann gjør som er latterlig? Vil da tro at Brann gjør det de er påpakket fra NFF? Ser ingen som helst grunn til å gjøre noe mer enn det så lenge de får solgt sine egne billetter til hjemmepublikummet?

 

Bortefansen har krav på 5% av billettene, dvs ca 900 billetter. Siden de kalte dette en høyrisikokamp, skrenket de inn på bortefeltet i stedet for hos de nøytrale tilskuerne, og det er latterlig.

 

Uansett, vi ødelegger 16. og 17.-maifeiringen deres ;)

Lenke til kommentar
I Stavanger var vi rundt 1000, i Oslo var vi 1400. :)

16. mai er festdag; og hadde vi hatt kapasitet til 30 000, hadde vi hatt fult hus den dagen. Skjønner ikke hva du klager over. Hadde dere klart å fylle Sør Arena resten av året, hadde dere spilt hjemme. Enkelt og greit. Det er en grunn til at lag som Brann og Rosenborg alltid spiller hjemme den 16.

 

EDIT: Selvfølgelig er det bortefansen som blir nedprioritert. Skal dere berømmes for at dere ikke har folk på alle andre kamper - eller skal de 16000+ som alltid er der i Bergen berømmes. Det er snakk om rundt 2000 plasser ekstra den 16..

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Hoho, klage klage Bolanos. Det er 16. mai, og det er festdagen her for oss. Men ja, jeg ser poenget ditt og det er forsåvidt synd for dere. Fy faen, merker jeg gleder meg skikkelig til kampen. Håper vi klarer å stoppe Bolanos. :)

 

Ingen som har nevnt en gang at Brann vant 6-0 i går heller, med Eirik Bakke tilbake som faktisk fikk med seg ett mål også. :p

Lenke til kommentar
Satser på å gjøre det Jotun :!:

 

Klager ikke på at vi har bortebane, men at vi fikk latterlig få billetter. Ekte supportere må se på TV, mens sossene som aldri går på kamp får se den på stadion.

 

Scenario: Et hjemmelag står overfor muligheten til å skrenke inn feltet til bortesupporterne eller hjemmesupporterne på en stadion som garantert blir smekkfull. Selvfølgelig skal det gå ut over bortesupporterne, noe annet ville vært en tragisk beslutning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...